Хочу попередити всіх хто збирається у подорож автобусом. Перевізник Pavluks - Trans, це самий жахливий перевізник. 1. при покупці білета мене ніхто не попередив що будуть пересадки і не одна. 2. У квітку була вказана адреса де мене мали забрати. А ні який автобус, ні номера автобуса я не знала. Смс на вайбер з фото і номером автобуса мені не надходили. Я нервувала. Здивувало те, що посадка серед дороги, хоча за кілька метрів автовокзал. Я почала дзвонити за номером вказаним у квітку. Там мені дали номер менеджерів. Набераю менеджерів. Ніхто не відповідає. Знову дзвоню за номером у квітку. Мені кажуть, що я задовбала вже. Нарешті я дозвонилась менеджеру і мені дали номер водія, який сказав, щоб я стояли, таки, проти автовокзалу. 3. При посадці в автобус я дізналась, що у водія, мене навідь у списках не було. Як би я не потурбувалася і не додзвонилася водію, то так би й стояла з валізкою серед дороги. 4. Во Львові була пересадка. Годину чекали доки приїде автобус. 5. Нарешті ми приїхали до Київа. О 4.30. нас просто висадили на вокзалі. Водій сказав: "зараз приїде менеджер". "Зараз", це було за годину. Ми стояли просто серед вокзала. Потім приїхал менеджер. Ще за годину нам запропонували пройти в кімнату очукування. Це такий маленький сарайчик із туалетом у середені. З якого нестерпно смерділо сечею. 6. На моє запитання, Коли буде автобус на Дніпро? Менеджер Дима відповів мені "Зараз". Я уточнила "зараз? Чи за годину?" (Ну так, я спитала з сарказмом.) На що він сказав, що мені повертають гроші і я можу їхати куда хочу і як хочу! Ще за годину розпочалась посадка на Дніпро. Але менеджер став питати "Де ця незадоволенная?" Не пускавши мене в автобус, намагаючи всучити мені частку грошей з урахуванням, як він сказав, проїханого шляху. Погрожуючи, що я ще вибачатися буду перед ними.(Я досі не розумію за що я мала вибачатися) Далі я знову звонила за номером у квітку. На решті після лекції "Яка я не вдячна " і наполягаючи щоб я погодилася що неправа, мені дозволили сісти в автобус. Моя поїздка з Яремче до Дніпра зайняла 23 години. Коштувала 2 300 гривень. І ще другу добу я не можу отямитися від хамства і наміру принизити мене з боку перевізника Раvluks-Trans. Раджу всім хто купляє квітки, прочитайте відгуки про перевізника.
Чи має право перевізник відмовити в посадці в автобус - Відгуки про Pavluks-Trans
1. при покупці білета мене ніхто не попередив що будуть пересадки і не одна.
2. У квітку була вказана адреса де мене мали забрати. А ні який автобус, ні номера автобуса я не знала. Смс на вайбер з фото і номером автобуса мені не надходили. Я нервувала. Здивувало те, що посадка серед дороги, хоча за кілька метрів автовокзал. Я почала дзвонити за номером вказаним у квітку. Там мені дали номер менеджерів. Набераю менеджерів. Ніхто не відповідає. Знову дзвоню за номером у квітку. Мені кажуть, що я задовбала вже. Нарешті я дозвонилась менеджеру і мені дали номер водія, який сказав, щоб я стояли, таки, проти автовокзалу.
3. При посадці в автобус я дізналась, що у водія, мене навідь у списках не було. Як би я не потурбувалася і не додзвонилася водію, то так би й стояла з валізкою серед дороги.
4. Во Львові була пересадка. Годину чекали доки приїде автобус.
5. Нарешті ми приїхали до Київа. О 4.30. нас просто висадили на вокзалі. Водій сказав: "зараз приїде менеджер". "Зараз", це було за годину. Ми стояли просто серед вокзала. Потім приїхал менеджер. Ще за годину нам запропонували пройти в кімнату очукування. Це такий маленький сарайчик із туалетом у середені. З якого нестерпно смерділо сечею.
6. На моє запитання, Коли буде автобус на Дніпро? Менеджер Дима відповів мені "Зараз". Я уточнила "зараз? Чи за годину?" (Ну так, я спитала з сарказмом.)
На що він сказав, що мені повертають гроші і я можу їхати куда хочу і як хочу!
Ще за годину розпочалась посадка на Дніпро. Але менеджер став питати "Де ця незадоволенная?" Не пускавши мене в автобус, намагаючи всучити мені частку грошей з урахуванням, як він сказав, проїханого шляху. Погрожуючи, що я ще вибачатися буду перед ними.(Я досі не розумію за що я мала вибачатися)
Далі я знову звонила за номером у квітку. На решті після лекції "Яка я не вдячна " і наполягаючи щоб я погодилася що неправа, мені дозволили сісти в автобус.
Моя поїздка з Яремче до Дніпра зайняла 23 години. Коштувала 2 300 гривень. І ще другу добу я не можу отямитися від хамства і наміру принизити мене з боку перевізника Раvluks-Trans.
Раджу всім хто купляє квітки, прочитайте відгуки про перевізника.
відгук
Коментарі до відгуку