Prom.ua – найбільший маркетплейс України, де продаються більш ніж 100 млн товарів від тисяч підприємців з усієї країни.
На Prom.ua:
кожен покупець може знайти все, що потрібно за найкращими цінами: від зубної щітки до культиватора для саду та городу.
кожен підприємець може продавати товари в каналах Прому: каталог,...
детальніше
Промоплата та повернення коштів - Відгуки про Prom.ua
Тиждень тому замовила на сайті Prom. ua в інтернеті магазині товар , оплатила промоплатою ( безпечна оплата ) , відповідного товару не було в наявності , продавець написала і запропонувала обміняти , мене це не влаштувало і я попросила відмінити замовлення . Замовлення було скасоване , продавець повідомила , що гроші мають повернутись автоматично . Взагалі там мають повернутись кошти впродовж трьох робочих днів . Я почекала , але гроші так і не прийшли. Менеджер запевняв , що потрібно почекати . 01 грудня я зробила запит у пром підтримку , де вони написали , що грошей цих у них нема , тобто вони мали б повернутись мені на карту , у звʼязку з відміною замовлення . Потім знов написала менеджеру магазину , вона сказала , щоб я . позвонила в банк . Там спеціаліст перевірив і сказав , що гроші ці у якомусь резерві . Я звернулась безпосередньо до власника магазину , вона пообіцяла , що буде виясняти ситуацію , перед цим я представила всі необхідні квитанції . В понеділок 04 грудня власник запитав чи гроші не прийшли мені , я відповіла що ні . За її словами гроші за товар не надійшли, порадила переглянути всі мої транзакції ,можливо гроші прийшли раніше і я не помітила . Я все перевірила , але гроші мені не прийшли . Передивившись квитанції ввечері згодом , я помітила , що там різні номери банківських операцій : на сайті пром і на Приват 24 . Згодом продавець надіслала відповідь з сайту пром підтримки , де вони заявляють що грошей в них нема . Довелось звернутись в банк і створити заяву на повернення коштів . Настільки я розумію , сайт пром створює такі собі ліві рахунки для шахрайства ??
Ганьба !
відгук
Коментарі до відгуку
https://support.google.com/legal/contact/lr_legalother?product=websearch&uraw=&ctx=magi&sjid=12254221584173010820-EU
Нам прикро, що ви зіткнулися з такою ситуацією з поверненням коштів :(
В момент оплати замовлення ваші кошти не було списано, а заблоковано на рахунку, тому ми не використовуємо їх ніяким чином.
Після скасування замовлення, ми одразу ініціюємо до банку запит на відміну блокування коштів.
Служба підтримки надала вам скріншот про успішне виконання цього запиту.
Терміни розблокування коштів на вашій карті визначає саме ваш банк. Не хвилюйтеся, кошти будуть розблоковані, але в які строки, вам краще уточнити у своєму банку.