Prom.ua – найбільший маркетплейс України, де продаються більш ніж 100 млн товарів від тисяч підприємців з усієї країни.
На Prom.ua:
кожен покупець може знайти все, що потрібно за найкращими цінами: від зубної щітки до культиватора для саду та городу.
кожен підприємець може продавати товари в каналах Прому: каталог,...
детальніше
Пром оплата повна фігня - Відгуки про Prom.ua
відгук
Коментарі до відгуку
Как списать деньги, так это у них решается сразу, мгновенно!
А когда нужно вернуть списанные деньги, нужно миллион раз позвонить куда-то, написать 500+ писем... и т.д.
Всё с расчетом, что человек плюнет и не захочет с этим морочиться.
При Пром-оплаті покупець може оплатити замовлення трохи пізніше (тимчасово воно буде у статусі "Не оплачено"). Найчастіше покупець не сплатив за замовлення не через те, що передумав, а по об’єктивним причинам, які можуть включати в себе онлайн оплати, наприклад: відволікся, не очікував, що потрібно вводити дані своєї картки, не пройшла оплата через недостатню кількість коштів, встановлені ліміти, збій в системі і тд.
У будь-якому випадку, не оплачене замовлення (і не скасоване покупцем) - це меседж продавцю, що замовлення актуальне, але щось пішло не так. Тому потрібно зв’язатися з покупцем та узгодити зміну способу оплати на будь-який доступний, або покупець може повторно оплатити замовлення через свій кабінет. Більш детально про Пром-оплату можна почитати за посиланнями https://support.prom.ua/hc/ru/articles/360006781478
https://support.prom.ua/hc/ru/articles/360006721397
Стосовно списаної комісії, якщо дійсно покупка не відбулася, ви можете зробити запит на повернення коштів. Це можна зробити через особистий кабінет, або зв’яжіться з вашим менеджером.