Сеть MOYO открыла свои магазины уже в 26-ти городах Украины. Кроме этого, купить технику с доставкой вы сможете на сайте интернет-магазина MOYO. В каталоге товаров представлена широкий ассортимент смартфонов, планшетов, нетбуков и ноутбуков.
Также, в магазинах MOYO вы сможете купить мелкую и крупную бытовую технику, товары для дома и многое другое. Менеджеры...
детальніше
Продали бракований телефон. Хамське відношення - Відгуки про Мережа магазинів MOYO
Звернувшись через тиждень в магазин з проблемою отримали відповідь що необхідно чекати місяць допоки вони відправлять телефон в Київ до сервісного центру. На зауваження що згідно закону вони повинні дати відповідь від сервісу в 14 денний термін, директор магазину відповів що такого в законі не передбачено.
Звернувшись з пропозицією надати на час перебування телефону в сервісі заміну, адже дитині потрібен телефон отримали відмову що магазин такої послуги не надає. І взагалі вони звичайно можуть замовити заміну, але чекати доведеться знов ж таки довго, поки він прийде з Києва, і це буде не рівноцінна заміна а ледь не кнопковий телефон.
Вершиною клієнтоорієнтованості спілкування директора магазину, здається його звати Олег стала дослівна фраза “Не хочете по хорошому”. Після чого він почав розказувати що бачити тут позаду телефону якась потертість тож про повернення грошей тепер не може бути і мови. Хоча телефон був проданий з вітрини магазину, одразу був надітий в магазині в чохол який йшов у комплектації, і більше не знімався.
Коли йому вказали що телефон стояв у вас на вітрині і якщо там і є щось таке що ви вважаєте потертістю воно було так придбано. І не пенсіонерка, не восьми річні дівчата не звернули би на це уваги при купівлі.
Резюмуючи можна лише відмітити доволі дивне відношення персоналу магазину до клієнтів. З огляду на абсолютно очевидний технічний заводський брак який був одразу підтверджений персоналом. Ми навіть не мали наміру повертати гроші, а лише хотіли замінити телефон на справний, беручи до уваги що з дня придбання пройшло лише 7 днів. Або в разі відсутності поміняти з доплатою на інший.
В результаті маємо хамське відношення, нехтування термінами і умовами визначеними законодавством, згаяний час, зіпсовані настрій і відчуття дитини від подарунку бабусі. І жодного бажання в майбутньому як особисто користуватися послугами мережі MOYO так і застерігати від вибору вашого бренду друзів і знайомих.
відгук
Коментарі до відгуку
Для більш детального аналізу ситуації, що склалася повідомте, будь ласка, номер Вашого замовлення, щоб ми змогли ідентифікувати Вас, як клієнта нашої мережі магазинів і надати більш змістовний коментар.
Нам дуже шкода, що у Вас склалося негативне враження при використанні наших послуг.
з повагою,
команда MOYO