Жахливе обслуговування - Отзывы о Сервисный центр Fixter

Сервисный центр Fixter
Отзыв написан 11 февраля, 2024 год 15 просмотров
Купив мищку рейзер в магазині y.ua, коди забирав мишку на НП була відкрита коробка, криво наклеяна плівка на мишку і ще пару моментів на яких не звернув увагу. Коли тільки включив мишку в ПК зразу замітив неробочі бокові кнопки і як я зрозумів на корпусі було КЗ бо деякі кнопки нажимались коли до мишки доторкався рукою. Відправив мишку в fixter, через парю днів телефоную, кажуть що на мишці виявлені сліди використання, а поломку не виявлено. На мишці не могли бути сліди використання залишені мною бо я нею не користувався, я виявив поломку і зразу упакував мишку в коробку. Після цього вони відправили мишку мені, я забрав її, і як неочікувано кнопки все ще не працюють, я знов телефон в сервіс, вони кажуть що інженер поломок не виявив, і просять зняти відео поломки, я їм скидаю відео вони кажуть що проблема програмна що треба щось зробити в ПЗ мишки. Я до цього перепробував абсолютно всі способи щоб зремонтувати мишку, но проблема механічна. Пізніше дзвоню їм ще раз вони кажуть щоб відправляти їм ще раз, я відправив… танці з бубном і класний сервіс, інженер крутий 😉
3 согласны



Комментарии к отзыву

Владиславе, добрий день! Дякуємо Вам за відгук.

Прохання, будь ласка, вказати номер Вашого замовлення.
Владислав 12 февраля, 2024 год
Ще доповню що коли я пропонував просто повернути гроші за мишку оператор каже що це не можливо бо пройшло більше 14 днів і не виявлено поломку через яку потрібно повертати гроші)))) тільки що забрали мою мишку з НП чекаю на чергове «поломки не винайдено🤡»
Андрей 12 февраля, 2024 год
Даже если она полностью целая и рабочая - скажут что вы ею уже пользовались! Им не выгодно просто на просто!
Андрей 12 февраля, 2024 год
Владислав, это бесполезно, даже если тебе прислали б/у мышку - будут винить тебя, то что ты "сорвал пломбы, имеются следы использования на подушечках, присутствуют царапины на контактах коннектора и на нижней части мышки, а также надорванная упаковка"
Дякуємо Вам за уточнення!

Ми перевірили всю інформацію та готові повідомити Вам наступне.

Ви звернулись до сервісного центру через деякий час після покупки із заявленим Вами дефектом " не працюють бокові кнопки ", а також виявили бажання повернути товар, оскільки Вас не влаштовує форма пристрою.

Далі, під час огляду Вашого товару було встановлено, що пломби пошкоджені, наявні сліди користування на подушечках, присутні подряпини на контактах коннектора та на нижній частині мишки, а також надірвана упаковка.

Після чого, Ваш товар було прийнято на діагностику в ході якої заявлений Вами дефект дійсно виявлено не було. Тому, пристрій було відправлено Вам , оскільки , на жаль, норми повернення товару, котрі встановлені чинним Законодавством України , ст. 9, п.1. , на жаль, дотримано не було.

Однак, у разі, якщо Ви повторно повідомляєте про дефект, Ви можете звернутись повторно до сервісного центру й Ваш товар буде додатково протестовано . Рекомендуємо при зверненні до сервісного центру детально описати суть заявленого Вами дефекту, оскільки, знову ж таки, під час попередньої діагностики дефект виявлено не було.

У разі, якщо буде підтверджено за Вашим замовленням істотний недолік ( брак виробника ), то тоді можливе узгодження повернення коштів за Вашим замовленням, так як це і передбачено чинним Законодавством України, ст. 8, Про умови Повернення Товару Неналежної якості.

Сподіваємось на Ваше розуміння!
Олександр 11 февраля, 2024 год
Як я тебе розумію)

Теж залишав відгук!

А ще вони підчіщають погані відгуки...

"Первый независимый сайт отзывов Украины"
Добрий день, Олександр! Нам прикро, що Ви залишились розчаровані досвідом співпраці з нашим сервісним центром.

Що стосується відгуків, то всі відгуки на даному порталі проходять модерацію згідно правилам Сайту й нам шкода, що позитивний досвід наших клієнтів не переконав Вас в цьому.

Ми , як сервісний центр, не можемо видаляти або ж , навпаки, публікувати вибірково відгуки, тому, надана Вами інформація не підтверджується жодними фактами.


Сервисный центр Fixter
Все отзывы

4.5 5
155 отзывов / 2336 просмотров
Сервисный центр Fixter
Сервисный центр Fixter существует с 2016 года и является уполномоченным гарантийным сервисным центром магазинов STYLUS, Цифра, TopGoods. Мы проводим диагностику, оценку состояния техники, гарантийные ремонты товаров, приобретенных в партнерских интернет-магазинах. Также наш сервисный центр может проводить послегарантийное обслуживание различных видов техники и апгрейд определенных групп товаров (например, ноутбуки).

Адрес: Київ, вул. Предславинська, 32
Сервисные центры
Firstservice Киев
Firstservice Киев

Рейтинг: 3.9
63 отзыва
Сервисный центр Ай-Яй-Яй
Сервисный центр Ай-Яй-Яй

Рейтинг: 4.3
328 отзывов
Комп Мастер Центр
Комп Мастер Центр

Рейтинг: 2.6
47 отзывов
Сервисный центр Xiaomi.ua
Сервисный центр Xiaomi.ua

Рейтинг: 1.9
45 отзывов
Bosch Siemens
Bosch Siemens

Рейтинг: 2.3
3 отзыва
"Робим Гуд" Сервисный центр
"Робим Гуд" Сервисный центр

Рейтинг: 2.4
407 отзывов
Remontups.com ремонт ИПБ
Remontups.com ремонт ИПБ

Рейтинг: 4.7
22 отзыва
iMobi - сервисный цент Apple
iMobi - сервисный цент Apple

Рейтинг: 3.9
15 отзывов
Сервисный центр M-FIX
Сервисный центр M-FIX

Рейтинг: 3.4
10 отзывов