Prom.ua – найбільший маркетплейс України, де продаються більш ніж 100 млн товарів від тисяч підприємців з усієї країни.
На Prom.ua:
кожен покупець може знайти все, що потрібно за найкращими цінами: від зубної щітки до культиватора для саду та городу.
кожен підприємець може продавати товари в каналах Прому: каталог,...
детальніше
Розголошують персональні дані - Відгуки про Prom.ua
Оплатив. Результат:
1. СМС та доставка Новою Поштою на мій фінансовий(!!!) номер телефону, який ніяким чином не фігурував на сайті, а міг бути отриманий тільки від банку. А не на її номер з акаунту.
2. Замовлення в історіїї замовлень в її акаунті не відображається.
Після цього сидів, багато думав. Це ж виходить що:
1. Пром використовує персональні дані без згоди, в тому числі ті які йому не були надані користувачем(фін. номер телефону з банку).
2. Пром ймовірно розголосив ці дані продавцю.
3. Враховуючи що форма була інтегрована у пром, виникає питання чи не була також якимось чином скомпроментована карта.
4. У випадку проблем з замовленням навіть спір/відгук відкрити проблематично, бо із трекінгу тільки номер ТТН, все інше невідомо де відкопувати.
5. Окреме питання до банку, але ті, як і продавець, отримають свою хвилину слави окремо.
Прому - ганьба!!! Промоплатою та іншими їх сервісами користуватись більше не буду і іншим не рекомендую, бо з таким розгільдяйством неможливо довірити їм будь-які дані.
2 не згодні
відгук
Коментарі до відгуку
Описана вами ситуація ніяк не пов'язана з Пром-оплатою. Замовлення створюється на той номер телефону, що був вказаний під час здійснення замовлення, також на нього прийдуть усі сповіщення, що стосуються замовлення.
Щоб переглянути інформацію про ваше замовлення авторизуйтеся, будь ласка, на Prom.ua за вашим номером телефону.
Проведення й обробка транзакцій на сайті Prom.ua відбувається за стандартами безпеки Payment Card Industry Data Security Standard і щорічно підтверджується сертифікатом PCI DSS.
Щоб детальніше розібратися в вашій ситуації, будь ласка, напишіть нам на пошту [email protected], ми перевіримо на які дані було створено ваше замовлення.
1. PCI DSS більше про інфраструктуру для захисту, та про процеси чим про недбалість. Ну і про процеси на випадок виявлення помилок, і відповідь на попередній відгук вже заставляє мене сумніватися чи вони були дотримані.
2. Я звичайно радий що ви розшифрували PCI DSS але по факту ви написали дуже довге і представницьке речення щоб просто сказати PCI DSS. Усе інше вода.
3. Я вже розібрався і без вас. Фінансовий номер довелось змінити на інший, карту перевипустити, а то нема впевненості що CVV у безпеці після процессінгу платежу через вас.
4. А тепер по пунктам що у вас відбулося
5. Було здійснено вхід в акаунт з номера 1
6. Знайдено товар та здійснено замовлення
7. В варіантах оплати була тільки Пром Оплата.
8. Вибрано ПромОплату, але оскільки у жінки на карті не було грошей(розраховували на оплату через нп налом) вона попросила щоб я оплатив.
9. Я вбив дані, та здійснив оплату, картою до якої прикріплено номер 2(у банку, пром про цей номер взагалі не повинен знати, я його не надавав ні в якому вигляді, рівно як не реєстрував цей номер на промі на той момент).
10. Замовлення пішло в опрацювання
11. А тепер починається сама цікава частина яку я з'ясував коли почав розбиратися. Замовлення пішло не з номером 1(як повинно!!!!)
12. Замовлення прилінкувалося до мого номеру 2, з даними дружини(повинно номер 1, дані дружини)
13. Продавець відправляє за номером 2 з даними дружини(повинен бути номер 1, нагадую).
14. Нова Пошта відпрацьовує з надісланими даними, ми дивуємося що відбулося і я пишу перший відгук.
15. Використовуючи номер 2 ВПЕРШЕ(підкреслюю вперше) на промі я заходжу на пром і знаходжу в цьому акаунті дані дружини і одне єдине замовлення(те саме з п.6)
-------------------------------
Враховуючи вищевикладене я не потребую вашої допомоги в з'ясуванні того що сталося, я це вже з'ясував, змінив номер та перевипустив карту. Але я невдоволений, особливо після відсутності адекватної реакції на інцидент та буду намагатися більше не користуватися Пром і вже точно 100% більше ніяких промоплат. Нема вам довіри.
Ми раді допомогти й нам також важливо розібратися у ситуації, але без ваших даних, на жаль, зробити це неможливо. Будь ласка, напишіть нам на пошту [email protected] або тут в коментарях вкажіть ваш номер замовлення, щоб ми могли перевірити.