Їхали вперше цим перевізником — зі Львова до Чернівців. Автобус запізнився на 2,5 години, бо їхав з Польщі. Мали виїхати о 22:30 але виїхали 01:10
У Хмельницькому мала бути пересадка о 4 ранку. Водій у трубку сказав лише, що буде стоянка 10 хвилин, але ні нас, ні інших пасажирів про пересадку не попередив. Добре, що ми не спали і вчасно помітили, що потрібно виходити.
Двоє водіїв дзвонили до шофера, який мав завезти нас у Чернівці, але він не відповідав. Пізніше сказали, що він нібито поїхав без нас. У результаті ми простояли там цілу годину разом із водіями — ніхто так і не приїхав.
Згодом водії повідомили, що зранку приїде керівництво і буде з’ясовувати ситуацію. Але чому пасажири мають чекати і слухати проблеми перевізника ?
З нами ще була жінка вчителька, яка їхала зі Львова до Кропивницького. Вона відвідувала свого чоловіка військового який лежав у госпіталі. Їхала додому, на 1 вересня в школу, також вона мала зібрати своїх дітей на 1 навчальний день.
Ми вимагали повернути половину коштів. Пізніше нам зателефонували з гарячої лінії і сказали: «Ідіть у касу, дізнайтеся ціну квитка — і ми вам компенсуємо». На щастя, половину грошей нам таки повернули.
О 8 ранку ми поїхали у Чернівці іншим перевізником. В висновку, ми запізнились до лікаря, оскільки візит був на 9 ранку
Досвід залишився дуже дивний. На сайті вказано, що рейси Львів — Чернівці курсують щодня, але складається враження, що насправді пасажирів просто не чекають.
Не було пересадки - Відгуки про Pavluks-Trans
Автобус запізнився на 2,5 години, бо їхав з Польщі. Мали виїхати о 22:30 але виїхали 01:10
У Хмельницькому мала бути пересадка о 4 ранку. Водій у трубку сказав лише, що буде стоянка 10 хвилин, але ні нас, ні інших пасажирів про пересадку не попередив.
Добре, що ми не спали і вчасно помітили, що потрібно виходити.
Двоє водіїв дзвонили до шофера, який мав завезти нас у Чернівці, але він не відповідав. Пізніше сказали, що він нібито поїхав без нас.
У результаті ми простояли там цілу годину разом із водіями — ніхто так і не приїхав.
Згодом водії повідомили, що зранку приїде керівництво і буде з’ясовувати ситуацію. Але чому пасажири мають чекати і слухати проблеми перевізника ?
З нами ще була жінка вчителька, яка їхала зі Львова до Кропивницького. Вона відвідувала свого чоловіка військового який лежав у госпіталі. Їхала додому, на 1 вересня в школу, також вона мала зібрати своїх дітей на 1 навчальний день.
Ми вимагали повернути половину коштів. Пізніше нам зателефонували з гарячої лінії і сказали: «Ідіть у касу, дізнайтеся ціну квитка — і ми вам компенсуємо».
На щастя, половину грошей нам таки повернули.
О 8 ранку ми поїхали у Чернівці іншим перевізником.
В висновку, ми запізнились до лікаря, оскільки візит був на 9 ранку
Досвід залишився дуже дивний. На сайті вказано, що рейси Львів — Чернівці курсують щодня, але складається враження, що насправді пасажирів просто не чекають.
відгук
Коментарі до відгуку