Найгірший інтернет провайдер у світі-ФРІНЕТ Третю неділю висить заявка , ніхто не реагує На гарячій лінії відповідають , що чекайте Коли по термінам приїдуть полагодити - невідомо Просто, жах!!!!
В жодному разі. Головне платіть. А якщо виникнуть проблеми то їм плювати. З понеділка пропав інтернет. Кажуть заява обробляється 2 дні. Через два дні кажуть 2-3 дні і майстер набере. Через 4 дні кажуть завтра буде майстер. Не поїхав на роботу, чекаю. Минуло вже 5 днів, ні майстра, ні дзвінка, ні жодного вибачення, жодної відповіді. Тепер кажуть ми на вихідні,... Читати відгук В жодному разі. Головне платіть. А якщо виникнуть проблеми то їм плювати. З понеділка пропав інтернет. Кажуть заява обробляється 2 дні. Через два дні кажуть 2-3 дні і майстер набере. Через 4 дні кажуть завтра буде майстер. Не поїхав на роботу, чекаю. Минуло вже 5 днів, ні майстра, ні дзвінка, ні жодного вибачення, жодної відповіді. Тепер кажуть ми на вихідні, а ви чекайте понеділка, вас наберуть. Є всі записи розмов та скріни переписок. Ні в якому разі не майте з ними справ. Добре тільки в тих, в кого не виникали проблеми. Таке відношення до всіх споживачів. Ви головне вчасно платіть.
Доброго дня! Для детальної перевірки Вашого звернення нам необхідна Ваша контактна інформація.
Для забезпечення конфіденційності, просимо Вас зв’язатися з нами по одному з каналів комунікації:
Форма зворотнього зв’язку, тип — скарга: https://o3.ua/contacts/ Лист на електронну пошту [email protected] Бот канали в месенджерах (Telegram, Viber, Facebook) через функцію відгуку: https://o3.ua/support. Обов’язково, додайте будь ласка текст свого відгуку та номер Вашого договору або адресу підключення. З повагою співробітник компанії «ФРІНЕТ», Cергій.
Одного разу дав свій номер, щоб подзвонили в цю "компанію", бо в людини була проблема з оплатою. Так вони додали мій номер в свою базу і тепер спамлять дзівнками і смс МЕНІ, якщо якісь проблеми з оплатою в тої людини. Вже видаляли номер з бази, без толку, дістали!
Відгук про Компанія Фрінет (ТМ «О3») за адресою Бобровиця, ул. Независимости, д. 45 Ужасный интернет! Часто не работает и пропадает, хоть звони в поддержку хоть не звони проблема не решается, тарифи поднимают 2 раза в год, за что плачу непонятно, скотское отношение к абоненту!
Доброго дня! Для детальної перевірки Вашого звернення нам необхідна Ваша контактна інформація.
Для забезпечення конфіденційності, просимо Вас зв’язатися з нами по одному з каналів комунікації:
Форма зворотнього зв’язку, тип — скарга: https://o3.ua/contacts/ Лист на електронну пошту [email protected] Бот канали в месенджерах (Telegram, Viber, Facebook) через функцію відгуку: https://o3.ua/support. Обов’язково, додайте будь ласка текст свого відгуку та номер Вашого договору або адресу підключення. З повагою співробітник компанії «ФРІНЕТ», Сергій.
Відгук про Компанія Фрінет (ТМ «О3») за адресою Бобровиця, ул. Независимости, д. 45 Найгірший інтернет провайдер у всій галактиці!!! За добу він більше не працює, ніж працює, не підходить ні для роботи ні для відпочинку, не рекомендую нікому!!! Тарифи піднімають як отче наш, а якість надання послуг тільки стає гірше, користуюсь від безвиході, бо це невеличке село, в якому тільки цей провайдер... Дзвонитись до оператора взагалі не бачу сенсу, бо спочатку треба пройти... Читати відгук Найгірший інтернет провайдер у всій галактиці!!! За добу він більше не працює, ніж працює, не підходить ні для роботи ні для відпочинку, не рекомендую нікому!!! Тарифи піднімають як отче наш, а якість надання послуг тільки стає гірше, користуюсь від безвиході, бо це невеличке село, в якому тільки цей провайдер... Дзвонитись до оператора взагалі не бачу сенсу, бо спочатку треба пройти декілька кругів пекла і очікування, потім пройти допит хто ти і шо ти, і з чим пиріжки у школі їв, щоб як вони кажуть "ідентифікувати клієнта", і після декількачасового допиту, скажуть якусь дитячу відмазку, або що вони подивляться і перезвонять або іншу хрінь, у підсумку нічого взагалі не зміниться, і інтернет як був гівняний так і лишиться, це ще якщо вам пощастить в ті періоди коли він є... Зате піднімати вартість послуг кожний квартал для них норм.
Доброго дня! Для детальної перевірки Вашого звернення нам необхідна Ваша контактна інформація.
Для забезпечення конфіденційності, просимо Вас зв’язатися з нами по одному з каналів комунікації:
Форма зворотнього зв’язку, тип — скарга: https://o3.ua/contacts/ Лист на електронну пошту [email protected] Бот канали в месенджерах (Telegram, Viber, Facebook) через функцію відгуку: https://o3.ua/support. Обов’язково, додайте будь ласка текст свого відгуку та номер Вашого договору або адресу підключення. З повагою співробітник компанії «ФРІНЕТ», Сергій.
