Prom.ua – найбільший маркетплейс України, де продаються більш ніж 100 млн товарів від тисяч підприємців з усієї країни.
На Prom.ua:
кожен покупець може знайти все, що потрібно за найкращими цінами: від зубної щітки до культиватора для саду та городу.
кожен підприємець може продавати товари в каналах Прому: каталог,...
детальніше
PROM плювати на покупців, вони дбають про тих, хто платить їм гроші - Відгуки про Prom.ua
Ось вам приклад - PROM не дозволяє публікувати відгук, якщо пройшов місяць з моменту покупки. Тобто, якщо товар зломався через місяць з моменту покупки (і не важливо скільки він коштує), то про це не можна написати. І звісно цим користуються продавці, адже їм за це нічого не буде.
Приклад №1 - купував телесуфлер за ціною 4832 грн в магазині "MusicHub" на PROM. Товар не відповідає заявленим характеристикам і спочатку мені обіцяли його замінити, але пройшло 2 місяці і тепер невідповідає і сам продавець. Читає та не відповідає. Чому так? Тому що раніше я міг написати поганий відгук, а тепер не можу))
Приклад №2 - придбав Бездротову мікрофонну систему для IPhone Ulanzi UW-MIC 2.4GHz 2 in 1 (Lightning Apple interface) в магазині "Балу" на PROM.
Пристрій зламався через 3 місяці з моменту покупки. В зв'язку із тим, що пройшло вже більше місяця, продавець не став заморочуватись і просто сказав що нічим не зможе допомогти. Бо він надає гарантію всього 14 днів. Але це брехня, бо це не гарантія, всього лише дія закону про захист прав споживачів.
Купувати там щось чи ні - справа Ваша. Але я не рекомендую
5 згодні 3 не згодні
відгук
Коментарі до відгуку
Нам прикро, що ви отримали негативний досвід покупок на Prom.ua.
Ми все робимо для того, щоб продавці на Prom надавали якісне обслуговування, а шахраї нам також не потрібні.
Навпаки, ми слідкуємо за якістю обслуговування продавців та виключаємо з каталогу продавців з низькими показниками.
30 днів на залишення відгуку — це оптимальний строк, за який можна виявити проблеми з товаром, чи замовленням. Також ви можете залишити коментар до вашого відгуку у будь-який час.
Іване, наведені вами ситуації стосувалися гарантійного обслуговування товару.
При наступних замовленнях, будь ласка:
- обов’язково уточнюйте у продавця чи є гарантія на обраний товар;
- заздалегідь домовляйтеся з продавцем про умови повернення товару.