Prom.ua – найбільший маркетплейс України, де продаються більш ніж 100 млн товарів від тисяч підприємців з усієї країни.
На Prom.ua:
кожен покупець може знайти все, що потрібно за найкращими цінами: від зубної щітки до культиватора для саду та городу.
кожен підприємець може продавати товари в каналах Прому: каталог,...
детальніше
Пром, відгук, підтримка, репутація. - Відгуки про Prom.ua
Ми відповідально підходимо до процедури перевірки відгуків перед публікацією: аналізуємо історію замовлення, перевіряємо роботу продавця, дізнаємося деталі в покупця. Скоріше за все продавець вирішив оскаржити відгук, тому ми знову запросили інформацію. Підкажіть, будь ласка, номер вашого звернення? Це дозволить детально проаналізували ситуацію та допомогти її вирішити."
Доброго дня.
Чи читали ви взагалі коментар? Там було багато звернень. Яке саме вас задовільнить? Останне відкрите? Призначено агенту Команда рассмотрения споров Id #453013
Те за яким відповідально перевіривши в перший раз відновили відгук? ID запроса: 84573
Номер відгуку є у попередньому описі.
ОСОБЛИВО мене цікавить чому _вдруге_ видаляють "ретельно перевірений" відгук. Після терміну коли його взагалі може оскаржувати продавець.
(Продавець доречі адекватний, спілкується, у спілкуванні каже що НЕ скаржився на відгук...)
Вимагаючи ті самі документи що вже отримували.
Чому ніхто не відповідає у команді вирішення?
Чому площадка не дотримується своїх встановлених правил?
Додатково ще раз напишу.
ДВІЧИ видаливши мій відгук нічого в мене не питали. СПОЧАТКУ видаляють, потім може відновлять, якщо пощастить.
Продавець НЕ оскаржував відгук.
Видаливши вдруге, порушили свій регламент щодо цього.
Взагалі відмовилися спілкуватися з цього приводу в підтримці!
За сьогодні вже тричі закрили звернення як "вирішене", хоча вже тиждень зовсім не відповідаєте на питання в зверненні.
Відповідати для вирішення зовсім не вважаєте за потрібне?
відгук
Коментарі до відгуку
Проаналізувавши ваші звернення та відповіді наших фахівців, ми побачили, що завчасно ви були проінформовані про видалення відгуку. Повторні підтвердження про замовлення товару в конкретного продавця були надані несвоєчасно. Оскільки пройшло більше 30 днів після написання відгуку, ми не можемо продовжити розгляд цього питання.