Український мобільний оператор lifecell надає справжню свободу спілкування завдяки доступним та збалансованим тарифним планам на базі високошвидкісного мобільного інтернету четвертого покоління.
lifecell активно покращує та розширює покриття між невеликими населеними пунктами та містами, щоб якомога більше людей відкрили для себе нові сучасні можливості мобільного зв’язку четвертого покоління.
До...
детальніше
Дуже поганий інтернет, персоналу лайфселл пофіг - Відгуки про lifecell
Вчора і сьогодні навіть за умови що є світло інтернету нема. За два дня спілкувалась з п'ятьма операторами через бот в телеграмі, з них три оператори примусово завершали чат зі своєї сторони, після того, як не отримували відповідь упродовж 1 (+) хвилини. Це нормально взагалі, Лайфселл? Мені в чаті видно, коли оператор пише відповідь, а йому ні? Що це за прикол?
Сьогодні поповнила рахунок Київстар, інтернет одразу запрацював. Знову зв'язуюсь з консультантом, він пише - вставте вашу сім-картку в інший пристрій. Еге ж , у всіх дома по декілька смартфонів. А якщо нема такої можливості?
Надіслали мені налаштунки інтернету для телефону, після яких нічого не змінилося. На вулиці проблема така ж.
Роблю висновок, що лайфселл не хоче платити робітникам гроші за перевірку і ремонт мобільних веж, краще відморозитися і кинути клієнта.
Більше Лайфселл не поповнюю, на рахунку залишалося 10 гігабайт, якими я не можу скористатися через фіговий сервіс оператора
2 згодні
відгук
Коментарі до відгуку
Після спілкування з енною кількістю онлайн консультантів в день написання відгуку мені все трохи набридло і я, при наступній бесіді, просто написала, що якщо ситуація впродовж декількох діб не вирішиться, більше Лайфселлом я не користуюсь.
Нарешті мені склали запит на перевірку зв'язку. У той же день повідомили, що за моєю адресою немає живлення і сроки, коли проблема буде вирішена, невідомі. Після цього я на декілька діб перейшла на сім-карту Київстару. Сьогодні знову спробувала Лайфселл - і - алілуйя - інтернет запрацював, навіть 4g, хоча до цього був тільки 3g.
Добре, що проблема на даний час вирішена, але довелось потратити час і нерви, щоб "достукатись" і прийняли заявку на перевірку і ремонт обладнання