Сподобалась на сайті сукня для мами. Зателефонували по вказаному на сайті номеру. Замовлення прийняли і сказали, що передзвонить менеджер. Менеджер зателефонував і підтвердив замовлення, перевіривши розмір по замірам. Ми провели передоплату в той же день і виходячи з розмови з менеджером, сукню повинні були надіслати на наступний день. Чекали ми 3 дні, поки самі не зателефонували до магазину. Виявилось, що такого розміру сукні нема, а не проінформували нас тому, що менеджер невірно записав номер телефону!!! Ми попросили повернути нам передоплату і тепер кошти теж чекаємо вже три дні!!! Мама дуже розчарована, адже розраховувала одягти сукню на свій ювілей. Що це за відношення до клієнтів?????
Добрий день! Приносимо вибачення за ситуацію, що склалася. Ми перевірили всі заявки на повернення грошей. На даний момент у нас немає ніяких 3 денних затримок на повернення коштів. Будемо дуже вдячні, якщо Ви залишите будь-які дані для з'ясування ситуації або передзвоніть на фінансовий телефон + 38-093-43-73-709
Дуже незадоволена роботою магазину!!! - Відгуки про Laluna оптово-роздрібний магазин
відгук
Коментарі до відгуку
З повагою, Юлія.