OLX – це найбільша в Україні платформа онлайн-оголошень, де звичайні українці, приватні користувачі, можуть продати будь-який товар, надати якусь послугу. В основі філософії платформи – потреби людей та суспільства. Для багатьох OLX вже давно став місцем, де люди знаходять те, що їм необхідно, що покращує їхнє життя тут і зараз....
детальніше
додаткові мінуси - Відгуки про OLX
Дуже продумано олх компанією: втручатися у розбірки ви, значить не бажаєте, надати людям можливість себе виправдати через надання зворотної відповіді - а навіщо (щоб користувачі могли повноцінно оцінювати ситуацію), надавати відгуки ось таким недолугим продавцям- так ні, що було б обʼєктивно і доречно, інші б не витрачали свій час на таких, і не мали б кожного разу мінус по карці.
Це приклад такого «гiвнa на паличці» і воно тобі ще буде хамить у відповідь, замість якогось вибачитись..
відгук
Коментарі до відгуку
Дякуємо, що поділилися своїм досвідом. Нам щиро шкода, що Ви зіткнулися з подібною ситуацією.
Можливість залишати відгуки дійсно доступна лише після успішної угоди. Ми передамо Ваші побажання нашим розробникам.
Що стосується повернення коштів — вони завжди повертаються автоматично після скасування замовлення, без додаткових комісій. Але при поверненні грошей за товар додаткова комісія може бути утримана вашим банком. Тому перед використанням банківської картки краще уточнити всі умови в банку-емітенті.
З повагою, команда OLX!
І якщо таке у вас не вперше, то зробіть висновок вже нарешті і замість того, щоб мовчки робити замовлення, зв'язуйтеся з продавцем і уточнюйте усі деталі.
А так такі чудо-продавці не ставлять ціну з урахуванням комісії, щоб у видачі бути вищими за інших, в тексті написати – перетрудяться, при зверненні у приватні – тиша, і потім чомусь маєш скасоване замовлення. І це проблема самого сервісу! Мене - так, влаштовувало б, щоб я бачила по акаунту який відсоток виконаних замовлень у продавця, і не витрачала б час на таких недолугих, бо знають що такі дії минають просто так для них, ось і плювати на всіх інших можна легко, плюс я не втрачала б кошти. Якщо когось влаштовує, як раз втрачати - то це ваш власний вибір! В чому проблема?! Кожному своє ))
P.S. Для тих, хто в бункєрє, то написано було, що в тексті оголошення немає інформації про відсутність доставки або комісію за неї, в особисті до людини зверталася перш, ніж оформити замовлення; а за непорозуміння в ситуації, якщо припустити, що це не навмисний вибір з боку продавця вибачитися між собою і розійтися - елементарна ввічливість.
Зате як негативні коментарі писати то воно вже і вміє і може.