Клієнт потрібен даному магазину лише до моменту оплати товару. Потім ви їм не цікаві. Вас будуть ігнорити. Мені не пощастило придбати телефон, який виявився бракованим. 20 грудня я принесла його в магазин і оформила заявку на ремонт по гарантійному обслуговуванню. 22 грудня його передали сервісному центру і далі доля телефону невідома. На якій стадії ремонт неясно. Попросила дати тимчасову заміну - ігнор. А тепер взагалі моєї заявки нема в системі. Лише папірчик на руках лишився. Заявка 2000357916
Лишила скаргу директору заповнивши форму на сайті. Того ж дня проблему вирішили. Кошти за бракований телефон зарахували на баланс і я обрала на них новий телефон.
Бракований телефон - Відгуки про КТС.ua
Мені не пощастило придбати телефон, який виявився бракованим. 20 грудня я принесла його в магазин і оформила заявку на ремонт по гарантійному обслуговуванню.
22 грудня його передали сервісному центру і далі доля телефону невідома.
На якій стадії ремонт неясно.
Попросила дати тимчасову заміну - ігнор.
А тепер взагалі моєї заявки нема в системі. Лише папірчик на руках лишився.
Заявка 2000357916
відгук
Коментарі до відгуку