Їздила тричі цим потягом і сидячі і спальні вагони. Набагато комфортніше автобуса, навіть сидячі місця, це навіть не порівняти. Ввечері безкоштовно отримала сік, вранці каву з круасаном. Постіль біла, чиста. Для високих людей спальне місце може бути закоротким. Двері в купе важко відчинялись, потреьували ремонту. Дуже привітні українські провідники, темноволоса дівчина з 4вагону, не зауважила імені, а також Ала, з 8-9вагону, яка намагалась навіть допомогти добути інформацію про забуту річ, яку компаніч мені не повернула. Це важливо, адже в потязі найбільше українців. Щодо українців- поведінка деяких пасажирів хамовита і жахлива, дивуюсь витривалості провідниці. Шановні якщо ви балакаєтє на рускам язикє то принаймні намагайтесь зрозуміти українську польську чи чеську а не впирайтесь що "будєтє гаваріть толька на радном". Також деякі нагі пасажирки, не розібравшись з механізмом, гримають у двері бо думають що їх закрили в туалеті, можливо потрібні надписи-інструкції українською. Щодо комунікацією з відділом клієнтської підтримки, бюро знахідок - тут на жаль розуміння не було. 29січня в Перемишлі на верхній полиці в 9 вагоні забули кросівки, доволі дорогі, через кілька годин звязались зі службою підтримки - пишіть формуляр, номер прибиральниць чи працівників потяга не дали, з ними незвязались щоб одразу ті кросівки зняли і відклали, через 2тижні після багатьох звернень написали що немає і щвертатись в поліцію. Серйозно? З України? В чеську чи польську? Вважаю це крадіжкою або сприянню крадіжці. Покриванням злодіїв. Бажано керівництву звернути увагу на те щоб комунікацію щодо забутих речей робити більш оперативною.
Переваги:
Потяг наьагато зручніше автобуса. Хоча потрібен частковий ремонт(деякі двері, 4вагон) Привітний персонал, особливо Ала і інші дівчата - українки, дуже допомогло, оскільки не розмрвляю ні польською ні чеською
Недоліки:
Не віддають забуті речі, тягнуть час, повільна непряма комунікація, сприяють крадіжці або покривають крадіжку
РегіоДжет (RegioJet) пропонує свої послуги у сфері пасажирського транспорту починаючи з 2009 року та є дочірньою компанією Стьюдент Адженсі. Компанія пропонує популярні маршрути по Європі, має сучасний транспорт і забезпечує пасажирам повний комфорт під час подорожі. Кількість пасажиропотоку, що постійно збільшується, на маршрутах є доказом довіри клієнтів, високої якості обслуговування... детальніше
Потяг Прага-Перемишль - Відгуки про РегіоДжет (RegioJet)
Набагато комфортніше автобуса, навіть сидячі місця, це навіть не порівняти. Ввечері безкоштовно отримала сік, вранці каву з круасаном. Постіль біла, чиста.
Для високих людей спальне місце може бути закоротким. Двері в купе важко відчинялись, потреьували ремонту. Дуже привітні українські провідники, темноволоса дівчина з 4вагону, не зауважила імені, а також Ала, з 8-9вагону, яка намагалась навіть допомогти добути інформацію про забуту річ, яку компаніч мені не повернула. Це важливо, адже в потязі найбільше українців. Щодо українців- поведінка деяких пасажирів хамовита і жахлива, дивуюсь витривалості провідниці. Шановні якщо ви балакаєтє на рускам язикє то принаймні намагайтесь зрозуміти українську польську чи чеську а не впирайтесь що "будєтє гаваріть толька на радном". Також деякі нагі пасажирки, не розібравшись з механізмом, гримають у двері бо думають що їх закрили в туалеті, можливо потрібні надписи-інструкції українською.
Щодо комунікацією з відділом клієнтської підтримки, бюро знахідок - тут на жаль розуміння не було.
29січня в Перемишлі на верхній полиці в 9 вагоні забули кросівки, доволі дорогі, через кілька годин звязались зі службою підтримки - пишіть формуляр, номер прибиральниць чи працівників потяга не дали, з ними незвязались щоб одразу ті кросівки зняли і відклали, через 2тижні після багатьох звернень написали що немає і щвертатись в поліцію. Серйозно? З України? В чеську чи польську? Вважаю це крадіжкою або сприянню крадіжці. Покриванням злодіїв. Бажано керівництву звернути увагу на те щоб комунікацію щодо забутих речей робити більш оперативною.
відгук
Коментарі до відгуку