Prom.ua – найбільший маркетплейс України, де продаються більш ніж 100 млн товарів від тисяч підприємців з усієї країни.
На Prom.ua:
кожен покупець може знайти все, що потрібно за найкращими цінами: від зубної щітки до культиватора для саду та городу.
кожен підприємець може продавати товари в каналах Прому: каталог,...
детальніше
Техпідтримка - дно - Відгуки про Prom.ua
Майте на увазі коли будете заходити на цю площадку, що Ви їм потрібні тільки тоді коли оплачуєте річний або тримісячний пакет. Далі на цьому адекватна комунікація відсутня.
Понад тиждень як на сайті зникли всі фільтри по всіх групах товарів. Подав першу заявку в техпідтримку - відповіли, що "я олень" і не включив відповідні параметри в налаштуваннях магазину (хоча до цього все працювало так як потрібно і жодних змін я не вносив), а далі потрібно зачекати добу і все буде ок. Нехай...
Змінив за порадою працівника техпідтримки параметри в кабінеті покупця, зачекав добу .... і .... а далі нічого не змінилось, фільтрів як не було так і немає.
На наступний день переглядаю групу у фейсбук для підприємців пром так звану спільноту, читаю коментарі, можливо проблема не тільки в мене. І виявляється, що проблеми також є і в інших проддавців. Також промоніторив кілька магазинів, які мають сайти на платформі, чи є і вних проблеми з фільтрами. І як виявилось в багатьох магазинів проблема з фільтрами теж є.
Подаю повторно заявку в техпідтримку, щоб вирішити проблему. В результаті втрачаю половину робочого дня, тому що мій запит перенаправляють із одного відділу в інший, а потім мені повідомляють, що створено якусь там міфічну "задачу", потрібно її розглянути розробникам, і ніхто повідомити мені терміни її вирішення не може. ВДУМАЙТЕСЬ терміни по виправленню фільтрів на сайті не відомі, за що вони безпосередньо відповідають. Тобто це може бути день....два...три.... тижень...місяць...... рік.... В моєму випадку на момент написання відгуку пройшов вже тиждень.
Далі не отримавши повноцінної відповіді по вирішенню проблеми пишу в групу спільноти фейсбук. Там відповідає за комунікації пан Сергій Білик. Тегнув його, щоб пришвидшити вирішення проблеми, або хоч взнати приблизні терміни. Через кілька годин і кількох повідомлень в спільноті пан Сергій Білик дав відповідь, що взнає терміни по вірішенню проблеми і надасть відповідь. Але відповіді від нього також не отримав. 2 дні ще мені відписував, але на 3 день постійних звернень і він перестав відповідати. Тобто комунікація із нами як продавцями на платформі як їхніми клієнтами на рівні плінтусу, а може й нижче.
Саме основне чому так важливі фільтри - це зовнішня реклама. В моєму випадку налаштований гугл шопінг, кожного дня витрачається значна сума коштів. В мене сайт одягу та білизни. Я залучаю на сайт клієнтів, які не можуть зорієнтуватись на сайті, щоб обрати відповідну модель та розмір відповідно залишають його не оформивши покупки, а я несу збитки.
Ось така сумна історія...
відгук
Коментарі до відгуку
Дійсно помилка присутня, але ми не можемо назвати точні строки вирішення задачі.
Ми розуміємо ваше невдоволення, але є черга і пріоритетність задач за якими працюють команди. На виправлення помилки потрібен час. Наразі задачею займаються наші розробники. Як тільки служба підтримки отримає відповідь від них, одразу вас повідомить. Будь ласка, дочекайтеся відповіді від служби підтримки.
Перепрошуємо за тимчасові незручності.