Їхала 11 червня з Кривого Рогу до Анталії автобус НН 3757АВ Харків -Аланія. Бронювала квиток заздалегідь, менеджер Ірина запевнила, що автобус люкс класу зі зручними розкладними сидіннями, великою відстанню між сидіннями, знижка на зворотню поїздку 20 %, повіривши, оплатила квиток онлайн . Насправді сидіння дуже не зручні, відкидаються тільки до 20-25 град. Якщо перед вами пасажир відкинув сидіння, то воно майже у вас на ногах , ні повернутись, ні змінити позу, ні встати. А за час поїздки навіть з подушками під сідниці, та поясницю, які брала з собою , ноги , копчик та поясниця мліють, затікають. За час поїздки стояла години 3 , на всих зупинках виходила, а на кордоні а Орлиці, гуляли з 12 години ночі до 6 ранку. Чи не професійний менеджер, чи водії проґавили свій час електронної черги з 12 до 3 , але автобусів було мало, а стояли 6 годин. В автобусі дуже погано працювала вентиляція, а на другому поверсі весь час працювало отоплення , в спеку, майже всю дорогу були перебої з вайфаєм , посили перезагружати старлінг . За час поїздки автобус тричі ломався, 2 рази в Болгарії лагодили вентиляцію, та при спуску по серпантину горіли тормозні колодки, а не довв їх їзжаючи 120 км до Анталії автобус обломався геть. Водії не володіють ні англійською ні турецькою мовою, благо одна з пасажирів розмовляла турецькою , пояснила поліцейським , що автобус самостійно водії не можуть полагодити , потрібен евакуатор до сервісу. Вони визвали рейсовий автобус в пасажирів до Анталії пересадили в цей автобус, який човникав 3 години , а пасажири до Аланіі чекали ще якийсь трансфер. Головне водії хотіли, щоб пасажири добиралися далі своїм коштом, тільки після суперечок оплатили проїзд. Ця жахлива поїздка тривала замість 39 годин, 51 годину. Коли я написала менеджеру Ірині і потребувала компенсацію за доставленні незручності , значне запізнення , та невідповідність автобуса люкс віп класу, відповіли , що компенсація не передбачена, тільки знижка на зворотній квиток. Але з такими умовами ,я не захотіла з ними їхати . Добивалася , що б ця менеджер, надала правдиву , а не брехливу інформацію про комфортабельність автобуса, який буде їхати до Києва, але відповіді на поставлені запитання так в не одержала. І ця , навіть не знаю як коректно її назвати заблокувала мій номер . По неії я потім читала відгуки. За такі речі в відповідальних компаніях , які піклуються про свій імідж , звільняють подібних менеджерів. Але думаю, вони себе поводять , щоб збагатитися на знижці на зворотній проїзд. З цією компанією, яка натикала додаткових сидінь в салоні , продаючи квитки звичайного комфорту по ціні люкс класу 150 $, я навіть безкоштовно більше не поїду. За такі гроші, купила квиток на літак до Кишинева та автобус до Києва., в чотири рази скоротив час в дорозі. Нікому не рекомендую цього перевізника для поїздок на великі відстані, особливо за кордон. Якщо треба їдьте з туристичною агенцією ALF, бронюйте місця з 1 по 18 , доїдете з комфортом , без запізнень, завжди приїжджають на 4-5 годин раніше, навіть під час війни.
Переваги:
Робочий туалет, але на місцях поряд, смердить.
Недоліки:
Відсутність комфортних сидінь , інтернету , не пропонують напої, узнаєш у пасажирів, воду дали по пляжів, тільки коли пересаджувати в рейсовий автобус при поломці , нещирість менеджера в надані вніормаціі.
На 200% правда! Та ж сама історія з автобусом на 90 сидінь , їхали з Сонячного берегу в Київ! Жахлива контора, автобуси не відповідають заявленим на сайті! Жахлива посадка на АЗС! Затримка відправлення на 1,5 години! Загалом їхали 30 годин, замість 24! Менеджер цієї контори не захотіла назвати навіть ім'я , сказала шось по тіпу "сам дурак" , кинула слухавку і заблокувала номер! Мабуть, та ж сама була, що й у вас(( Супер сервіс!
Зверніть увагу, після вашого ( як і після мого) негативного відгуку самі настрочили собі 6 хвалебних!
Найгірша поїздка - Відгуки про Перевізник LuxBus
відгук
Коментарі до відгуку
Зверніть увагу, після вашого ( як і після мого) негативного відгуку самі настрочили собі 6 хвалебних!