Інна Украина, Київ Відгук додано 3 травня, 2018 год439 переглядів
Не рекомендую банк. Після 2,5 року співпраці – більшість негативних емоцій. Працівники не завжди компетентні. Постійно консультуються між собою при обслуговуванні клієнта, часто не знають елементарних банківських процедур. Наприклад, не орієнтуються, як зняти копії з паспорта у вигляді картки. Кожен візит - це мінімум година витраченого часу, постійні черги (обслуговувалася у відділення на Вадима Гетьмана). Банкоматів дуже мало, часто не працюють. На весь Лісовий масив, наприклад, 1 банкомат. Абсолютно непотрібна система РайффайзенОнлайн, яку працівники навіщось рекламують. Навязали і розрекламували карту Фішка, а в результаті забули її виготовити разом з основною картою, довелося їхати другий раз. Ну і родзинка банку - це абсолютно здирницькі тарифи: 21 грн. абонплати+5 грн. і 1% за кожне зняття готівкі, і це своїх коштів! У всім відомому нам банку практично такі ж умови за зняття кредитних коштів. Дуже рада, що моя компанія відмовилася від послуг Райффайзен і оформила надлояльний зарплатний проект у нормальному банку.
Публічне акціонерне товариство "Райффайзен Банк Аваль" зареєстроване 27 березня 1992 (до 25 вересня 2006 - Акціонерний поштово-пенсійний банк "Аваль"). З жовтня 2005 року банк став частиною банківської холдингової групи Райффайзен Інтернаціональ Банк-Холдинг АГ (станом на 1 січня 2009 року група мала 96,18% акцій банку). Райффайзен Банк Аваль продовжує займати позицію... детальніше
Неклієнтоорієнтований і несучасний банк - Відгуки про Райффайзен Банк Аваль
відгук
Коментарі до відгуку