Хочу Вам нагадати, що згідно чинного законодавства України, де Ви здійснюєте свою підприємницьку діяльність – Покупець не те, що має право на огляд та примірку/перевірку товару при отриманні – ВІН Є ЗОБОВ'ЯЗАНИМ ЦЕ ЗРОБИТИ ПЕРЕД ОПЛАТОЮ ТОВАРУ.
У правилах щодо продажу непродовольчого товару зазначено, що продавець зобов’язаний створити споживачу зручні умови для ознайомлення, вибору та примірки швейних, трикотажних, хутряних, шкіряних, овчинно-шубних товарів і головних уборів, взуття тощо.
Частиною 2 статті 17 Закону передбачено, що продавець всіляко сприяє споживачеві у вільному виборі продукції. Тобто, покупець перед покупкою одягу та/або взуття має право не тільки його приміряти, але й перевірити якість виробу, властивості тканини, з якої виготовлений виріб, вивернути навиворіт, ознайомившись з інформацією про товар, в тому числі на внутрішньому ярлику – про склад сировини та спосіб використання.
Тому, можете свої «фантазійні правила» залишити для себе у своїй уяві, адже Ви свідомо порушуєте Закон України «Про захист прав споживачів», розповсюджуючи неправдиву інформацію про заборону огляду (примірки) товару, нахабно користуючись тим, що не всі Покупці знають свої законні права.
Слід також згадати ще й про пункти 1, 4 і 5 статті 19 Закону України «Про захист прав споживачів», в яких йдеться про заборону нечесної підприємницької практики, що несе за собою юридичну відповідальність та покарання для Магазину.
Ви являєте собою суб'єкт комерційної діяльності, а не окрема держава-в-державі Україна, щоб встановлювати свої власні так звані правила магазину, що суперечать Закону України, а маєте послуговуватись та керуватись виключно законами нашої Держави.
Бажаю всім покупцям знати свої права та вимагати огляду/примірки товару у відділенні поштового оператора, а також фіксувати правопорушення шляхом написання скарги у відділенні та викликом поліції у випадку перешкоджання реалізації та порушення прав Споживача, а не вестись на брехливу незаконну дезінформацію магазину.
P.S. Інтернет-магазин Modivo чудово розуміє та прекрасно усвідомлює, що встановлені ним правила щодо заборони огляду/примірки є незаконними, тому на сайті завбачливо і наперед сам же від них і відмовляється та називає їх «недійсними» для уникнення правової відповідальності у випадку спірних ситуацій (фото положень сайту).
Дякую за розуміння! З Усією повагою💜 До Команди Modivo
Дурдом «Веселка» або Правила Магазину - Відгуки про Modivo.ua
Хочу Вам нагадати, що згідно чинного законодавства України, де Ви здійснюєте свою підприємницьку діяльність – Покупець не те, що має право на огляд та примірку/перевірку товару при отриманні – ВІН Є ЗОБОВ'ЯЗАНИМ ЦЕ ЗРОБИТИ ПЕРЕД ОПЛАТОЮ ТОВАРУ.
У правилах щодо продажу непродовольчого товару зазначено, що продавець зобов’язаний створити споживачу зручні умови для ознайомлення, вибору та примірки швейних, трикотажних, хутряних, шкіряних, овчинно-шубних товарів і головних уборів, взуття тощо.
Частиною 2 статті 17 Закону передбачено, що продавець всіляко сприяє споживачеві у вільному виборі продукції. Тобто, покупець перед покупкою одягу та/або взуття має право не тільки його приміряти, але й перевірити якість виробу, властивості тканини, з якої виготовлений виріб, вивернути навиворіт, ознайомившись з інформацією про товар, в тому числі на внутрішньому ярлику – про склад сировини та спосіб використання.
Тому, можете свої «фантазійні правила» залишити для себе у своїй уяві, адже Ви свідомо порушуєте Закон України «Про захист прав споживачів», розповсюджуючи неправдиву інформацію про заборону огляду (примірки) товару, нахабно користуючись тим, що не всі Покупці знають свої законні права.
Слід також згадати ще й про пункти 1, 4 і 5 статті 19 Закону України «Про захист прав споживачів», в яких йдеться про заборону нечесної підприємницької практики, що несе за собою юридичну відповідальність та покарання для Магазину.
Ви являєте собою суб'єкт комерційної діяльності, а не окрема держава-в-державі Україна, щоб встановлювати свої власні так звані правила магазину, що суперечать Закону України, а маєте послуговуватись та керуватись виключно законами нашої Держави.
Бажаю всім покупцям знати свої права та вимагати огляду/примірки товару у відділенні поштового оператора, а також фіксувати правопорушення шляхом написання скарги у відділенні та викликом поліції у випадку перешкоджання реалізації та порушення прав Споживача, а не вестись на брехливу незаконну дезінформацію магазину.
P.S. Інтернет-магазин Modivo чудово розуміє та прекрасно усвідомлює, що встановлені ним правила щодо заборони огляду/примірки є незаконними, тому на сайті завбачливо і наперед сам же від них і відмовляється та називає їх «недійсними» для уникнення правової відповідальності у випадку спірних ситуацій (фото положень сайту).
Дякую за розуміння!
З Усією повагою💜
До Команди Modivo
2 згодні
відгук
Коментарі до відгуку
дякуємо Вам за відгук.
З повагою,
Команда Modivo