Юрий Евгеньевич Відгук додано 31 липня, 2024 год20 переглядів
Купил телевизор. Прислали его с подбитой матрицей. Визуально этого видно небыло, пока не включил дома. Связался, сказали без проблем-высылайте обратно, НО в гарантийке напишите суть поломки и при отправке укажите страховку в размере его стоимости. Написал, выслал. Принимать они отказались и в акте Новой почты указали причину: телевизор испорчен, поломка описана в гарантийке. Мне позвонили и сказали, что НП его разбила и теперь я должен с ними разбираться... Телевизор приехал обратно в том же виде, поэтому НП вообще не при делах. Красиво?) они изначально знали, что отправляют некондицию и застраховали его дороже, чем он стоит, в надежде содрать деньги с НП. Телевизор вернулся. На связь не выходят. Везде поблокировали. "Менеджеры" сидят по всей стране и понятия не имеют что отправляют. Кому нужна более подробная информация- звоните 099 01 01 113. Все расскажу. Не покупайте у мошенников.
Просимо вибачення за незручності, які ви мали під час співпраці з нами. Нам справді шкода, що ваш досвід виявився негативним.
1. Нова Пошта не приймає пошкоджені телевізори для страхування.
2. На жаль, трапляються випадки пошкодження товару під час транспортування Новою Поштою. Саме тому ми завжди рекомендуємо клієнтам перевіряти товар на цілісність під час отримання.
3. Ми завжди наголошуємо на необхідності увімкнути телевізор у відділенні Нової Пошти, адже не всі пошкодження можна побачити на вимкненому пристрої.
4. Ми ніколи не блокуємо номери клієнтів, оскільки цінуємо нашу репутацію та завжди відкриті до діалогу.
5. Гарантія не поширюється на механічні пошкодження товару.
6. Ви не перевірили товар на Новій Пошті, а оплата була проведена при отриманні, тому жодного обману з нашого боку не могло бути.
7. Під час спілкування з менеджером ви вказали лише на пошкодження рамки, а не розбитий екран. Оскільки це теж пошкодження, що могло статися під час транспортування, ми вирішили піти вам назустріч і запропонували замінити товар. Однак, коли телевізор надійшов до нас, ми виявили, що екран був розбитий, про що ви не повідомили. Через це ми були змушені відмовитися від заміни і пояснили вам причину. Попри це, ми намагалися допомогти вам у вирішенні ситуації з Новою Поштою.
Ми доклали всіх зусиль, щоб вам допомогти, і прикро, що результатом стала негативна оцінка.
Якщо хтось має запитання щодо цієї ситуації, звертайтеся за телефоном 0800 333 195. Ми надамо записи розмов та підтверджуючу інформацію.
Не покупайте некондицию!!! - Відгуки про Інтернет-магазин 4-k.com.ua
відгук
Коментарі до відгуку
Просимо вибачення за незручності, які ви мали під час співпраці з нами. Нам справді шкода, що ваш досвід виявився негативним.
1. Нова Пошта не приймає пошкоджені телевізори для страхування.
2. На жаль, трапляються випадки пошкодження товару під час транспортування Новою Поштою. Саме тому ми завжди рекомендуємо клієнтам перевіряти товар на цілісність під час отримання.
3. Ми завжди наголошуємо на необхідності увімкнути телевізор у відділенні Нової Пошти, адже не всі пошкодження можна побачити на вимкненому пристрої.
4. Ми ніколи не блокуємо номери клієнтів, оскільки цінуємо нашу репутацію та завжди відкриті до діалогу.
5. Гарантія не поширюється на механічні пошкодження товару.
6. Ви не перевірили товар на Новій Пошті, а оплата була проведена при отриманні, тому жодного обману з нашого боку не могло бути.
7. Під час спілкування з менеджером ви вказали лише на пошкодження рамки, а не розбитий екран. Оскільки це теж пошкодження, що могло статися під час транспортування, ми вирішили піти вам назустріч і запропонували замінити товар. Однак, коли телевізор надійшов до нас, ми виявили, що екран був розбитий, про що ви не повідомили. Через це ми були змушені відмовитися від заміни і пояснили вам причину. Попри це, ми намагалися допомогти вам у вирішенні ситуації з Новою Поштою.
Ми доклали всіх зусиль, щоб вам допомогти, і прикро, що результатом стала негативна оцінка.
Якщо хтось має запитання щодо цієї ситуації, звертайтеся за телефоном 0800 333 195. Ми надамо записи розмов та підтверджуючу інформацію.