Добрий день. Замовлення UAM001696047 Повідомляю, що я здійснила повернення рюкзака відповідно до інструкцій, зазначених на вашому сайті, оскільки товар мені не підійшов. Відправлення понад два тижні перебувало у відділенні «Нової пошти», однак так і не було забране вашою компанією. Наразі посилка взагалі не відображається у системі, і я не маю інформації про її подальшу долю.
Звертаю вашу увагу, що згідно зі ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів», продавець зобов’язаний прийняти товар належної якості, який не підійшов покупцю, та повернути сплачені кошти.
Вимагаю протягом 3 (трьох) календарних днів повернути мені кошти за товар у повному обсязі. У разі невиконання вимоги я буду змушена: – звернутися до Держпродспоживслужби та Національної поліції України; – оприлюднити інформацію про порушення на публічних майданчиках і в соціальних мережах із великою аудиторією.
інформуємо, повернення UAM001696047 у відділі повернень не зафіксовано та відповідно не перевірено, кошти не повернуто так як фізично посилки немає. Якщо посилку Нова пошта не видала представнику з відділу поверненням, значить на це є якісь причини- це означає, що посилка не оплачена клієнтом, клієнт невірно оформив повернення або ж Нова пошта нам не підготувала до видачі.
Для того щоб зробили повернення коштів, Нова пошта повинна спочатку видати посилку представнику, після цього повернення перевіряють і передають дані в бухгалтерію.
Якщо посилка знаходиться на відділення Нової пошти, Вам необхідно звернутися на Нову пошту та у них уточнити, з якої причини посилка не була видана посилка.
Важливо, щоб на посилці не було післяплати та доставка оплачена клієнтом.
Магазин не має безкоштовних повернень, інформація прописана на сайті.
Для вирішення питання Вам необхідно звертатись на Нову пошту.
Жахливий сервіс. - Відгуки про Modivo.ua
Замовлення UAM001696047
Повідомляю, що я здійснила повернення рюкзака відповідно до інструкцій, зазначених на вашому сайті, оскільки товар мені не підійшов. Відправлення понад два тижні перебувало у відділенні «Нової пошти», однак так і не було забране вашою компанією. Наразі посилка взагалі не відображається у системі, і я не маю інформації про її подальшу долю.
Звертаю вашу увагу, що згідно зі ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів», продавець зобов’язаний прийняти товар належної якості, який не підійшов покупцю, та повернути сплачені кошти.
Вимагаю протягом 3 (трьох) календарних днів повернути мені кошти за товар у повному обсязі. У разі невиконання вимоги я буду змушена:
– звернутися до Держпродспоживслужби та Національної поліції України;
– оприлюднити інформацію про порушення на публічних майданчиках і в соціальних мережах із великою аудиторією.
Прошу вирішити питання у найкоротші терміни.
відгук
Коментарі до відгуку
інформуємо, повернення UAM001696047 у відділі повернень не зафіксовано та відповідно не перевірено, кошти не повернуто так як фізично посилки немає. Якщо посилку Нова пошта не видала представнику з відділу поверненням, значить на це є якісь причини- це означає, що посилка не оплачена клієнтом, клієнт невірно оформив повернення або ж Нова пошта нам не підготувала до видачі.
Для того щоб зробили повернення коштів, Нова пошта повинна спочатку видати посилку представнику, після цього повернення перевіряють і передають дані в бухгалтерію.
Якщо посилка знаходиться на відділення Нової пошти, Вам необхідно звернутися на Нову пошту та у них уточнити, з якої причини посилка не була видана посилка.
Важливо, щоб на посилці не було післяплати та доставка оплачена клієнтом.
Магазин не має безкоштовних повернень, інформація прописана на сайті.
Для вирішення питання Вам необхідно звертатись на Нову пошту.
З повагою,
Команда Modivo.ua