Для мене ніколи не буде зрозумілим чому товар перед оплатою неможливо поміряти. Що це за політика? Хто її вигадав і з якого вона вибачте "століття"? Такі непрофесійні та пагубні правила однозначно впливають на ваші продажі! Взяти як приклад мене, я б вже тричі забрала товар якби була можливість примірки (наче річ подобається, але скільки б не намагалась зрозуміти чи підійде мені річ просто на візуальний огляд - так нічого зрозуміти і не змогла без примірки, може Модіво навчить як це робити, як купляти наосліп!). В чому сенс ваших правил? На поштах є спеціально обладнанні примірочні, все охайно, все обережно можна зробити, при всьому цьому у вас є політика обміну і повернення, тобто, забрати річ додому і зробити там з нею що ЗАМАНЕТЬСЯ взагалі (і ви цього можете і не помітити потім) - я можу, а потім повернути свої гроші, а от під наглядом працівників пошти поміряти - я не можу, і якщо не підійде одразу ж замовити відповідний розмір або колір! Що це за політика? В чому її суть? Я маю купляти костюм за 6000 грн а потім чекати МІСЯЦЬ на повернення коштів, а потім ЩЕ місяць щоб замовити новий у підходящому МЕНІ розмірі? Змінюйте політику! Беріть якусь передплату якщо боїтесь що річ зіпсують на пошті (хоча вдома це також можна прекрасно зробити, вибачте, попрати, зашити, і відправити так щоб це ніхто не помітив!) або читайте закони і як в такому випадку діяти для комфортної співпраці магазину і НОРМАЛЬНИХ ПОКУПЦІВ! Стільки хочется придбати, але з такою політикою це просто жах, купляти не знама що і чекати два місці на щось нове.. Люди або будуть шукати як обійти це і все одно будуть міряти зі злістю на вас або взагалі купляти не будуть! Зверніться до гарних спецалістів та розробіть НОРМАЛЬНУ ПОЛІТИКУ САЙТУ.
Непрофесійна політика сайту - Відгуки про Modivo.ua
відгук
Коментарі до відгуку
дякуємо за відгук і розгорнутий опис. Цінним для нас є задоволення клієнта, приняли до уваги і бажаємо гарного дня 😊
З повагою,
команда modivo.ua