Магазин постільної білізни krepkiiy_son відгуки

Відгуки клієнтів та користувачів
Магазин постільної білізни krepkiiy_son
1.0 5
1 відгук / 88 переглядів
Результати відгуків

Магазин постільної білізни krepkiiy_son: уникання відповідальності за брак та хамство

Євген Євген 19 березня, 2023 год
Було замовлено в інстаграм-магазині krepkiy_son два комплекти білизни з тканини "страйп-сатін" загальною вартістю 6000 грн. Звісно, перед застиланням нового комплекту білизни та лягання на нього голим тілом, його треба випрати. Так, до прання комплекти візуально були в порядку. Але після прання одну з наволочок дуже сильно "покосило" - одна зі сторін стала значно більшою за іншу та кривою. Вирівняти наволочку... Читати відгук Було замовлено в інстаграм-магазині krepkiy_son два комплекти білизни з тканини "страйп-сатін" загальною вартістю 6000 грн. Звісно, перед застиланням нового комплекту білизни та лягання на нього голим тілом, його треба випрати. Так, до прання комплекти візуально були в порядку. Але після прання одну з наволочок дуже сильно "покосило" - одна зі сторін стала значно більшою за іншу та кривою. Вирівняти наволочку в прямокутник стало неможливо, створенні при цьому складки при одяганні продукту на подушку роблять користування нею некомфортним.

Прання було мінімальним та відповідало усім відповідним вимогам: звичайне півгодинне полоскання на 30 градусах з самим легким віджимом. Тобто нічого, що могло б "зажувати" чи "зварити" продукцію, як потім казала продавчиня. Жодних слідів механічного пошкодження ("зажовувань", затяжок, дірок, та тому подібного) наволочка після прання не набула. Ніколи з жодним предметом одягу чи білизни при використанні цієї пральної машини подібних проблем не було. Прання - це невід'ємна частина користування білизною і така деформація продукту після першого ж прання не може бути нормою, це очевидний брак. Той факт, що це сталося з єдиним елементом з восьми у двох комплектах це тільки підтверджує. Як і думка знайомих спеціалістів, описана нижче.

Проконсультувавшись з двома незалежними спеціалістами, які не знають один одного, ми отримали одну й ту ж саму відповідь - це помилка при розкройці (чи навмисне нехтування її стандартами задля економії тканини - наприклад, коли вона закінчується) і вона дійсно виявляється тільки після прання чи навіть просто намочування. Тобто, можливість таких випадків браку та умови, при яких вони виникають - це широко відомий у сфері факт. І я з високою вірогідністю припускаю, що продавчиня має бути в курсі такого браку.

На моє адекватне та ввічливе звернення з відповідною аргументацією та фотодоказами і ввічливим проханням замінити бракований елемент я отримав категоричні заперечення провини, неприпустимість самої можливості компенсації за власний кошт, звинувачення у порушенні правил прання (відверто не зважаючи ніякої уваги на його детальний опис) та чи не обмані та шахрайстві. Все це у формі відверто зневажливої та хамської коммунікацї, що наприкинці просто перейшла в істерику та блокування мого аккаунту в інстаграмі.

Підсумовуючи - цілковита відсутність адекватного клієнт-сервісу та коммунікації. Наврядчи це єдиний подібний випадок і продавчиня має бути в курсі подібних можливих браків - особливо маючи на увазі, що для двох знайомих спеціалістів цієї ж сфери суть проблеми та бракованість продукту була очевидною. Але продавчиня обирає прикривати очевидний брак мантрою "всі претензії висуваються до прання" та хамовитими коментарями на кшталт "Дайте своїм швеям нехай перешиють Вам Вашу криву наволочку" замість того, щоб шукати прийнятну для обох сторін можливість чи, хоча б, елементарно поводити себе адекватно та ввічливо з клієнтом.

Як ви розумієте, від браку не застрахований ніхто. Добре, якщо ви щасливчик та уникнули його. Але якщо отримали бракований товар - в цьому магазині готуйтеся до хамства, звинувачень та уникнення відповідальності у будь-який можливий спосіб.

Подібний абсолютно некомпетентний, безвідповідальний та, на жаль, доволі розповсюджений підхід дрібних підприємців вбиває дрібний бізнес, не викликаючи від контакту з такими горе-бізнесменами нічого окрім відчуття відрази. За тою ж білизною наступного разу краще звернуся до JYSK'у чи IKEA.
Переваги:
  1. Все було б добре, якщо б не стався брак
Недоліки:
  1. Уникання відповідальності за брак та хамство
Магазин постільної білізни krepkiiy_son
Магазин постільної білізни krepkiiy_son
Рейтинг 1 з 5 на підставі 1 відгука

Інтернет-магазини
Интернет-магазин epicentrk.ua
Интернет-магазин epicentrk.ua

Рейтинг: 1.1
16 відгуків
Магазин "Квіти Буковини"
Магазин "Квіти Буковини"

Рейтинг: 4.5
814 відгуків
Bodo.ua
Bodo.ua

Рейтинг: 4.8
2320 відгуків
TOPиTOP
TOPиTOP

Рейтинг: 2.4
77 відгуків
Kasta.ua - інтернет-маркетплейс
Kasta.ua - інтернет-маркетплейс

Рейтинг: 1.9
2645 відгуків
MAUDAU
MAUDAU

Рейтинг: 1.4
538 відгуків
Интернет-магазин Lagrande
Интернет-магазин Lagrande

Рейтинг: 2.3
154 відгука
Бодо
Бодо

Рейтинг: 4.9
2776 відгуків
Taburetka.ua - интернет-магазин мебели
Taburetka.ua - интернет-магазин мебели

Рейтинг: 4.4
724 відгука