Михайло Отзыв написан 10 декабря, 2022 год32 просмотра
Доброго дня! Стикнувся з слідуючими проблемами при використанні даної системи обліку: Необхідно було терміново звязатися з техпідтримкою (інтернет стаціонарний і мобільний був відсутній), на мій подив в трубці прозвучало слідуюче - ми не надаєм підтримку в телефонному режимі через ваш таривний план. Пишіть нам в пошту чи меседжери. І це коли інтернету немає... З другого номера телефоную - і о чудо, з незареєстрованого в їхній базі номеру дзвінки приймаються менеджером. На моє запитання чому я як клієнт не можу з зареєстрованого у вас номера додзвонитися, відповідь мене взагалі ввела в штупор: Відповідь менеджера - ну ви вже наш клієнт, і у вас самий дешевий тарифний план. тому ми по вашому номеру від вас дзвінки не приймаєм. Кажу а чому я з іншого номеру до вас додзвонився, відповідь - ну так інші номери приймаєм бо може то новий клієнт. Тобто якщо ви вже купили тарифний план і він один із дешевих - в разі дзвінка ви почуєте в трубці тільки те що від вас трубки не візьмуть. Шикарний підхід компанії та лояльність до клієнтів.
Достоинства:
за два місяці роботи як для магазину глюків майже не було
Недостатки:
якщо товар у вас відсутній на складі а ви робите його продаж - товар на залишках іде від'ємним значенням. Тобто ви продаєте товар якого нема, і програма ніяк про це не повідомляє.
підхід компанії до діючих абонентів - якщо у вас низький тарифний план - за вами ніхто розмовляти і вирішувати проблеми не хоче. Стандартна фраза - пишіть в меседжери, і їм по барабану чи є у вас електрика і інтернет чи нема.
Дякую що так детально розповіли про свій досвід. Михайле, ми не приховуємо що Starter не має телефонної підтримки й ця інформація є на сайті https://joinposter.com/ua/pricing. Під час відключень світла, ми маємо залишити можливість дотелефонуватися до нас тим клієнтам, де ми зобов'язані надавати телефонну підтримку за тарифом.
Також про склад. Наразі, складський облік передбачає продаж у мінус, тому що не завжди у клієнтів є можливість внести постачання в ріал-таймі. У цієї задачі є два рішення: налаштуйте ліміт товарів у Склад → Залишки, та увімкніть повідомлення про залишки у розділі Налаштування. Коли товар допродається до ліміту — ви отримаєте лист про закуп. Або, скористуйтеся стороннім додатком «Сповіщення про залишки» у Marketlace, там можна заборонити продавати товар в мінус.
Михайле, як показала практика, підтримка у чаті менш чутлива. На майбутнє, пишіть у telegram, він потребує менше інтернету та середня швидкість відповіді 2-3 хвилини: @poster_support_bot. Якщо інет недоступний, залишайтеся на лінії, вам допоможе перший вільний оператор. Якщо ми ще щось можемо для вас зробити — дайте знати.
Poster — это программа для учета в кафе, магазинах и ресторанах. Poster ускоряет прием продаж, ведет складской и финансовый учет, строит подробную статистику о деятельности вашего заведения.
Якість сервісу - Отзывы о Poster POS
Необхідно було терміново звязатися з техпідтримкою (інтернет стаціонарний і мобільний був відсутній), на мій подив в трубці прозвучало слідуюче - ми не надаєм підтримку в телефонному режимі через ваш таривний план. Пишіть нам в пошту чи меседжери. І це коли інтернету немає...
З другого номера телефоную - і о чудо, з незареєстрованого в їхній базі номеру дзвінки приймаються менеджером.
На моє запитання чому я як клієнт не можу з зареєстрованого у вас номера додзвонитися, відповідь мене взагалі ввела в штупор: Відповідь менеджера - ну ви вже наш клієнт, і у вас самий дешевий тарифний план. тому ми по вашому номеру від вас дзвінки не приймаєм. Кажу а чому я з іншого номеру до вас додзвонився, відповідь - ну так інші номери приймаєм бо може то новий клієнт.
Тобто якщо ви вже купили тарифний план і він один із дешевих - в разі дзвінка ви почуєте в трубці тільки те що від вас трубки не візьмуть. Шикарний підхід компанії та лояльність до клієнтів.
отзыв
Комментарии к отзыву
Дякую що так детально розповіли про свій досвід. Михайле, ми не приховуємо що Starter не має телефонної підтримки й ця інформація є на сайті https://joinposter.com/ua/pricing. Під час відключень світла, ми маємо залишити можливість дотелефонуватися до нас тим клієнтам, де ми зобов'язані надавати телефонну підтримку за тарифом.
Також про склад. Наразі, складський облік передбачає продаж у мінус, тому що не завжди у клієнтів є можливість внести постачання в ріал-таймі. У цієї задачі є два рішення: налаштуйте ліміт товарів у Склад → Залишки, та увімкніть повідомлення про залишки у розділі Налаштування. Коли товар допродається до ліміту — ви отримаєте лист про закуп. Або, скористуйтеся стороннім додатком «Сповіщення про залишки» у Marketlace, там можна заборонити продавати товар в мінус.
Михайле, як показала практика, підтримка у чаті менш чутлива. На майбутнє, пишіть у telegram, він потребує менше інтернету та середня швидкість відповіді 2-3 хвилини: @poster_support_bot. Якщо інет недоступний, залишайтеся на лінії, вам допоможе перший вільний оператор. Якщо ми ще щось можемо для вас зробити — дайте знати.