співробітник діючий Відгук додано 11 червня, 2025 год8 переглядів
Особисто працюю в компанії 3 роки в онлайн-відділі, менеджер Анна Литвинова. Раніше взагалі працювала у банку, тому тут навчалася з повного нуля. Якщо бажаєте, можемо особисто поспілкуватися.
Якби умови були справді погані, а вимоги завищені, то звільнилася б одразу. Будь-які магазини товарів працюють на %, це нормально. І можливість заробітку є, є ставка і є %, і є купа премій і мотивацій, просто бери і роби. Скільки бачила стажерів , які чекали, що продажі будуть просто литися рікою, при цьому нічого не робили і не навчались. А коли зп отримували маленьку просто йшли.
Якщо вникнути у специфіку роботи, то зп дуже навіть конкурентна. Звичайно, що тримати співробітника, який просто є, а не працює, то ніхто не буде. Навчання є, будь-які питання вирішуються. Керівництво саме зацікавлене у розвитку співробітника. Як і в кожній компанії є якісь вимоги, але це обговорюється на початку!!!, тому якщо не підходить, то потрібно одразу казати.
Керівництво зацікавлене в тому, щоб всі клієнти стали постійними клієнтами, то так- в компанії є принципи, які потрібно виконувати. Керівник особисто контролює всю роботу.
Штрафів немає, але якщо твоя провина з відправкою або не відіслав клієнту детальний огляд товару, а той відмовився, через стан, то доставку покриваєш сам. Що логічно.
ЗП реальна, але потрібно працювати і навчатися. Операційної робити на початку здається дуже багато, але з часом це можна робити швидше, нічого складного немає, головне бути уважним. Всьому навчають.
Переваги:
- офіційна компанія
- реальна зп, при умові, якщо у Вас справді є бажання навчитися продавати
- керівник і колектив
- навчання реальне, те, яке знадобиться саме у роботі!
- гнучкий графік
- можливість допробіт, за які платять! (фотовідгуки з клієнтами, олх, ...)
- корпоративні виїзди за рахунок компанії, якщо виконуєш план (картинг, каяки, відпочинок на базі відпочинку на природі, лазертаг і багато іншого)
- мотивації (премії за більший чек, плюшки за завдання виконані на навчанні тощо)
- коропоративні подарунки на новий рік, дні народження, 8 березня
- кавомашина і кава
Недоліки:
- багато операційної роботи (1с, таблиці, группи, в розниці розвантаження, прийом товару, ттн, пакування, ...)
- % від продажу, ту як мінус, так і плюс. Заробити можна, потрібно вчитися продавати, і % сам по собі мотивує зробити більше
- інколи робота зі складними клієнтами (потрібно вміти комунікувати з ними і вирішувати питання, але не слід сприймати все на свій особистий рахунок, бо робота з людьми завжди важка)
Робота для всіх, хто розуміє, як працюють продажі або хоче навчитись - Відгуки про Berlin Market - товари з Німеччини
Якби умови були справді погані, а вимоги завищені, то звільнилася б одразу. Будь-які магазини товарів працюють на %, це нормально. І можливість заробітку є, є ставка і є %, і є купа премій і мотивацій, просто бери і роби. Скільки бачила стажерів , які чекали, що продажі будуть просто литися рікою, при цьому нічого не робили і не навчались. А коли зп отримували маленьку просто йшли.
Якщо вникнути у специфіку роботи, то зп дуже навіть конкурентна.
Звичайно, що тримати співробітника, який просто є, а не працює, то ніхто не буде. Навчання є, будь-які питання вирішуються. Керівництво саме зацікавлене у розвитку співробітника.
Як і в кожній компанії є якісь вимоги, але це обговорюється на початку!!!, тому якщо не підходить, то потрібно одразу казати.
Керівництво зацікавлене в тому, щоб всі клієнти стали постійними клієнтами, то так- в компанії є принципи, які потрібно виконувати. Керівник особисто контролює всю роботу.
Штрафів немає, але якщо твоя провина з відправкою або не відіслав клієнту детальний огляд товару, а той відмовився, через стан, то доставку покриваєш сам. Що логічно.
ЗП реальна, але потрібно працювати і навчатися. Операційної робити на початку здається дуже багато, але з часом це можна робити швидше, нічого складного немає, головне бути уважним. Всьому навчають.
відгук
Коментарі до відгуку