7 днів відстоювання своїх прав споживача, морально, як 7 кругів аду. Якщо наважитесь замовляти в ineed.ua- робіть відразу усі скріни фото починаючи з оформлення покупки. 07.01.2025 замовлення оплачено 387 грн (+7,74 грн комісія) на ФОП Купрієнко Валерія Ігорівна.
10.01.2025 відправлення прибуло Новою поштою (доставка платна десь 100 грн) при огляді у відділенні виявлено товар невідповідний замовленому. Дзвінок до магазину- вишліть фото на вайбер. Фото і скріни замовлення відправила. Посилку залишила у відділенні НП до вияснення ситуації! . Повторний дзвінок до магазину- перезвоним через 1 годину, як виясним, що з замовленням. Не перезвонили, а мій номер тел. став у "чорному списку" в їх системі: 4-5 днів намагалась дозвонитись на всі вказані номери магазину- заблоковано, відповідали тільки, якщо не з мого тел. і тільки називала номер замовлення- відключали дзвінок. Звязок залишився тільки з менеджером у вайбер, де мені написли, що від товару можу відмовитися і відправити назад на склад, без оплати доставок. Я повідомила, що буду відмовлятись від замовлення.
11.01.2025 я відмовилась від отримання відправлення і НП оформила повернення до відправника (на відділення, яке вказав відправник магазину НП 1 Салгани). Фото стікера НП про повернення надіслала на вайбер ineed.ua. Менеджер написав, що повернення склад не погодив, а товар відповідає- це нова партія така. Я це апелювала і аргументувала підтвердженням з переписки, скрінами замовлення та сторінки цього товару на сайті магазину. Надіслала реквізити мого рахунку для повернення сплачених грошей.
12.01.2025 повернене відправлення прибуло до відділення НП, яке вказав магазин відправник. Я повідомила менеджера у вайбер, нагадала про 3 дні для повернення грошей - товар я ж повернула магазину. Менеджер написав, що мені ж надали відповідь про відмову складу на повернення, товар правильний. Написала скаргу на ел.пошту магазину з фото скрінами та інформувала про відмову і повернення замовлення.
14.01.2025 я повнорно написала, що повернене відправлення вже у їх відділенні- заберіть на склад і поверніть мої гроші. Прочитано без відповіді.
15.01.2025 я затефонувала Купрієнко Валерії Ігорівні- дуже цікава і дивна розмова (важлива). Згодом я і знайшла цей сайт з відгуками про магазин, з сотнями негативних відгуків від ошуканих покупців, таких як я- в шоковому стані. Пізніше менеджер ineed.ua сам написав (о диво!) і уточнив актуальність моїх банк.реквізитів (я їх надавала 11.01), чекайте зарахування грошей протягом 1-2 дні. Я попросила надати підтвердження про перерахунок- квитанцію. Квитанцію менеджер не відправив- чекаєм відповідь з бухгалтерії. 16.01. гроші не повернулись.
17.01.2026 Вкотре чекаєм відповідь з бухгалтерії. Грошей нема. В свою підтримку обрала Закон "Про захист прав споживачів"- повідомила, що 17.01 закінчується вказаний ними термін повернення грошей, за повернений мною магазину товар. На що була відповідь, що магазин зобов'язаний повернути гроші протягом 90 днів з дня письмового розірвання договору купівлі-продажу 😆. А у мене Закон "Про захист прав споживачів", всі фото, скріни, переписка- агрументів для апелювання достатньо. Підготовка звернення до Держспоживчслужби, кіберполіції, зразок заяви в поліцію, наданий підтримкою monobank. Справа не стільки в грошах, скільки в справедливості, бо обманутих дуже багато, і мало хто вирішує відстоювати свої права і повернути гроші- я знайшла, що тільки 2 людям вдалося навіть через суд. 17.01.2025 23:15 мені надходить повідомлення monobank про повернення оплати 387 грн від ФОП Купрієнко Валерія Ігорівна. Отже: читайте Закон "Про захист прав спрживачів", робіть усі фото фіксаціі по замовленню, не забирайте відправлення з товаром без огляду з відділення НП, звязуйтесь з магазином, якщо товар не той, що замовляли, відправляйте відразу назад відмовою від отримання- не забирайте додому товар, який не відповідає замовленому! Бо забравши з відділення, ви вже погоджуєтесь з отриманням товару- вас він влаштовує і довести якісь проблеми буде важче. Краще купувати в перевірених магазинах, а не мати гіркий досвід.
