Автобус просто ужас … + к этому всему такой же и персонал , расположение сидений ужасное , стюарды некомпетентные . При бронирование я ждала чуть ли не до самой посадки когда же мне отправят хотя бы номер автобуса . Меня перекидывались с чата в чат . В конечном итоге я чуть не опоздала потому что при бронировании мне сказали что... Читати відгук Автобус просто ужас … + к этому всему такой же и персонал , расположение сидений ужасное , стюарды некомпетентные . При бронирование я ждала чуть ли не до самой посадки когда же мне отправят хотя бы номер автобуса . Меня перекидывались с чата в чат . В конечном итоге я чуть не опоздала потому что при бронировании мне сказали что посадка в 12:00 а оказалось что в 11:00 . Некомпетентеность у них это высший пилотаж . То есть у вас может получиться так что вы возьмете билет по той же стоимости что и остальные но буде ехать 2 суток в позе криветки , потому что кому то с переди нужно лечь вам на колени . И такое же не однократно , все забито , в салоне ужасно пахнет , указано что хорошо работают кондиционеры , но от них только название . Все забито коробками . Просто тихий ужас .Это был мой первый и последний раз когда я еду мк-вояж. Если тут и есть нормальные отзывы то это вероятнее всего они сами себе написали
Їхали з м.Руан до м.Одеса. До кордону з Україною все було не погано, доки нас не почали пересаджувати у маленькі буси до різних міст. Мені і дитині 10 поків( 46 кг) о 3-й годині ночі, не вистачило місця і запропонували везти його на руках.Хоча подорож була заброньована за півтори тижня. Встановити звʼязок з менеджером так в не вдалось. На... Читати відгук Їхали з м.Руан до м.Одеса. До кордону з Україною все було не погано, доки нас не почали пересаджувати у маленькі буси до різних міст. Мені і дитині 10 поків( 46 кг) о 3-й годині ночі, не вистачило місця і запропонували везти його на руках.Хоча подорож була заброньована за півтори тижня. Встановити звʼязок з менеджером так в не вдалось. На повідомлення у вайбері відповіді не було, слухавку досі не знімають. Саме жахливе, що водій імовірно був в стані якогось спʼяніння з Вінниці до Одеси ми їхали з 03:00 до 10:00. Постійно «губив дорогу», виїзжав на зустрічні смуги, зупинявся без потреби посеред траси. Максимальна швидкість руху була - 70 км на годину. Хамив, лаявся, штовхав мою дитину. Не рекомендую! Ніякого звʼязку(після оплати послуг) з вами підтримувати не будуть. Тричі пожалкувала, що вибрала саме цю транспортну компанію!
Переваги:
Немає
Недоліки:
Жах!
Сервіс ніякий, звʼязок з менеджером встановити не можливо.
Водій(на території України) - становить небезпеку, як для пасажирів так в для інших учасників руху.
Водії це просто жах. Склалась неприємна ситуація, 17ти річну дівчинку з рейсу не хотіли впускати до України польські прикордонники, бо не мала закордонного паспорту, лише український, попросила зв'язатися з консульством, водій відправив її на росію і поїхав далі, покинувши її на польському кордоні з речами.
Відправили посилку для бабусі з Франції на день народження в Україну з Вояж ,але оператор при оформленні електронної декларації відправила посилку в другий район області.При звернені сказала ми виправили помилку і заплатили за переадресацію посилки і що ви ще від нас хочете? Отаке відношення в Вояжі.Ніхто нізащо не відповідає і це вже другий раз теж саме.
Їхала перший і останній раз з ними…посадили людей в Парижі і потім більше 8 годин їздили по всій Франції і збирали людей в інших містах…ну думаю ладно… Але коли приїхала у своє місто і забирала валізу то, якщо сказати культурно, була в шоці. Жахливе відношення до валіз, на мою маленьку мягку(тканинну) валізу виложили декілька твердих розміром з шафу! Ви що... Читати відгук Їхала перший і останній раз з ними…посадили людей в Парижі і потім більше 8 годин їздили по всій Франції і збирали людей в інших містах…ну думаю ладно… Але коли приїхала у своє місто і забирала валізу то, якщо сказати культурно, була в шоці. Жахливе відношення до валіз, на мою маленьку мягку(тканинну) валізу виложили декілька твердих розміром з шафу! Ви що перший день на роботі? Та тут навіть по логіці здорова людина так би не зробила, не те що перевізник! Крім того лежало це в якомусь такому гарячому місці багажника що всі продукти і косметика які були у валізі спортились! Речей на дуже велику суму! Хто тепер це все компенсує? Я роками їздила з різними перевізниками, і передавала передачі, але ніколи в житті такого ставалось ні з валізами, ні з передачами. В мене просто немає слів! Ніколи не їдьте з ними!
