Андрій Відгук додано 30 травня, 2024 год10 переглядів
Доброго дня! Замовляли доставку суші з Балтійський провулок, 3, м.Київ Оформив замовлення в 17:00 , попередньо узгодив з оператором час доставки на 19:30, також узгодили поверх, підʼїзд та квартиру. В 19:50 курʼєра ще не було, набрав оператора , сказали чекати ще 10хв, тому що затримався на минулому замовленні. По приїзду в 20:00 курʼєр сказав що довго шукав місце парковки (набрехав), та сказав якщо б я спустився вниз до нього було б швидше, також оператор не вірно вказала номер квартири, потім відмовлявся підійматись на поверх , мовляв що такої функції немає в них, хоча в додатку можна зазначити , поверх, підʼїзд та квартиру.
-Рекомендую правильно організовувати роботу курʼєра, а саме розподіл часу -Прибрати з додатку можливість підйому на поверх, якщо відсутня така функція -Навчити курʼєра правил спілкування з замовником 1 згоден
Немає сервіса - Відгуки про OSAMA Sushi
Замовляли доставку суші з Балтійський провулок, 3, м.Київ
Оформив замовлення в 17:00 , попередньо узгодив з оператором час доставки на 19:30, також узгодили поверх, підʼїзд та квартиру. В 19:50 курʼєра ще не було, набрав оператора , сказали чекати ще 10хв, тому що затримався на минулому замовленні. По приїзду в 20:00 курʼєр сказав що довго шукав місце парковки (набрехав), та сказав якщо б я спустився вниз до нього було б швидше, також оператор не вірно вказала номер квартири, потім відмовлявся підійматись на поверх , мовляв що такої функції немає в них, хоча в додатку можна зазначити , поверх, підʼїзд та квартиру.
-Рекомендую правильно організовувати роботу курʼєра, а саме розподіл часу
-Прибрати з додатку можливість підйому на поверх, якщо відсутня така функція
-Навчити курʼєра правил спілкування з замовником
1 згоден
відгук
Коментарі до відгуку