Бронювала поїздку Pani bus через телеграм ще 13 травня на 4 червня. Виїзд мав бути з 12.00-13.00 Потім за декілька днів до поїздки виїзд перенесли на 10.00 Так як я їхала з помічною я приїжджала о 10.13 до Кропивницького, розраховуючи на виїзд о 12.00. Що пояснювала оператором пані бус. Зі мною розмовляла україномовна приємна дівчина , яка намагалась допомогти. В цей момент мого спілкування трубку вириває жінка, яка розмовляє російською. І починає на мене кричати інформацію. Дєвушка автобус выезжает в 10.00. Я ввічливо намагаюсь пояснити свою ситуацію. Вона мене перебиває і не дає сказати і слова. Я прошу повернути мене до минулого україномовного оператора. На що чую тільки ʼВы меня наверное не слишите, не слишитеʼ Я відповідаю, що прекрасно чую. І чи можно мене повернути до іншого оператора. Вона почала кричати і потім кинула трубку.
Я була незавдоволена такими діями. І справа не тільки в мові , хоча якщо я розмовляю українською оператор також має відповідати цією ж мовою. Справа у відношенні та підвищені голоса на пасажира. Також уточнюю україномовний та російськомовний оператор через те що я по іншому не можу їх відрізнити. Я просила дати імена операторів та сказати з ким я розмовляю. На що мене проігнорували. В мене є переписка у telegram для підтвердження. Розмова відбувалась 3 червня о 12.40-12.50.
Пізніше я перетелефонували та українською мовою оператор намагалась вирішити мою ситуацію.
Також хочу додати фото комфортного автобуса. Якщо хтось відкидає спинку то людині позаду не буде де сидіти. А задні сидіння не відкидалась взагалі
Жахливі умови обслуговування. - Відгуки про Pani Bus Кривий Ріг
Потім за декілька днів до поїздки виїзд перенесли на 10.00
Так як я їхала з помічною я приїжджала о 10.13 до Кропивницького, розраховуючи на виїзд о 12.00.
Що пояснювала оператором пані бус.
Зі мною розмовляла україномовна приємна дівчина , яка намагалась допомогти. В цей момент мого спілкування трубку вириває жінка, яка розмовляє російською. І починає на мене кричати інформацію. Дєвушка автобус выезжает в 10.00. Я ввічливо намагаюсь пояснити свою ситуацію. Вона мене перебиває і не дає сказати і слова. Я прошу повернути мене до минулого україномовного оператора. На що чую тільки ʼВы меня наверное не слишите, не слишитеʼ
Я відповідаю, що прекрасно чую. І чи можно мене повернути до іншого оператора. Вона почала кричати і потім кинула трубку.
Я була незавдоволена такими діями. І справа не тільки в мові , хоча якщо я розмовляю українською оператор також має відповідати цією ж мовою. Справа у відношенні та підвищені голоса на пасажира. Також уточнюю україномовний та російськомовний оператор через те що я по іншому не можу їх відрізнити. Я просила дати імена операторів та сказати з ким я розмовляю. На що мене проігнорували. В мене є переписка у telegram для підтвердження. Розмова відбувалась 3 червня о 12.40-12.50.
Пізніше я перетелефонували та українською мовою оператор намагалась вирішити мою ситуацію.
Також хочу додати фото комфортного автобуса. Якщо хтось відкидає спинку то людині позаду не буде де сидіти. А задні сидіння не відкидалась взагалі
відгук
Коментарі до відгуку