Кладуть в рахунок лишні послуги,які ви просили забрати .В моєму випадку додаткові каси,після того як я попросила їх забрати.Вони продовжували працювати.Таким чином я заплатила орієнтовно лишніх 4000 тис.А постер визнало свою вину на один тиждень користування бізнесом.Тобто орієнтовно на 400 грн.Я не розумію такого поводження з своїми клієнтами.І після всього конфлікту мені далі весить переплата з додатковими касами 😳.Я в шоці .Хто там працює,хто це контролює?
Розуміємо ваше обурення — це справді прикра помилка, якої не повинно було бути.
Ми завжди повертали кошти за невикористані послуги. Наприклад, якщо додаткові каси не були видалені, але не використовувались. Але якщо на касах проводилися замовлення, навіть після звернення, це розцінюється як користування, і кошти не повертаються.
Я як підприємець,не сиджу днями і не перевіряю кожен чек,яким чином був закритий.Але ви є компанія,яка бере за це гроші.То ви б мали робити свою роботу добре.Якщо до вас звертається підприємець і просить забрати додаткові каси ,значить ви маєте це зробити.Тому що я краще знаю,бо це є мій бізнес.Ви бачити лиш поверхневу кожну компанію.А те що ви підняли ціни,це Вопше жах.В вас в компанії багато не компетентних людей.Можна платити гроші,коли я розумію що все буде зроблено на 100% .
Poster — це програма для обліку в кафе, магазинах і ресторанах. Poster прискорює прийом продажів, веде складський і фінансовий облік, будує детальну статистику про діяльність вашого закладу.
Не чують своїх клієнтів! - Відгуки про Poster POS
відгук
Коментарі до відгуку
Ми завжди повертали кошти за невикористані послуги. Наприклад, якщо додаткові каси не були видалені, але не використовувались. Але якщо на касах проводилися замовлення, навіть після звернення, це розцінюється як користування, і кошти не повертаються.