Магазин Аврора в Славуті (біля автовокзалу) в цілому непоганий — часто купую там смаколики перед роботою. Асортимент і ціни мене влаштовують. Продавці переважно привітні, за винятком однієї рудоволосої жінки, яка постійно виглядає незадоволеною й явно демонструє зневагу до покупців.
Неодноразово стикаюся з ситуацією, коли саме вона обслуговує касу: говорить, що у неї немає решти й вимагає, щоб покупці самі шукали дрібні гроші. Це відбувається тільки з нею, з іншими касирами таких проблем немає.
Останній раз, коли я розраховувалася на касі на 123 грн і дала їй 200 грн, вона знову зробила незадоволене обличчя та заявила, що немає решти. Замість того, щоб нормально вирішити ситуацію, вона продовжувала обслуговувати інших покупців. І тільки після того, як покупець переді мною оплатив карткою, вона відкрила касу, де, як з’ясувалося, дрібні гроші все ж були.
В процесі розрахунку продавець закотила очі та демонстративно показала своє невдоволення. Вже на роботі я зрозуміла, що вона неправильно дала мені решту приблизно на 60 грн менше.
Таке ставлення до клієнтів абсолютно неприпустиме. Прошу керівництво звернути увагу на цю ситуацію та провести бесіду з персоналом. Через таких продавців зникає бажання відвідувати магазин. 1 згоден
Мультимаркет Аврора – всеукраїнська мережа магазинів у форматі One dollar store, що пропонує покупцям понад тридцять категорій товарів для дому та для відмінного настрою. Магазини Аврора - це магазини для всіх і кожного, де можна придбати товари за приємними цінами і такі магазини завжди поруч із роботою, будинком, пропонують зручний... детальніше
Зневажливе ставлення до клієнтів - Відгуки про Мультимаркет Аврора
Неодноразово стикаюся з ситуацією, коли саме вона обслуговує касу: говорить, що у неї немає решти й вимагає, щоб покупці самі шукали дрібні гроші. Це відбувається тільки з нею, з іншими касирами таких проблем немає.
Останній раз, коли я розраховувалася на касі на 123 грн і дала їй 200 грн, вона знову зробила незадоволене обличчя та заявила, що немає решти. Замість того, щоб нормально вирішити ситуацію, вона продовжувала обслуговувати інших покупців. І тільки після того, як покупець переді мною оплатив карткою, вона відкрила касу, де, як з’ясувалося, дрібні гроші все ж були.
В процесі розрахунку продавець закотила очі та демонстративно показала своє невдоволення. Вже на роботі я зрозуміла, що вона неправильно дала мені решту приблизно на 60 грн менше.
Таке ставлення до клієнтів абсолютно неприпустиме. Прошу керівництво звернути увагу на цю ситуацію та провести бесіду з персоналом. Через таких продавців зникає бажання відвідувати магазин.
1 згоден
відгук
Коментарі до відгуку