22 грудня 2024 року я оформила замовлення №7090582 та повністю сплатила карткою.
23 грудня 2024 року я отримала повідомлення на Viber, що моє замовлення доставлено на точку видачі Сільпо (Київ, Самійла Кішки 7)
25 грудня 2024 року я зверн лася на точку видачі Сільпо (Самійла Кішки 7), де мені: 1. Відмовилися видати сплаченою мною замовлення №7090582 2. Відмовилися пояснити що мені робити зі сплаченими коштами 3. Відмовилися пояснити яка подальша доля мого сплаченого замовлення 4. Відмовилися пояснити як так сталося, що мені прийшло повідомлення про можливість забрати замовлення, але його не видають.
Я звернулася на службу підтримки MAUDAU на 0 800 75 83 68, де мені також відмовилися щось пояснювати.
Керуючись Законом України "Про захист прав споживачів" прошу надати мені відповідь по кожному наступному питанню: 1. Де моє замовлення №7090582? 2. Куди поділися кошти, які я сплатила за замовлення №7090582? 3. Чому мені прийшло повідомлення про доставку замовлення на точку видачі, якщо його немає? 4. Скільки я маю їздити на точку видачі, щоб отримати своє замовлення? Одного разу виявилося недостатньо. 5. Чому ніхто не може пояснити про цей інцидент?
Втратили сплачене мною замовлення (сухі сніданки для дитинки) - Відгуки про MAUDAU
23 грудня 2024 року я отримала повідомлення на Viber, що моє замовлення доставлено на точку видачі Сільпо (Київ, Самійла Кішки 7)
25 грудня 2024 року я зверн
1. Відмовилися видати сплаченою мною замовлення №7090582
2. Відмовилися пояснити що мені робити зі сплаченими коштами
3. Відмовилися пояснити яка подальша доля мого сплаченого замовлення
4. Відмовилися пояснити як так сталося, що мені прийшло повідомлення про можливість забрати замовлення, але його не видають.
Я звернулася на службу підтримки MAUDAU на 0 800 75 83 68, де мені також відмовилися щось пояснювати.
Керуючись Законом України "Про захист прав споживачів" прошу надати мені відповідь по кожному наступному питанню:
1. Де моє замовлення №7090582?
2. Куди поділися кошти, які я сплатила за замовлення №7090582?
3. Чому мені прийшло повідомлення про доставку замовлення на точку видачі, якщо його немає?
4. Скільки я маю їздити на точку видачі, щоб отримати своє замовлення? Одного разу виявилося недостатньо.
5. Чому ніхто не може пояснити про цей інцидент?
відгук
Коментарі до відгуку