Віктор Відгук додано 16 червня, 2025 год23 перегляда
Відгук:
Змушений залишити цей відгук після багатьох невдалих спроб отримати реальну допомогу від саппорту Modivo.ua, а саме від консультанта Катерини.
Ситуація: отримав травму через некоректну інформацію про розмір взуття на сайті (для однієї й тієї ж моделі в різних кольорах різна інформація про розмірність — у результаті кросівки виявились маломірними). Докази надав, навіть інший саппорт визнав, що інформація на сайті не відповідає дійсності. Катерина просто ігнорує суть проблеми і повторює: "ношене взуття не приймається". Будь-які питання щодо протиріч у правилах або ситуації ігнорує, відповідає сухо по скрипту.
Окрема "подяка" за останні чати:
В останні рази, коли створював чат підтримки — Катерина просто ігнорує всі мої повідомлення.
Часто взагалі не заходить у чат або швидко виходить з нього.
Якщо ж заходить, то навіть не вітається, а одразу кидає свої стандартні заготовки, не намагаючись зрозуміти суть проблеми.
Відчуття, що їй абсолютно байдуже, і як вона взагалі потрапила на цю посаду — для мене загадка. Це найгірший досвід саппорту за багато років покупок онлайн.
Висновок: Якщо у вас складна чи нестандартна ситуація, шанс отримати допомогу від Катерини — нуль. Вона просто некомпетентна і не готова працювати з клієнтами. Магазин Modivo.ua не несе відповідальності за власні помилки, не цінує час та нерви клієнтів. Усі докази діалогів, листування і скріни готовий надати будь-кому. 1 згоден
інформуємо, що кожен товар, придбаний в нашому магазині, має гарантію 2 роки.
Цим принципом підпорядковується весь асортимент магазину, а також товари, куплені під час акції.
Ношене взуття, Ви можете відправити по гарантії.
Рекламація буде розглянута спеціалістами.
Протягом 14 днів від моменту отримання посилки за однією з вказаних адрес на адресу електронної пошти відправимо рішення відносно фінального розгляду Вашої рекламації.
Абсолютна відсутність допомоги від саппорту Катерини. Ігнор, відписки і повна некомпетентність - Відгуки про Modivo.ua
Змушений залишити цей відгук після багатьох невдалих спроб отримати реальну допомогу від саппорту Modivo.ua, а саме від консультанта Катерини.
Ситуація: отримав травму через некоректну інформацію про розмір взуття на сайті (для однієї й тієї ж моделі в різних кольорах різна інформація про розмірність — у результаті кросівки виявились маломірними). Докази надав, навіть інший саппорт визнав, що інформація на сайті не відповідає дійсності.
Катерина просто ігнорує суть проблеми і повторює: "ношене взуття не приймається". Будь-які питання щодо протиріч у правилах або ситуації ігнорує, відповідає сухо по скрипту.
Окрема "подяка" за останні чати:
В останні рази, коли створював чат підтримки — Катерина просто ігнорує всі мої повідомлення.
Часто взагалі не заходить у чат або швидко виходить з нього.
Якщо ж заходить, то навіть не вітається, а одразу кидає свої стандартні заготовки, не намагаючись зрозуміти суть проблеми.
Відчуття, що їй абсолютно байдуже, і як вона взагалі потрапила на цю посаду — для мене загадка. Це найгірший досвід саппорту за багато років покупок онлайн.
Висновок:
Якщо у вас складна чи нестандартна ситуація, шанс отримати допомогу від Катерини — нуль. Вона просто некомпетентна і не готова працювати з клієнтами.
Магазин Modivo.ua не несе відповідальності за власні помилки, не цінує час та нерви клієнтів.
Усі докази діалогів, листування і скріни готовий надати будь-кому.
1 згоден
відгук
Коментарі до відгуку
інформуємо, що кожен товар, придбаний в нашому магазині, має гарантію 2 роки.
Цим принципом підпорядковується весь асортимент магазину, а також товари, куплені під час акції.
Ношене взуття, Ви можете відправити по гарантії.
Рекламація буде розглянута спеціалістами.
Протягом 14 днів від моменту отримання посилки за однією з вказаних адрес на адресу електронної пошти відправимо рішення відносно фінального розгляду Вашої рекламації.
Команда modivo.ua