Зробили замовлення на велику суму, зокрема ром, але при отриманні з’ясувалося, що 6 пляшок не дійшли. Служба підтримки пояснила, що через відсутність ТТН товар залишився на складі “Нової Пошти”. Нам обіцяли вирішити питання за 2-3 дні, але минуло вже три тижні. На цей момент ані товару, ані повернення коштів (сума — майже 5 тисяч гривень) ми не отримали.
На жаль, враження від сервісу залишилося негативним: процес вирішення питань затягується, а інформація щодо статусу замовлення подається неоперативно. Сподіваюся, компанія зможе вдосконалити свій сервіс у майбутньому.
Маю негативний досвід співпраці з компанією - Відгуки про MAUDAU
На жаль, враження від сервісу залишилося негативним: процес вирішення питань затягується, а інформація щодо статусу замовлення подається неоперативно. Сподіваюся, компанія зможе вдосконалити свій сервіс у майбутньому.
відгук
Коментарі до відгуку