Так себе сервис - Отзывы о Сервисный центр Fixter

Сервисный центр Fixter
Отзыв написан 3 марта, 2025 год 9 просмотров
Доброго дня. 13.06.2024 мною у магазини Стілус був придбаний смарт годинник xiaomi redmi watch 3 activ з додатковою гарантією на 1 рік. Все було чудово і я був дуже задоволений товаром. Але наприкінці лютого 2025 року у мене на екрані почали з'являтися горизонтальні полоси. Я відправив годинник у сервісний центр Фікстер у м. Київ. 27.02.2025 о 12 годині 25 хвилин представники сц забрали його з відділення нової пошти, а вже о 15 годин 10 хвилин вони мені перетелефонували і сказали що в мене не гарантійний випадок т.я. є потрапляння вологи у пристрій. І тут у мене є питання. По-перше, є великі сумніви що вони взагалі робили діагностику - пройшло 2,5 години після того як вони його забрали з відділення. В них що взагалі нічим зайнятися крім цього годинника??? Я сам працюю в сц але по холодильникам - гарантійні ремонти роблять в останню чергу. У відгуках на сайті сц люди пишуть що не можуть дізнатися про результати по декілька тижнів. Вони побили рекорд по швидкості реагування. Коли я забрав годинник після діагностики, вже вдома, вирішив зняти ремінці і звідти висипалося сміття (я до цього моменту жодного разу не знімав ремінці). Тобто в сц це навіть не робили. Що це за діагностика така?
По друге, цей годинник позиціонується як вологозахищений в якому можна навіть купатися у басейні. Я у ньому не плавав, душ не приймав,на ніч знімав щоб рука відпочивала. Єдине що, так це мив руки. На корпусі годинника немає жодної великої подряпини сколу або тріщини. Ще раз наголошую що компанія Xiaomi позіціонує цей годинник як волого захищений 5 атм. У ньому можна плавати в басейні, недалеко від берега і займатися фізичною активністю на мілководді - це витримка з інструкції пристрою.
Тому потрапляння туди вологи за умови цілого та не пошкодженого корпусу та дісплея, та виконання мною усіх рекомендацій щодо користування даним засобом вважаю необгрунтованним. Тому це - або сталася розгерметизація корпусу по незалежних від мене причинах, або не дбайливе ставлення до своєї роботи робітників сц.

Достоинства:
  1. ++
Недостатки:
  1. --




Комментарии к отзыву

Доброго дня, Віталій! Нам прикро, що після співпраці з нашим сервісним центром у Вас склалось саме таке враження про нього. Просимо Вас вказати номер замовлення, аби ми могли уточнити деталі звернення та надати Вам зворотній зв'язок.


Сервисный центр Fixter
Все отзывы

4.5 5
155 отзывов / 2336 просмотров
Сервисный центр Fixter
Сервисный центр Fixter существует с 2016 года и является уполномоченным гарантийным сервисным центром магазинов STYLUS, Цифра, TopGoods. Мы проводим диагностику, оценку состояния техники, гарантийные ремонты товаров, приобретенных в партнерских интернет-магазинах. Также наш сервисный центр может проводить послегарантийное обслуживание различных видов техники и апгрейд определенных групп товаров (например, ноутбуки).

Адрес: Київ, вул. Предславинська, 32
Сервисные центры
Firstservice Киев
Firstservice Киев

Рейтинг: 3.9
63 отзыва
Сервисный центр Ай-Яй-Яй
Сервисный центр Ай-Яй-Яй

Рейтинг: 4.3
328 отзывов
Комп Мастер Центр
Комп Мастер Центр

Рейтинг: 2.6
47 отзывов
Сервисный центр Xiaomi.ua
Сервисный центр Xiaomi.ua

Рейтинг: 1.9
45 отзывов
Bosch Siemens
Bosch Siemens

Рейтинг: 2.3
3 отзыва
"Робим Гуд" Сервисный центр
"Робим Гуд" Сервисный центр

Рейтинг: 2.4
407 отзывов
Remontups.com ремонт ИПБ
Remontups.com ремонт ИПБ

Рейтинг: 4.7
22 отзыва
iMobi - сервисный цент Apple
iMobi - сервисный цент Apple

Рейтинг: 3.9
15 отзывов
Сервисный центр M-FIX
Сервисный центр M-FIX

Рейтинг: 3.4
10 отзывов