Магазин Аврора в Славуті (біля автовокзалу) в цілому непоганий — часто купую там смаколики перед роботою. Асортимент і ціни мене влаштовують. Продавці переважно привітні, за винятком однієї рудоволосої жінки, яка постійно виглядає незадоволеною й явно демонструє зневагу до покупців.
Неодноразово стикаюся з ситуацією, коли саме вона обслуговує касу: говорить, що у неї немає решти й вимагає, щоб покупці самі шукали дрібні гроші. Це відбувається тільки з нею, з іншими касирами таких проблем немає.
Останній раз, коли я розраховувалася на касі на 123 грн і дала їй 200 грн, вона знову зробила незадоволене обличчя та заявила, що немає решти. Замість того, щоб нормально вирішити ситуацію, вона продовжувала обслуговувати інших покупців. І тільки після того, як покупець переді мною оплатив карткою, вона відкрила касу, де, як з’ясувалося, дрібні гроші все ж були.
В процесі розрахунку продавець закотила очі та демонстративно показала своє невдоволення. Вже на роботі я зрозуміла, що вона неправильно дала мені решту приблизно на 60 грн менше.
Таке ставлення до клієнтів абсолютно неприпустиме. Прошу керівництво звернути увагу на цю ситуацію та провести бесіду з персоналом. Через таких продавців зникає бажання відвідувати магазин. 1 согласен
Мультимаркет Аврора - всеукраинская сеть магазинов в формате One dollar store, предлагающий покупателям более тридцати категорий товаров для дома и для отличного настроения. Магазины Аврора - это магазины для всех и каждого, где можно приобрести товары по приятным ценам и такие магазины всегда рядом с работой, домом, предлагают удобный график... подробнее
Зневажливе ставлення до клієнтів - Отзывы о Мультимаркет Аврора
Неодноразово стикаюся з ситуацією, коли саме вона обслуговує касу: говорить, що у неї немає решти й вимагає, щоб покупці самі шукали дрібні гроші. Це відбувається тільки з нею, з іншими касирами таких проблем немає.
Останній раз, коли я розраховувалася на касі на 123 грн і дала їй 200 грн, вона знову зробила незадоволене обличчя та заявила, що немає решти. Замість того, щоб нормально вирішити ситуацію, вона продовжувала обслуговувати інших покупців. І тільки після того, як покупець переді мною оплатив карткою, вона відкрила касу, де, як з’ясувалося, дрібні гроші все ж були.
В процесі розрахунку продавець закотила очі та демонстративно показала своє невдоволення. Вже на роботі я зрозуміла, що вона неправильно дала мені решту приблизно на 60 грн менше.
Таке ставлення до клієнтів абсолютно неприпустиме. Прошу керівництво звернути увагу на цю ситуацію та провести бесіду з персоналом. Через таких продавців зникає бажання відвідувати магазин.
1 согласен
отзыв
Комментарии к отзыву