Це пекло, шаражкіна контора, тупо бездарна тех підтримка, все найгірше, що ви можете уявити в підтримці користувачів ви зустрінете тут - ігнор, відсутність відповідей, відсутність вирішення питання, знов ігнор і так по колу. Ваші питання не будуть вирішені, ви витрачатимете час та кошти. Ви сидітимемете цілий день біля каси поки ці довбограї вас ігноруватимуть, ви затримаєтесь на роботі, коли вони вже підуть додому і тільки потім через годину сповістять, що вони НЕ БУДУТЬ СЬОГОДНІ ВИРішувати ваше питання, бо так ЗАХОТІЛИ. Бо ви для них ніхто. Вони ставляться до клієнтів як до сміття. Це пекло на замлі.
Ще раз вибачте за незручності, з якими ви зіткнулись.
Причиною проблеми стало те, що ключ було відкликано в ДПС під час відкритої зміни. На жаль, це трапилось у вихідні, і розв'язати питання оперативно не вдалося.
Ми вже внесли зміни в процеси, щоб у майбутньому каса не блокувалась у подібних випадках, і ви могли відв’язати ключ за наявності офлайн-черги або відкритої зміни.
Розуміємо ваше розчарування через затримку, тому в знак вибачення нарахували вам місяць безкоштовної підписки.
Дякуємо, що залишаєтесь з нами. Якщо буде щось ще — ми на звʼязку.
Нам справді дуже прикро, що ви зіткнулися з таким досвідом. У підтримку Poster щодня надходять тисячі звернень, і в моменти пікового навантаження час відповіді зростає. Це не виправдання, а пояснення — ми працюємо без вихідних, але бувають ситуації, коли реагуємо повільніше.
Ваше звернення могло потрапити саме в такий момент. Ми готові розібратись у ситуації, якщо дасте більше деталей.
Poster — це програма для обліку в кафе, магазинах і ресторанах. Poster прискорює прийом продажів, веде складський і фінансовий облік, будує детальну статистику про діяльність вашого закладу.
Мінятиму систему, а вам не раджу навіть починати співпрацю - Відгуки про Poster POS
відгук
Коментарі до відгуку
Причиною проблеми стало те, що ключ було відкликано в ДПС під час відкритої зміни. На жаль, це трапилось у вихідні, і розв'язати питання оперативно не вдалося.
Ми вже внесли зміни в процеси, щоб у майбутньому каса не блокувалась у подібних випадках, і ви могли відв’язати ключ за наявності офлайн-черги або відкритої зміни.
Розуміємо ваше розчарування через затримку, тому в знак вибачення нарахували вам місяць безкоштовної підписки.
Дякуємо, що залишаєтесь з нами. Якщо буде щось ще — ми на звʼязку.
Ваше звернення могло потрапити саме в такий момент. Ми готові розібратись у ситуації, якщо дасте більше деталей.