Гроші від ineed.ua вдалося повернути - Відгуки про Інтернет-магазин ineed.ua
Якщо наважитесь замовляти в ineed.ua- робіть відразу усі скріни фото починаючи з оформлення покупки.
07.01.2025 замовлення оплачено 387 грн (+7,74 грн комісія) на ФОП Купрієнко Валерія Ігорівна.
10.01.2025 відправлення прибуло Новою поштою (доставка платна десь 100 грн) при огляді у відділенні виявлено товар невідповідний замовленому. Дзвінок до магазину- вишліть фото на вайбер. Фото і скріни замовлення відправила. Посилку залишила у відділенні НП до вияснення ситуації! . Повторний дзвінок до магазину- перезвоним через 1 годину, як виясним, що з замовленням. Не перезвонили, а мій номер тел. став у "чорному списку" в їх системі: 4-5 днів намагалась дозвонитись на всі вказані номери магазину- заблоковано, відповідали тільки, якщо не з мого тел. і тільки називала номер замовлення- відключали дзвінок. Звязок залишився тільки з менеджером у вайбер, де мені написли, що від товару можу відмовитися і відправити назад на склад, без оплати доставок. Я повідомила, що буду відмовлятись від замовлення.
11.01.2025 я відмовилась від отримання відправлення і НП оформила повернення до відправника (на відділення, яке вказав відправник магазину НП 1 Салгани). Фото стікера НП про повернення надіслала на вайбер ineed.ua. Менеджер написав, що повернення склад не погодив, а товар відповідає- це нова партія така. Я це апелювала і аргументувала підтвердженням з переписки, скрінами замовлення та сторінки цього товару на сайті магазину. Надіслала реквізити мого рахунку для повернення сплачених грошей.
12.01.2025 повернене відправлення прибуло до відділення НП, яке вказав магазин відправник. Я повідомила менеджера у вайбер, нагадала про 3 дні для повернення грошей - товар я ж повернула магазину. Менеджер написав, що мені ж надали відповідь про відмову складу на повернення, товар правильний.
Написала скаргу на ел.пошту магазину з фото скрінами та інформувала про відмову і повернення замовлення.
14.01.2025 я повнорно написала, що повернене відправлення вже у їх відділенні- заберіть на склад і поверніть мої гроші. Прочитано без відповіді.
15.01.2025 я затефонувала Купрієнко Валерії Ігорівні- дуже цікава і дивна розмова (важлива).
Згодом я і знайшла цей сайт з відгуками про магазин, з сотнями негативних відгуків від ошуканих покупців, таких як я- в шоковому стані.
Пізніше менеджер ineed.ua сам написав (о диво!) і уточнив актуальність моїх банк.реквізитів (я їх надавала 11.01), чекайте зарахування грошей протягом 1-2 дні. Я попросила надати підтвердження про перерахунок- квитанцію. Квитанцію менеджер не відправив- чекаєм відповідь з бухгалтерії. 16.01. гроші не повернулись.
17.01.2026 Вкотре чекаєм відповідь з бухгалтерії. Грошей нема. В свою підтримку обрала Закон "Про захист прав споживачів"- повідомила, що 17.01 закінчується вказаний ними термін повернення грошей, за повернений мною магазину товар. На що була відповідь, що магазин зобов'язаний повернути гроші протягом 90 днів з дня письмового розірвання договору купівлі-продажу 😆. А у мене Закон "Про захист прав споживачів", всі фото, скріни, переписка- агрументів для апелювання достатньо. Підготовка звернення до Держспоживчслужби, кіберполіції, зразок заяви в поліцію, наданий підтримкою monobank. Справа не стільки в грошах, скільки в справедливості, бо обманутих дуже багато, і мало хто вирішує відстоювати свої права і повернути гроші- я знайшла, що тільки 2 людям вдалося навіть через суд.
17.01.2025 23:15 мені надходить повідомлення monobank про повернення оплати 387 грн від ФОП Купрієнко Валерія Ігорівна.
Отже: читайте Закон "Про захист прав спрживачів", робіть усі фото фіксаціі по замовленню, не забирайте відправлення з товаром без огляду з відділення НП, звязуйтесь з магазином, якщо товар не той, що замовляли, відправляйте відразу назад відмовою від отримання- не забирайте додому товар, який не відповідає замовленому! Бо забравши з відділення, ви вже погоджуєтесь з отриманням товару- вас він влаштовує і довести якісь проблеми буде важче.
Краще купувати в перевірених магазинах, а не мати гіркий досвід.
відгук
Коментарі до відгуку