Погане обслуговування та недбале ставленя до пасажирів. Не попередили про пересадку. На сайті зазначений час прибуття до Лілля після 5 години ранку, однак привезли у місто о другій годині ночі. Таким чином довелося провести більше трьох годин на вулиці, в очікуванні відкриття залізничного вокзалу, щоб їхати далі.
Їду автобусом Львів - Руан . Все не організовано. Виїхали вчасно навіть на 10 хвилин раніше. Спочатку чекали на заправці автобус щоб пересадити інших людей , потім чекали вже біля кордону автобус в який ми мали пересісти, бо цей автобус не може їхати за кордон чи щось таке. Виїхали зі Львова біля 22.00, другий наш автобус підʼїхав біля першої ночі.... Читати відгук Їду автобусом Львів - Руан . Все не організовано. Виїхали вчасно навіть на 10 хвилин раніше. Спочатку чекали на заправці автобус щоб пересадити інших людей , потім чекали вже біля кордону автобус в який ми мали пересісти, бо цей автобус не може їхати за кордон чи щось таке. Виїхали зі Львова біля 22.00, другий наш автобус підʼїхав біля першої ночі. Приїхав одноповерховий не зручний автобус, все не організовано, точніше два автобуси приїхали, почали пересаджувати, нічого нормально не пояснивши . Я дуже часто подорожую, тож маю порівняння. Все дуже повільно. Автобус не зручний, тісний.підходиш до автобуса питаєш це туди автобус, він сумнівається перепитує в колеги. Перший і останній раз користуюсь послугами цього перевізника! Іншим теж не раджу.
Подорожую протягом багатьох років, але з МK VOYAGE вирішила вперше поїхати через зручний графік по маршруту Київ - Гавр. Але, на превеликий жаль, після подорожі з ними залишилась велика моральна травма,тому змушена поділитись цим дуже неприємним досвідом. По - перше велика помилка цього перевізника, що вони не підписують валізи при погрузці, на відміну від інших перевізників, що мене здивувало.... Читати відгук Подорожую протягом багатьох років, але з МK VOYAGE вирішила вперше поїхати через зручний графік по маршруту Київ - Гавр. Але, на превеликий жаль, після подорожі з ними залишилась велика моральна травма,тому змушена поділитись цим дуже неприємним досвідом. По - перше велика помилка цього перевізника, що вони не підписують валізи при погрузці, на відміну від інших перевізників, що мене здивувало. Хоч в прозорій кишенці на задній стінці валізи я підписала власноруч свої дані,звісно на які ніхто не дивився також. Було все добре, майже всю дорогу, поки ми не заїхали в Руан, я вже раділа, що нарешті скоро я буду в Гаврі. Але радість моя скінчилась швидко, бо в Руані виходила жінка з трьома дітьми, яка за словами водія показала пальцем на мою валізу і сказала, що то її. А він їй віддав просто так, на чесному слові. Тобто вона забрала весь свій багаж, ще й плюс мій підхватила. В салоні залишалось разом зі мною ще пара молодих людей. Але у водія не постало питання, чому в салоні їде троє пасажирів до Гавру, а лишається в багажному відділенні всього одна валіза!?? Ось я так повернулась з дому абсолютно з пустими руками. Хоч спочатку їхала з великою валізою, повністю загруженою різними необхідними речами, ліками та з купою одягу та взуття, а залишилась без нічого.. Натомість перевізник, навіть не подумав мені зателефонувати, вибачитись,щось зробити, щоб знайти цю нечестиву жінку. Все робила я сама на стресі , і зверталась в поліцію тут, і їм телефонувала постійно(хоч вони не завжди мені відповідали на дзвінки) , щоб повернули мені повну вартість втраченого багажу по їхній же вині. Натомість керівництво взагалі не захотіло виходити зі мною на зв'язок жодного разу, хоч я просила з ними зв' язатись неодноразово, не вибачились, не поцікавились навіть, що було в моїй валізі, а ще й до того ж звинуватили мене , що в мене немає доказів, що саме там було, що я можу щось приписати чого там не було і тд . (це вже дівчина оператор на телефоні передала мені їхні слова). Мені дуже образливо, моєму розчаруванню такому сервісу і відношенню до клієнта, який втратив по їхній же вині весь свій багаж просто немає меж!!! Єдине, що вони мені вирішили відшкодувати - це гроші за квитки. Але вибачте, а хто буде відповідати і повертати кошти за мою валізу з речами, які там були, яку по їхній же вині вони віддали на чесному іншій пасажирці!??? То це може повторюватись неодноразово і може статись з кожним, якщо таке відношення йде до своїх пасажирів і якщо керівництво ховається за плечима дівчат операторів і не хоче визнати вину своєї компанії, яку вони позиціонують як професійну.
