Ощадбанк не поважає своїх клієнтів. - Відгуки про Ощадбанк

Ощадбанк
Украина, Київ Відгук додано 16 січня, 2017 год 1314 переглядів
Доброго дня!!!Сьогодні 16.01.2017 року прийшов в Ощадбанк по вул.Олексіївська 13 м.Києва щоб заплатити за комунальні послуги.З часу відкриття банку тобто з 9.00 год провести дану операцію не зміг .Як пояснили мені працівники банку що зависла вся система комунальних платижів в м.Києві. Коли можна буде заплатити за комуналку вони не знають.Порадили звернутись на горячу лінію Ощадбанку,що я і зробив.Оператори горячої лінії на мої питання відповісти не змогли тому що не володіють даною інформацією.і радять звернутися до керівництва банку в якому я находжусь.Ті в свою чергу рекомендують звирнутись,куди б ви думали, правильно на горячу лінію Ощадбанку.Замкнуте коло та й годі.Напршується питання навіщо нам потрібна така горяча лінія якщо вона не в змозі надати необхідної інформації.Сидять собі в теплі,штани протираююь і получають за це гроші.Вам не соромно ?, а мені соромно за вашу бездіяльність.А в цей час в банку по вул.Олексіївська 13 Соломянського району знаходилось чоловік 30 які бажали заплатити комуналку,більшість із них це громадяни похилого віку,інваліди,учасники боєвих дій.та інші громадяни Які хотіли б одного ,отримати інформацію коли буде працювати система.Даремно,Ощадбанку на всих нас наплювати.Простояв в черзі і чекав 2год.15 хв.аж поки не запрацювала система і я зміг заплатити.Жах та й годі.Ганьба вам .Вчіться працювати ,а то з такою роботою нас ніхто в ЄС не чекає.Допобачення.




Коментарі до відгуку

Валентина Григорьевна. (Украина, Одеса) 7 лютого, 2017 год
В подобной ситуации оператор банка,не гарячей линии,а именно банка,звонила куда-то и уточняла,почему зависла система в терминале.А на горячей линии могли действительно не знать,почему по данному адресу терминал не работал,Скорее всего попался ленивый оператор в помещении банка.
Гость (Украина, Київ) 18 січня, 2017 год
Поделитесь отзывомДоброго дня. Я співробітник Центрального апарату «Ощадбанк». Приносимо вибачення за незручності. Ми ідентифікуємо та знаємо свої проблеми. Банк змінюється та вдосконалюється кожного дня. Розробляються сучасні альтернативні канали комунікацій для покращення якості обслуговування та зменшення черг, а саме: Web-банкінг, Mobile-банкінг, інформаційно-платіжні термінали. Сподіваємось найближчим часом Ви зможете відчути позитивні зміни.
Анатолій Андрійович (Украина, Київ) 18 січня, 2017 год
Шановний пан Гость!!! А що слабо написати своїє ФІО,чи анонімом бути краще.А я думаю що ВИ и і є співробітник Ощадного банку який побоявся сказати людям правду.Це не робить вам особисто честі.Ви уважно читайте про що я написав ,а потім коментуйте .Притензія у мене до Ощадного банку в тім що вони мурижили людей,не надавали їм необхідної інформації.І мені соромно за те що Ви покриваєте лінтяїв і невдах які за наші з вами гроші даремно протирають штани.Чогож Ви шановні боялись 16.01.2017 року вийти до людей і пояснити їм що сталось.Ви не хотіли б вибачитись перед стариками,інвалідами,і другими вкладниками банку що Ви даремно змусили людей Чекати 2 год. 15хв.поки їх обслужили /я в черзі був 2,/щож тоді можна говорити про других людей які чекали більш ніж я.Вибачте,але така горяча лінія Ощадбанку яка нічого не вміє і нічого не знає нам нафіг потрібна!Ганьба Вам і вашому колективу який працює на горячій лінії Ощадбанку.Допобачення.
Гость (Украина, Київ) 19 січня, 2017 год
Доброго дня! Мене звати Анна. Будь ласка, вкажіть відділення, в якому Ви обслуговувались, щоб ми змогли з'ясувати ситуацію.
Анатолій Андрійович (Украина, Київ) 20 січня, 2017 год
Вітаю Вас пані Ганна!Будь ласка уважно читайте про що я написав.У мене не скільки зауваження до Одщадбанку який мене обслуговував,а притензії до горячої лінії Ощадбанку.Я три рази телефонував на горячу лінію(можете прослухати мою розмову з вашими операторами яку Ви повинні записати за 16.01.2017 року),але всі вони відповіли що не володіють даною інформацією,щоб з даними питаннями ми звертались до Ощадного банку який нас обслуговував.Адміністратор цього банку хоча б намагалась нам щось пояснити на відміну від горячої лінії яка нічого не знає.Повторю іще раз,16.01.2017 року з 09.00 год до 11.15год не працювала система отлати комунальних платижів,термінали також не працювали.Адміністратор банку відповів що це по всьому Києві не працює система.і скільки це буде продовжуватись,вона не знає.Горяча лінія також не знає чикати людям чи ні,і коли запрацює система.Ось і всі притензії про які я хотів сказати.Брак інформації та й годі,мене не цікавить які нові програми відкриває ваш банк.Як громадянин України требую до себе поваги,і хочу щоб банк обслужив мене належним чином.Адреса банку;м.Київ,вул.Олексіївська 13,ТВБВ 10026/084.Допобачення.


Ощадбанк
Всі відгуки

1.5 5
396 відгуків / 100606 переглядів
Ощадбанк
Державний банк України Ощадбанк (Сбербанк). АТ Ощадбанк (Ощадний банк) – один із найбільших фінансових інститутів української держави, що має найрозгалуженішу мережу установ – близько 6000. Ощадний банк – універсальна банківська установа, яка зосереджує свої зусилля на створенні сприятливих та вигідних умов обслуговування клієнтів, розширенні переліку банківських продуктів та послуг .
детальніше

Банки
Укргазбанк
Укргазбанк

Рейтинг: 1.4
62 відгука
Финансовая компания "UniGroup"
Финансовая компания "UniGroup"

Рейтинг: 5
311 відгуків
Райффайзен Банк Аваль
Райффайзен Банк Аваль

Рейтинг: 1.5
192 відгука
izibank
izibank

Рейтинг: 1.3
19 відгуків
ЮниКредит Банк
ЮниКредит Банк

Рейтинг: 2
48 відгуків
А-БАНК
А-БАНК

Рейтинг: 1.5
123 відгука
Идея Банк (IdeaBank)
Идея Банк (IdeaBank)

Рейтинг: 2.4
121 відгук
Мегабанк
Мегабанк

Рейтинг: 4
84 відгука
OTP Банк
OTP Банк

Рейтинг: 1.3
228 відгуків
Monobank (Монобанк)
Monobank (Монобанк)

Рейтинг: 1.7
286 відгуків