28.12.19 р. будучи у лікарні в реанімації в сина спробувала розрахуватись за необхідні ліки я побачила, що замість 14300 грн. на рахунку залишилось 57 грн. З 15.00 до 16.00 я і мій племінник ( Молодов Д.В. ) дзвонили на гарячу лінію Вашого банку намагаючись попередити працівників банку про злочинні дії шахраїв і зупинити або відмінити проведення розрахунків з моєї картки та рахунку. Всі наші спроби були марні, чули лише про вдалі трансакції та не можливість їх відміни, блокування і т.п. Виникають питання: 1) Чому не зважаючи на моє попередження про протиправні дії шахраїв, служба безпеки не втрутилась при повторному ( вдалому ) акті крадіжки? 2) Чому працівник банку 27.12.19 р. – не зауважила на мої прохання по обмеження доступу до будь яких спроб переказу грошей, не підтверджених кодовим словом чи дзвінком? 3) Чому без моєї згоди була проведена трансакція 28.12.19 р. на картку іншого банку ( ймовірно ЕКСІМБАНКУ?) чи будь якого іншого банку, без належної моєї ідентифікації, не зважаючи на попередні застереження? 4) Чому мені, як клієнту Вашого банку не було надано комплекс банківських послуг і не забезпечено безпеку грошових надходжень, їх належне зберігання та обслуговування мене як клієнта? 5) Чому працівники банку запевняючи мене у повній безпеці моїх вкладень у Вашому банку надали неправдиву інформацію, що обслуговування рахунку можливо лише до прив’язки мобільного номеру ( була порада відновити заблоковану сім карту – що мабуть і призвело до крадіжки)? Чи це означає, що коштами вкладників можуть розпоряджатись шахраї на власний розсуд при прямій «без» діяльності служби безпеки банку( в цілях «безпеки» вівся аудіо запис і Ви можете перевірити записи відео спостережень свого відділення банку в м. Львів від 27.12.19 р.)? Відповідне звернення здійснено в правоохоронні органи.
Публічне акціонерне товариство "Райффайзен Банк Аваль" зареєстроване 27 березня 1992 (до 25 вересня 2006 - Акціонерний поштово-пенсійний банк "Аваль"). З жовтня 2005 року банк став частиною банківської холдингової групи Райффайзен Інтернаціональ Банк-Холдинг АГ (станом на 1 січня 2009 року група мала 96,18% акцій банку). Райффайзен Банк Аваль продовжує займати позицію... детальніше
Не протидія шахрайству - норма? - Відгуки про Райффайзен Банк Аваль
замість 14300 грн. на рахунку залишилось 57 грн.
З 15.00 до 16.00 я і мій племінник ( Молодов Д.В. ) дзвонили на гарячу лінію
Вашого банку намагаючись попередити працівників банку про злочинні дії шахраїв і зупинити або відмінити
проведення розрахунків з моєї картки та рахунку. Всі наші спроби були марні, чули лише про вдалі трансакції
та не можливість їх відміни, блокування і т.п.
Виникають питання:
1) Чому не зважаючи на моє попередження про протиправні дії шахраїв, служба безпеки не втрутилась при
повторному ( вдалому ) акті крадіжки?
2) Чому працівник банку 27.12.19 р. – не зауважила на мої прохання по обмеження доступу до будь яких спроб
переказу грошей, не підтверджених кодовим словом чи дзвінком?
3) Чому без моєї згоди була проведена трансакція 28.12.19 р. на картку іншого банку ( ймовірно ЕКСІМБАНКУ?)
чи будь якого іншого банку, без належної моєї ідентифікації, не зважаючи на попередні застереження?
4) Чому мені, як клієнту Вашого банку не було надано комплекс банківських послуг і не забезпечено безпеку
грошових надходжень, їх належне зберігання та обслуговування мене як клієнта?
5) Чому працівники банку запевняючи мене у повній безпеці моїх вкладень у Вашому банку надали неправдиву
інформацію, що обслуговування рахунку можливо лише до прив’язки мобільного номеру ( була порада
відновити заблоковану сім карту – що мабуть і призвело до крадіжки)?
Чи це означає, що коштами вкладників можуть розпоряджатись шахраї на власний розсуд при прямій «без»
діяльності служби безпеки банку( в цілях «безпеки» вівся аудіо запис і Ви можете перевірити записи відео
спостережень свого відділення банку в м. Львів від 27.12.19 р.)?
Відповідне звернення здійснено в правоохоронні органи.
28.12.19 р.
відгук
Коментарі до відгуку