Їхали рейсом Париж - Київ,автобус АС 1406 ЕХ, жахливіше я ще закордон не їздила!!! Пальне закінчилося на автрбамі ще у Франції, прочикали на автобамі півтора години доки француська поліція не доставила пальне, водії хами, такі хами з Великої букви, відношення до людей ,як до скота, зупинка раз на 4-5 годин на 10 хвилин, притому,... Читати відгук Їхали рейсом Париж - Київ,автобус АС 1406 ЕХ, жахливіше я ще закордон не їздила!!! Пальне закінчилося на автрбамі ще у Франції, прочикали на автобамі півтора години доки француська поліція не доставила пальне, водії хами, такі хами з Великої букви, відношення до людей ,як до скота, зупинка раз на 4-5 годин на 10 хвилин, притому, що в автобусі 54 людини, то навіть часу не вистачало на туалет, я не говорю щоб пообідати, цим перевізником їхала в перший та останній раз !!!!!
Зараз їдемо рейсом Париж-Київ (на даному автобусі ніяких позначок про цей рейс (Автобус АС 1406 ЕХ). Такого хамського відношення до людей я ще небачила!!! Тільки виїхавши з Парижу раптово на трасі нам не вистачило палива😄. Годину чекали щоб підвезли паливо!!! У автобусі 54 пасажири (включаючи малих дітей) на санітарні зупинки дають 10-15 хв. Пояснюємо водіям що треба погодувати... Читати відгук Зараз їдемо рейсом Париж-Київ (на даному автобусі ніяких позначок про цей рейс (Автобус АС 1406 ЕХ). Такого хамського відношення до людей я ще небачила!!! Тільки виїхавши з Парижу раптово на трасі нам не вистачило палива😄. Годину чекали щоб підвезли паливо!!! У автобусі 54 пасажири (включаючи малих дітей) на санітарні зупинки дають 10-15 хв. Пояснюємо водіям що треба погодувати дітей, то у відповідь: "Треба було брати з собою". Люди сіли поїсти у кафе то водій почав кричати і погрожувати, що підемо пішки. Шановні МК "ВОЯЖ" перш як підбирати персонал перевіряйте їх на культуру обслуговування!!!!
Водії агресивні, не вміють спілкуватись з людьми, стюардеса, якщо можна її так назвати не вивчала такий курс як "Ділове спілкування". Зупиняються на зупинках, які потрібно тільки їм, хамлять людям, що потрібно менше їсти. А саме більше, що ще здивувало це те, що водіям не вистачило пального і людям потрібно було стояти на автобамі півтори години чекаючи на пальне. В голові... Читати відгук Водії агресивні, не вміють спілкуватись з людьми, стюардеса, якщо можна її так назвати не вивчала такий курс як "Ділове спілкування". Зупиняються на зупинках, які потрібно тільки їм, хамлять людям, що потрібно менше їсти. А саме більше, що ще здивувало це те, що водіям не вистачило пального і людям потрібно було стояти на автобамі півтори години чекаючи на пальне. В голові не вкладається, як таке можливо, що це за перевізники. Поїздка на автобусі з номерами АС 1406 ЕХ виявилася найгіршою у житті. Не раджу нікому!!!!
З MK Voyages їхала вперше, але цю злополучну подорож запамятаю надовго, і навряд чи хтось з пасажирів маршруту Париж - Київ 13 серпня 2023 захоче її повторити. Коли сідали в Нансі, не зразу зрозуміли, що в салоні не працює кондиціонер. Уявіть - автобус повністю завантажений, а це близько 80 живих людей, повністю відсутня будь-яка вентиляція, надворі більше 30 градусів і... Читати відгук З MK Voyages їхала вперше, але цю злополучну подорож запамятаю надовго, і навряд чи хтось з пасажирів маршруту Париж - Київ 13 серпня 2023 захоче її повторити. Коли сідали в Нансі, не зразу зрозуміли, що в салоні не працює кондиціонер. Уявіть - автобус повністю завантажений, а це близько 80 живих людей, повністю відсутня будь-яка вентиляція, надворі більше 30 градусів і в цій *газовій камері* 30 годин. Люди обливались пОтом і просто задихались до втрати свідомості. В звязку з тим, що потрапили в затор, а зупинки робили тривалішими, аби пасажири могли хоч трохи подихати і охолодитись(+32 на вулиці були комфортом, в порівнянні з жахом в салоні) відстали від графіка майже на 3 години. Так, водії хороші, чемні. Аня, яка виконувала роль стюардеси, приносила вибачення, але прохолодніше від того не стало. Компанія - перевізник, беручи за свої послуги гроші, бере відповідальність за комфорт, життя і здоровя пасажира. Я вважаю, що компанія має окрім формального вибачення, компенсувати людям не просто незручності, а спричинені по її вині справвжні страждання. Якщо вона, звичайно, не тільки заробляє гроші, а дорожить своєю репутацією
Выбирайте других перевозчиков
Хуйово качество обслуживание
Просто жах
Встановити звʼязок з менеджером так в не вдалось. На... Читати відгук Їхали з м.Руан до м.Одеса. До кордону з Україною все було не погано, доки нас не почали пересаджувати у маленькі буси до різних міст. Мені і дитині 10 поків( 46 кг) о 3-й годині ночі, не вистачило місця і запропонували везти його на руках.Хоча подорож була заброньована за півтори тижня.
