Prom.ua – найбільший маркетплейс України, де продаються більш ніж 100 млн товарів від тисяч підприємців з усієї країни.
На Prom.ua:
кожен покупець може знайти все, що потрібно за найкращими цінами: від зубної щітки до культиватора для саду та городу.
кожен підприємець може продавати товари в каналах Прому: каталог,...
детальніше
Нікому не рекомендую - Відгуки про Prom.ua
Маю магазин риболовлі та одягу на промі. Пишу тут ! Остання Надія на чудо! Дуже дивна платформа для ведення бізнесу. платиш гроші Ти! А розказують що робити і скільки заказів в тебе буде менеджери і тд.
Риболовля -сезон весна/літо/осінь тупо глухо! Робив все можливе.. виконував всі вказівки менеджера який мінявся весь час і 0000. І тут диво.. на кінець сезону листопад -грудень почалися продажі як ніколи! Думаю Ок можливо на кінець буде толк.. не довго пісня грала за 3 тижні тупо знизилася статистика відвідувань..впали перегляди майже на 0 . Менеджер каже писати в підтримку бо то не від нього залежить. Підтримка повний ігнор… гроші йдуть проплачено то ж є… замовлень місяцями нема… як тут працювати хтось підкаже?? Нервів більше нема! В менеджерів і всіх стандартні відповіді. Як продавець вийдеш в 0, ( оплата на рік+ собівартість товару) а от пром заробляє… шкода що в такий час і тут розводять…
Пром що з Вами? Як співпрацювати? В такому темпі ясно що пакет продовжувати ніхто не буде і ніякі гроші платити Вам більше також. Нікому не рекомендую!
2 згодні 1 не згоден
відгук
Коментарі до відгуку
Усі причини, що наразі суттєво впливають на успішність вашої роботи на Prom, ви можете побачити у своєму кабінеті на сторінці “Показники роботи компанії на Prom.ua.” Там же наведені підказки, як покращити ці показники.
Одна з причин — це майже половина скасованих замовлень від загальної кількості. Велика кількість скасованих замовлень, це дзвіночок вам, що щось йде не так і потрібно переглянути свої процеси. Тому рекомендуємо вам детально опрацювати причини скасування замовлень та подумати, як цього можна уникнути. Вам допоможуть наші рекомендації щодо покращення показника успішних замовлень https://support.prom.ua/hc/uk/articles/4405625013021.
Також перегляньте сайти ваших конкурентів з вищим рейтингом і оцініть їх товар зі сторони покупця: їхні способи доставки та оплати, опис та фотографії товарів тощо. Налагоджена робота з замовленнями принесе позитивні відгуки.
Також покупцям, які вирішили не купувати товар, можна запропонувати самостійно скасувати своє замовлення. Такі замовлення не беруться у розрахунок рейтингу.
Окрім цього є дуже важливий показник, що значною мірою впливає на рейтинг товарів у каталозі й в результаті на їх пошукову видачу (докладніше про рейтинг товарів у каталозі за посиланням https://support.prom.ua/hc/ru/articles/360017889598) - це рейтинг товарів СРА.
По аналітиці з вашого особистого кабінету ми бачимо, що ваш рейтинг СРА товарів низький. Є велика кількість показів і переходів, а замовлення в невеликому відсотку. За цим посиланням https://support.prom.ua/hc/ru/articles/360017889758 є детальна інструкція, як діяти в тому чи інакшому випадку. Наприклад, якщо є переходи, але немає замовлень, то потрібно звернути увагу на такі параметри:
- інформативність картки товару (опис, характеристики, фото товару в різних ракурсах). Важливо, щоб опис відповідав на питання клієнта про товар;
- умови оплати та доставки (зручні способи оплати та доставки, швидка відправка замовлень) та інше.
Якщо ви налагодите усі процеси роботи магазину, то ваш рейтинг сам почне швидко рости. Головне виявити й виправити помилки.
Володимире, запрошуємо вас до нашої групи підприємців у ФБ https://www.facebook.com/groups/institute.prom.ua Там продавці обмінюються досвідом роботи, пишуть про проблеми та шляхи вирішення, також є поради й підтримка наших колег.