Prom.ua – найбільший маркетплейс України, де продаються більш ніж 100 млн товарів від тисяч підприємців з усієї країни.
На Prom.ua:
кожен покупець може знайти все, що потрібно за найкращими цінами: від зубної щітки до культиватора для саду та городу.
кожен підприємець може продавати товари в каналах Прому: каталог,...
детальніше
Ужас отношение к продавцам - Відгуки про Prom.ua
Пром же уже взял деньги - им похер что они не предоставляют обещанные услуги. Их нужно судить и запретить в Украине!!!!
Те же истории с отзывами - люди бывает оставляют отзыв ни за что - таким образом падает рейтинг и тебя пром не рекламирует - например последний случай клиент не брала трубку в месенджеры не отвечала - прилетел отзыв что товара нет в наличии - откуда вообще эта информация не понятно
В общем надеюсь в Украине раскрутит другую торговую площадку - и продавцы смогут нормально работать без напыщенных менеджеров прома
1 згоден
відгук
Коментарі до відгуку
Но у прома действительно есть преимущество - покупатели доверяют площадке и думают, что здесь дешевле. Они не ищут в интернет-магазинах товары, потому что боятся мошенников. Им проще заплатить больше, но купить на разрекламированном проме. Так что, смотрите сами, что Вам дальше делать.
Розміщуючись на нашому маркетплейсі ви отримуєте: створення власного сайту, можливість додавати товарні позиції в залежності від вашого тарифного пакету, моживість експортувати та імпортувати вже готові файли з товарними позиціями, підтримка особистого менеджера, підтримка технічної служби. Також у нас є багато курсів та додаткових матеріалів по роботі на нашому на YouTube-каналі - . Ми прагнемо, щоб покупці, замовляючи на Prom, отримували тільки позитивний досвід та поверталися за покупками знову. А продавці з найкращим сервісом — отримували більше замовлень.
Вігдуки — це зворотній зв'язок від покупця продавцю. Вони дуже цінні, тому ми їм приділяємо багато уваги. Але вирішити питання може лише продавець разом з покупцем. Ми, як третя сторона, не можемо вирішувати хто правий.
Ви можете відповісти на сам відгук, пояснивши всю ситуацію. Тоді майбутні покупці будуть бачити, що ви намагалися вирішити ситуацію та допомогти клієнту. Також важливо розуміти, що негативні відгуки є у кожного продавця, не існує ідеальності. Головне якісно та професійно опрацьовувати їх.