OLX – це найбільша в Україні платформа онлайн-оголошень, де звичайні українці, приватні користувачі, можуть продати будь-який товар, надати якусь послугу. В основі філософії платформи – потреби людей та суспільства. Для багатьох OLX вже давно став місцем, де люди знаходять те, що їм необхідно, що покращує їхнє життя тут і зараз....
детальніше
Дивні теги в оцінюванні - Відгуки про OLX
1. Ціна (прийнятна ціна, завищена ціна) - Тобто купив, але хотілось би дешевше..поставлю поганий відгук )) Виникає питання :" Хто Вас примушував купляти ?! "
2. Доставка (швидка відправка, повільне відправка)- В правилах взагалі то вказано як швидко треба відправити. Що значить швидко чи повільно ? Хто продає на ОЛХ давно, знає що є дуже багато людей які роблять замовлення в другі половині дня і хочуть щоб в цей же день вислали. Знов можна поставити негативний відгук
3. Спілкування (професіонал, непрофесійний) Чому це має визначати покупець, який сам може непрофесіонал, або закінчив три класи )) ?! В нас кожний другий покупець професіонал. Точніше сам так про себе думає.
4. Паковання (надійне пакування, ненадійна упаковка) - взагалі то пакуванням займається пошта. І якщо продавець не так запакував, вона просто не прийме на відправку.
Для прикладу реальна ситуація. Продав бейсболку. Заплатив на пошті за пакування. Не дуже розумний працівник пошти зробив ущільнення. Тобто в коробці на бейсболку наклав купу паперу. І знищів товар. Хто винен ? А негативний відгук можна отримати
Одним словом, дуже дивні теги для оцінювання
Таке враження, що їх придумували люди, які самі нічого не продають на ОЛХ. Просто відірвані від реальності
відгук
Коментарі до відгуку
1. Купив, ціна прийнятна – поставлю хороший відгук.
2. Швидко відправив, в той самий день, або пообіцяв відправити в якийсь інший день і зробив так, як обіцяв, – поставлю хороший відгук.
3. Продавець ввічливий, вітається у відповідь, прямо відповідає на прямі запитання, відповідає не односкладно, наче кожну відповідь кліщами треба витягати, надає додаткову інформацію і фото – поставлю хороший відгук.
4. Продавець добре запакував в свою упаковку, або прослідкував, щоб працівник пошти як слід упакував в їхню упаковку – поставлю хороший відгук.
Очевидно, що ви самі відчуваєте, що не відповідаєте стандартам для хорошого відгуку і не збираєтеся старатися, тому вже зараз скиглите щодо майбутніх негативних відгуків, які отримаєте абсолютно заслужено.