Встановити звʼязок з менеджером так в не вдалось. На повідомлення у вайбері відповіді не було, слухавку досі не знімають.
Саме жахливе, що водій імовірно був в стані якогось спʼяніння з Вінниці до Одеси ми їхали з 03:00 до 10:00. Постійно «губив дорогу», виїзжав на зустрічні смуги, зупинявся без потреби посеред траси. Максимальна швидкість руху була - 70 км на годину.
Хамив, лаявся, штовхав мою дитину.
Не рекомендую! Ніякого звʼязку(після оплати послуг) з вами підтримувати не будуть.
Тричі пожалкувала, що вибрала саме цю транспортну компанію!
нехай ваш водій їде на росію сам, а не відправляє туди дитину!
Доставка посилки.
Найгірша поїздка в житті!
Недбале ставлення до пасажирів
Обманывают пассажиров
Все не організовано !
Неприємний досвід зі стресом та моральною травмою.
Жахливо!!!!
Поїздка ЖАХ!!!
У автобусі 54 пасажири (включаючи малих дітей) на санітарні зупинки дають 10-15 хв.
Пояснюємо водіям що треба погодувати... Читати відгук Зараз їдемо рейсом Париж-Київ (на даному автобусі ніяких позначок про цей рейс (Автобус АС 1406 ЕХ). Такого хамського відношення до людей я ще небачила!!! Тільки виїхавши з Парижу раптово на трасі нам не вистачило палива😄. Годину чекали щоб підвезли паливо!!!
У автобусі 54 пасажири (включаючи малих дітей) на санітарні зупинки дають 10-15 хв.
Пояснюємо водіям що треба погодувати дітей, то у відповідь: "Треба було брати з собою". Люди сіли поїсти у кафе то водій почав кричати і погрожувати, що підемо пішки. Шановні МК "ВОЯЖ" перш як підбирати персонал перевіряйте їх на культуру обслуговування!!!!
Не раджу нікому!!!!
Поїздка на автобусі з номерами АС 1406 ЕХ виявилася найгіршою у житті. Не раджу нікому!!!!
Погано і дуже
Коли сідали в Нансі, не зразу зрозуміли, що в салоні не працює кондиціонер.
Уявіть - автобус повністю завантажений, а це близько 80 живих людей, повністю відсутня будь-яка вентиляція, надворі більше 30 градусів і... Читати відгук З MK Voyages їхала вперше, але цю злополучну подорож запамятаю надовго, і навряд чи хтось з пасажирів маршруту Париж - Київ 13 серпня 2023 захоче її повторити.
Коли сідали в Нансі, не зразу зрозуміли, що в салоні не працює кондиціонер.
Уявіть - автобус повністю завантажений, а це близько 80 живих людей, повністю відсутня будь-яка вентиляція, надворі більше 30 градусів і в цій *газовій камері* 30 годин.
Люди обливались пОтом і просто задихались до втрати свідомості.
В звязку з тим, що потрапили в затор, а зупинки робили тривалішими, аби пасажири могли хоч трохи подихати і охолодитись(+32 на вулиці були комфортом, в порівнянні з жахом в салоні) відстали від графіка майже на 3 години.
Так, водії хороші, чемні. Аня, яка виконувала роль стюардеси, приносила вибачення, але прохолодніше від того не стало.
Компанія - перевізник, беручи за свої послуги гроші, бере відповідальність за комфорт, життя і здоровя пасажира.
Я вважаю, що компанія має окрім формального вибачення, компенсувати людям не просто незручності, а спричинені по її вині справвжні страждання.
Якщо вона, звичайно, не тільки заробляє гроші, а дорожить своєю репутацією