Prom.ua – найбільший маркетплейс України, де продаються більш ніж 100 млн товарів від тисяч підприємців з усієї країни.
На Prom.ua:
кожен покупець може знайти все, що потрібно за найкращими цінами: від зубної щітки до культиватора для саду та городу.
кожен підприємець може продавати товари в каналах Прому: каталог,...
детальніше
Пром - ШКУРОДЕРИ, які зневажливо відносяться до продавців!!! - Відгуки про Prom.ua
Замість того щоб придумувати нові способи як зідрати більше грошей з продавців, попрацювали б над якістю своєї підтримки, бо там мало того що зв'язок через електронну адресу та щей менеджери цілковиті боти та хами. Поспілкувашись з менеджером (якщо короткі завчені фрази можна назвати спілкуванням) моє питання не вирішилось. В процесі спілкування на мене чекав ще один сюрприз - виявляється якщо я хочу, щоб зі мною вічливо спілкуватись, надали моб. телефон для зв'язку, швидко відповідали та переймалися моїми питаннями то мені потрібно придбати пакет послуг менеджера який коштує від 1400 до 3200 грн! Питання: за що ж тоді я заплатила 7000 грн і скільки ще потрібно вкинути грошей у пром щоб він "нажерся". Пром зупинись, адже ти існуєш тільки завдяки продавцям і якщо політика платформи не зміниться на краще то продавці її будуть просто залишати.
Мій висновок: я дуже розчарована в політиці компанії, тут нічого не вказує на те що вони цінують своїх клієнтів, тим хто планує продавати на пром я б радила 1000 разів подумати перед тим як зв'язуватися з цими хапугами. Особисто я залишу цю площадку після того як закінчиться термін дії пакету, якщо звісно нічого не зміниться.
відгук
Коментарі до відгуку
У нас є правила та стандарти для роботи на Маркетплейсі. Вони описані в Угоді користувача https://prom.ua/ua/terms-of-use та Публічній оферті https://support.prom.ua/hc/ru/articles/360004960217 , а також у Довідці - https://support.prom.ua/hc/ru/articles/5077257055645.
Реєструючись на Prom.ua, ви приймаєте ці правила.
Ми нічого не приховуємо, усі наші тарифи, комісії, умови роботи розміщені публічно. Це дає можливість ще до покупки пакета розрахувати його рентабельність та ваші витрати.
Так, ми запустили автоматичну перевірку показників якості обслуговування у каталозі Prom. Про це ми неодноразово попереджали продавців листом на email та сповіщенням в кабінеті компанії. Звертаємо вашу увагу, що для розміщення в каталозі, успішних замовлень має бути не менше 50%. Покращити показник успішних замовлень вам допоможуть поради, зібрані у цій статті https://support.prom.ua/hc/uk/articles/4405625013021
Деактивація, під яку ви потрапили, тимчасова. Через 7 днів ви зможете самостійно ввімкнути налаштування “Працюю у воєнний час” і знову почати продавати на Prom.
Після активації у вас буде час на те, щоб покращити рівень сервісу.
Електронна пошта — це один з основних каналів зв’язку зі службою підтримки, але також у нас є чати у месенджерах, зв'язок через особистий кабінет компанії, чат на сторінці довідки для продавців.
Стосовно персонального менеджера, з моменту реєстрації на Prom він прикріплюється до кожної компанії та ніякі додаткові платежі для цього не потрібні. Задача менеджера проконсультувати вас про функціонал Маркетплейсу, як використовувати інструменти Кабінету компанії для створення сайту та просування товарів в інтернеті і в каталозі Prom.ua.
Ми хотіли б більш детально розібратися в описаній вами ситуації з менеджером, для цього, надайте, будь ласка, ID вашої компанії. Дякуємо!
Ще раз наголошую на тому що потрібно міняти політику і правила площадки, а не тикати тупі силки і шукати виправдання своїм діям, бо тільки керівництво пром може як створити так і скасувати встановлені правила і змінити політику сайту!!!