Усім привіт) всі хто читають цей відгук, і кому буде ліньки читати опишу коротко: з більшим хамством в житті ніколи не стикалась, і це не перебільшення. Я зазвичай культурна людина, але коли доведуть, то і не буду давати себе ображати. Звернулась я в службу підтримки, щоб запитати чи є сенс мені їхати, оскільки я як мінімум не встигала на рейс на 15 хвилин. Запитала нормально, АЛЕ я переплутала місцями міста відправлень(як аргумент можу додати що я переживала, щоб встигнути на автобус і через це сплутала місцями, але я вважаю це не така велика проблема була) і замість того щоб спокійно пояснити мені що я наплутала, і дати мені якусь відповідь, операторка плчала не те що підвищувати тон на мене, а кричати, я продовжувала декілька разів говорити «чому ВИ на мене кричите» і навіть через декілька разів вона мене не почула і продовжувала кричати, я послала і відбила. Вибачте, але це ваша робота допомогти вашим клієнтам, я й так маю проблеми з ментальним здоров’ям (депресивний розлад). І коли на мене кричать, я не дозволю себе ображати. І це не все, ця пані вирішила добити, і подзвонила знову і продовжувала на мене кричати. В мене сталася панічна атака, і в істериці я вже кажу: «так нащо на мене кричати!?» Її аргумент: «БО ВИ ПЕРЕПЛУТАЛИ» Я не хотіла розвивати більший конфлікт, бо моє здоров’я мені важливіше. Мені всерівно яи звернуть на це увагу, але бажаю ВАМ пані, вирішити свої особисті проблеми перед тим як «допомагати людям»
З таким відношенням ви скоро станете банкротами - Відгуки про Pavluks-Trans
Я зазвичай культурна людина, але коли доведуть, то і не буду давати себе ображати. Звернулась я в службу підтримки, щоб запитати чи є сенс мені їхати, оскільки я як мінімум не встигала на рейс на 15 хвилин. Запитала нормально, АЛЕ я переплутала місцями міста відправлень(як аргумент можу додати що я переживала, щоб встигнути на автобус і через це сплутала місцями, але я вважаю це не така велика проблема була) і замість того щоб спокійно пояснити мені що я наплутала, і дати мені якусь відповідь, операторка плчала не те що підвищувати тон на мене, а кричати, я продовжувала декілька разів говорити «чому ВИ на мене кричите» і навіть через декілька разів вона мене не почула і продовжувала кричати, я послала і відбила. Вибачте, але це ваша робота допомогти вашим клієнтам, я й так маю проблеми з ментальним здоров’ям (депресивний розлад). І коли на мене кричать, я не дозволю себе ображати. І це не все, ця пані вирішила добити, і подзвонила знову і продовжувала на мене кричати. В мене сталася панічна атака, і в істериці я вже кажу: «так нащо на мене кричати!?»
Її аргумент: «БО ВИ ПЕРЕПЛУТАЛИ»
Я не хотіла розвивати більший конфлікт, бо моє здоров’я мені важливіше. Мені всерівно яи звернуть на це увагу, але бажаю ВАМ пані, вирішити свої особисті проблеми перед тим як «допомагати людям»
відгук
Коментарі до відгуку