Вікторія Старчук Отзыв написан 27 января, 2025 год3 просмотра
Кладуть в рахунок лишні послуги,які ви просили забрати .В моєму випадку додаткові каси,після того як я попросила їх забрати.Вони продовжували працювати.Таким чином я заплатила орієнтовно лишніх 4000 тис.А постер визнало свою вину на один тиждень користування бізнесом.Тобто орієнтовно на 400 грн.Я не розумію такого поводження з своїми клієнтами.І після всього конфлікту мені далі весить переплата з додатковими касами 😳.Я в шоці .Хто там працює,хто це контролює?
Розуміємо ваше обурення — це справді прикра помилка, якої не повинно було бути.
Ми завжди повертали кошти за невикористані послуги. Наприклад, якщо додаткові каси не були видалені, але не використовувались. Але якщо на касах проводилися замовлення, навіть після звернення, це розцінюється як користування, і кошти не повертаються.
Я як підприємець,не сиджу днями і не перевіряю кожен чек,яким чином був закритий.Але ви є компанія,яка бере за це гроші.То ви б мали робити свою роботу добре.Якщо до вас звертається підприємець і просить забрати додаткові каси ,значить ви маєте це зробити.Тому що я краще знаю,бо це є мій бізнес.Ви бачити лиш поверхневу кожну компанію.А те що ви підняли ціни,це Вопше жах.В вас в компанії багато не компетентних людей.Можна платити гроші,коли я розумію що все буде зроблено на 100% .
Poster — это программа для учета в кафе, магазинах и ресторанах. Poster ускоряет прием продаж, ведет складской и финансовый учет, строит подробную статистику о деятельности вашего заведения.
Не чують своїх клієнтів! - Отзывы о Poster POS
отзыв
Комментарии к отзыву
Ми завжди повертали кошти за невикористані послуги. Наприклад, якщо додаткові каси не були видалені, але не використовувались. Але якщо на касах проводилися замовлення, навіть після звернення, це розцінюється як користування, і кошти не повертаються.