Михайло Відгук додано 10 грудня, 2022 год32 перегляда
Доброго дня! Стикнувся з слідуючими проблемами при використанні даної системи обліку: Необхідно було терміново звязатися з техпідтримкою (інтернет стаціонарний і мобільний був відсутній), на мій подив в трубці прозвучало слідуюче - ми не надаєм підтримку в телефонному режимі через ваш таривний план. Пишіть нам в пошту чи меседжери. І це коли інтернету немає... З другого номера телефоную - і о чудо, з незареєстрованого в їхній базі номеру дзвінки приймаються менеджером. На моє запитання чому я як клієнт не можу з зареєстрованого у вас номера додзвонитися, відповідь мене взагалі ввела в штупор: Відповідь менеджера - ну ви вже наш клієнт, і у вас самий дешевий тарифний план. тому ми по вашому номеру від вас дзвінки не приймаєм. Кажу а чому я з іншого номеру до вас додзвонився, відповідь - ну так інші номери приймаєм бо може то новий клієнт. Тобто якщо ви вже купили тарифний план і він один із дешевих - в разі дзвінка ви почуєте в трубці тільки те що від вас трубки не візьмуть. Шикарний підхід компанії та лояльність до клієнтів.
Переваги:
за два місяці роботи як для магазину глюків майже не було
Недоліки:
якщо товар у вас відсутній на складі а ви робите його продаж - товар на залишках іде від'ємним значенням. Тобто ви продаєте товар якого нема, і програма ніяк про це не повідомляє.
підхід компанії до діючих абонентів - якщо у вас низький тарифний план - за вами ніхто розмовляти і вирішувати проблеми не хоче. Стандартна фраза - пишіть в меседжери, і їм по барабану чи є у вас електрика і інтернет чи нема.
Дякую що так детально розповіли про свій досвід. Михайле, ми не приховуємо що Starter не має телефонної підтримки й ця інформація є на сайті https://joinposter.com/ua/pricing. Під час відключень світла, ми маємо залишити можливість дотелефонуватися до нас тим клієнтам, де ми зобов'язані надавати телефонну підтримку за тарифом.
Також про склад. Наразі, складський облік передбачає продаж у мінус, тому що не завжди у клієнтів є можливість внести постачання в ріал-таймі. У цієї задачі є два рішення: налаштуйте ліміт товарів у Склад → Залишки, та увімкніть повідомлення про залишки у розділі Налаштування. Коли товар допродається до ліміту — ви отримаєте лист про закуп. Або, скористуйтеся стороннім додатком «Сповіщення про залишки» у Marketlace, там можна заборонити продавати товар в мінус.
Михайле, як показала практика, підтримка у чаті менш чутлива. На майбутнє, пишіть у telegram, він потребує менше інтернету та середня швидкість відповіді 2-3 хвилини: @poster_support_bot. Якщо інет недоступний, залишайтеся на лінії, вам допоможе перший вільний оператор. Якщо ми ще щось можемо для вас зробити — дайте знати.
Poster — це програма для обліку в кафе, магазинах і ресторанах. Poster прискорює прийом продажів, веде складський і фінансовий облік, будує детальну статистику про діяльність вашого закладу.
Якість сервісу - Відгуки про Poster POS
Необхідно було терміново звязатися з техпідтримкою (інтернет стаціонарний і мобільний був відсутній), на мій подив в трубці прозвучало слідуюче - ми не надаєм підтримку в телефонному режимі через ваш таривний план. Пишіть нам в пошту чи меседжери. І це коли інтернету немає...
З другого номера телефоную - і о чудо, з незареєстрованого в їхній базі номеру дзвінки приймаються менеджером.
На моє запитання чому я як клієнт не можу з зареєстрованого у вас номера додзвонитися, відповідь мене взагалі ввела в штупор: Відповідь менеджера - ну ви вже наш клієнт, і у вас самий дешевий тарифний план. тому ми по вашому номеру від вас дзвінки не приймаєм. Кажу а чому я з іншого номеру до вас додзвонився, відповідь - ну так інші номери приймаєм бо може то новий клієнт.
Тобто якщо ви вже купили тарифний план і він один із дешевих - в разі дзвінка ви почуєте в трубці тільки те що від вас трубки не візьмуть. Шикарний підхід компанії та лояльність до клієнтів.
відгук
Коментарі до відгуку
Дякую що так детально розповіли про свій досвід. Михайле, ми не приховуємо що Starter не має телефонної підтримки й ця інформація є на сайті https://joinposter.com/ua/pricing. Під час відключень світла, ми маємо залишити можливість дотелефонуватися до нас тим клієнтам, де ми зобов'язані надавати телефонну підтримку за тарифом.
Також про склад. Наразі, складський облік передбачає продаж у мінус, тому що не завжди у клієнтів є можливість внести постачання в ріал-таймі. У цієї задачі є два рішення: налаштуйте ліміт товарів у Склад → Залишки, та увімкніть повідомлення про залишки у розділі Налаштування. Коли товар допродається до ліміту — ви отримаєте лист про закуп. Або, скористуйтеся стороннім додатком «Сповіщення про залишки» у Marketlace, там можна заборонити продавати товар в мінус.
Михайле, як показала практика, підтримка у чаті менш чутлива. На майбутнє, пишіть у telegram, він потребує менше інтернету та середня швидкість відповіді 2-3 хвилини: @poster_support_bot. Якщо інет недоступний, залишайтеся на лінії, вам допоможе перший вільний оператор. Якщо ми ще щось можемо для вас зробити — дайте знати.