Prom.ua – найбільший маркетплейс України, де продаються більш ніж 100 млн товарів від тисяч підприємців з усієї країни.
На Prom.ua:
кожен покупець може знайти все, що потрібно за найкращими цінами: від зубної щітки до культиватора для саду та городу.
кожен підприємець може продавати товари в каналах Прому: каталог,...
детальніше
Prom.ua - редиска(что бы не писать маты) - Відгуки про Prom.ua
пром любит менять условия работы не предупреждая об этом. по итогу нужно все время заниматься этим ненормальным сайтом. сейчас с какого то ввели норму не оповестив - если не заходить в кабинет то они самостоятельно не обращая внимания на проплаченный пакет убирают тебя с прома.. какой идиот это придумал конечно не понять и при нормальной судебной системе коллективным иском можно было бы опустить пром в ноль.
у нас что? есть необработанные заказы? нет все заказы обрабатываются. долбням с пром уа не понять что когда приходишь на работу а твои ворота на пром зоне за ночь превратились в решето из за ежедневных обстрелов то последнее что ты думаешь - а не зайти ли на пром . .
исходя из статистики наших продаж- пром самый отстойный ресурс. по итогам года работа на проме - работа в ноль .основная продажа в инете идет через ОЛХ где все понятно и по моей логике - честно и где работает фильтр (дешевле).
а покупателям терпения в поиске не дорогих товаров от производителя на проме так как в первую очередь пром уа . светит то что в разы дороже при одинаковом товаре.
7 згодні
відгук
Коментарі до відгуку
Про всі зміни, які відбуваються на Prom, ми завжди заздалегідь і декілька разів інформуємо продавців. Нам нічого приховувати, всі наші дії прописані в Угоді користувача https://prom.ua/ua/terms-of-use та Публічній оферті https://support.prom.ua/hc/ru/articles/360004960217 .
Дійсно, згідно з нашими Правилами ми можемо обмежити доступ до каталогу, але на це повинні бути вагомі причини. При видаленні товарів кожен продавець отримує лист та сповіщення у кабінеті з причинами видалення та умовами повернення. Щоб повернути товари в каталог, продавцю необхідно виконати вказані у листі умови. Вкажіть, будь ласка, ваш ID, щоб ми могли детальніше написати по суті цього питання.
Стосовно пошукової видачі і роботи фільтрів, будь ласка, напишіть нам на пошту [email protected] служби підтримки, надавши посилання на пошукову видачу з увімкнутими фільтрами і посилання на товарну позицію, яку ви шукаєте, ми допоможемо розібратися.
Оскільки, на жаль, ви не надали свій ID, то ми можемо зробити тільки припущення, що мова йде про налаштування “Працюю у воєнний час”, докладніше ознайомтесь, будь ласка, за посиланням https://support.prom.ua/hc/ru/articles/4632803071389
Якщо ви включили це налаштування в кабінеті, то це означає, що ви можете продовжувати працювати. Ви це робите, в першу чергу, для покупців. Тому, що їм також важливо вчасно отримувати замовлення. Зараз багато продавці не мають можливості опрацьовувати замовлення, не заходять до кабінетів, а покупці чекають. І після декількох таких замовлень, покупці більше не повернуться на Пром, тому так, треба проявляти активність у кабінеті, хоча б раз на 14 днів, щоб не вимикатися.
В описаному вами випадку було достатньо звернутися до менеджера або служби підтримки і ми включили б назад галку. Й обов’язково залогінитися в кабінет.
Стосовно повідомлень, в результаті автоматичного вимкнення чи увімкнення налаштування продавець отримує лист на email та сповіщення в Кабінет продавця.
У меня с началом войны сложилось впечатление что они не поддерживают Украину вовсе!