Не інтернет, а відстійна ригальня! Тупо знущання і приниження. Користуюсь тільки тому що іншого провайдеру немає. Пропадає інтернет на 20 хвилин потім з'являється, вже не перший рік, дзвониш у підтримку, в тебе спочатку дізнаються всю твою біографію з дня народження потім посилають на#¥й відмазками типу на обладнанні перебої зі світлом от і все, проблема не вирішується, якість надання послуг на... Читати відгук Не інтернет, а відстійна ригальня! Тупо знущання і приниження. Користуюсь тільки тому що іншого провайдеру немає. Пропадає інтернет на 20 хвилин потім з'являється, вже не перший рік, дзвониш у підтримку, в тебе спочатку дізнаються всю твою біографію з дня народження потім посилають на#¥й відмазками типу на обладнанні перебої зі світлом от і все, проблема не вирішується, якість надання послуг на рівні пішов ти на#¥й шановний абонент, а тарифи піднімають стабільно...
В четвер пропав інтернет. Передзвонили на гарячу, сказали уточнять. В п'ятницю передзвонили на гарячу-сказали треба інженера за 150 грн але з понеділка тільки. В понеділок передзвонили і нам відповіли що 200 грн. Просто менеджер не орієнтується в цінах, а зв'язку з інженером немає і чому його немає теж невідомо. Вівторок. Дзвоню. Кажуть ви знаєте, обладнання з вашого будинку ми зняли,... Читати відгук В четвер пропав інтернет. Передзвонили на гарячу, сказали уточнять. В п'ятницю передзвонили на гарячу-сказали треба інженера за 150 грн але з понеділка тільки. В понеділок передзвонили і нам відповіли що 200 грн. Просто менеджер не орієнтується в цінах, а зв'язку з інженером немає і чому його немає теж невідомо. Вівторок. Дзвоню. Кажуть ви знаєте, обладнання з вашого будинку ми зняли, а вас попередити забули. І вишня на торті: добре як мені гроші проплачені повернути? Оформіть заявочку на сайті і за тиждень з вами зв'яжуться) як? Ви ж мені без попередження інтернет відрубали? Хз каже, зверніться в службу підтримки. А так кантора достойна. Рекомендую.
Хочу висловити скаргу щодо обслуговування. Відсутність наданої послуги тягнеться вже близько місяця, є факти неодноразового звернення до контакт центру, без подальшого вирішення. Майстер який був викликаний для усунення несправності, перший раз взагалі не зʼявився ( по телефону казав що буде протягом 15 хв.), в другий раз прийшов ( але інтернет так і не зʼявився), сказав що там необхідно змінити якісь... Читати відгук Хочу висловити скаргу щодо обслуговування. Відсутність наданої послуги тягнеться вже близько місяця, є факти неодноразового звернення до контакт центру, без подальшого вирішення. Майстер який був викликаний для усунення несправності, перший раз взагалі не зʼявився ( по телефону казав що буде протягом 15 хв.), в другий раз прийшов ( але інтернет так і не зʼявився), сказав що там необхідно змінити якісь кода, сказав що це зробить 25.12.2024 але не прийшов і не зробив, по телефону знову сказав завтра 100% прийде і зробить, але знову не прийшов. На контракт центрі допомогти не можуть, виходить не діалог, а монолог. Працівник контакт центру повідомляє що звʼязуйтесь з майстром, вирішуйте питання з ним, скаргу прийняти теж не можуть, чи повідомляють керівництво про факт відсутності вирішення, про обурення клієнта не відомо. Проблему вирішити не можуть вже протягом місяця.
Дане відношення викликає обурення та відсутність клієнтоорієнтованості.
Три месяца не могу разорвать с ними договор.По итогу пытались и долг насчитать и какая-то климактерическая или оборзевшая особа не могла прочитать моё заявление,при этом обвинила в этом меня.Хотелось бы с ней встретиться лично.Самое интересное по факту с этой женщиной нет возможности пообщаться дабы указать ей её место,и пожаловаться некуда,жалобы нигде не фиксируют.Это жесть,а не провайдер
Никогда не порекомендую.Интернета вечно пропадает,деньги не пересчитываются за эти дни.Самовольно переводят в другой тариф.Умудряются насчитывает долг,когда давно не пользуешься их услугами.Не разрывают договор,когда ты просил их об этом несколько месяцев назад.Операторы колл центра,почти никогда не отвечают на вопросы,зачем тогда горячая линия.Связи с руководством по словам операторов просто нет.ТРЕШ.
Відношення до своїх абонентів не те що жахливе а таке що без *** не обійтись. Далеко не йдучи, від початку неділі відбувались віялові відключення світла все було начеб то норм. А на вихідні таке відчуття, що з одним із безкінечних відділів на вихідний пішло і все обладнання. На звернення до підтримки оператор Катерина повідомила ту саму інфу що і... Читати відгук Відношення до своїх абонентів не те що жахливе а таке що без *** не обійтись. Далеко не йдучи, від початку неділі відбувались віялові відключення світла все було начеб то норм. А на вихідні таке відчуття, що з одним із безкінечних відділів на вихідний пішло і все обладнання. На звернення до підтримки оператор Катерина повідомила ту саму інфу що і чат бот "обладнання знестумлене" і все. А на уточнююче питання, чому на початку тижня все працювало спрокійно відповіла що батареї які живлять обладнання старі встановлені ще рік тому і із за цього "ймовірно не встигли зарядитись" (вихіжні ж ще не закінчились і їм напевно теж потрібен час для відновлення). А на питання коли з'явиться зв'язок просто відповіла що не знає. Просто ("чудове") відношення до абонентів. Не рекомендую його навіть ворогам
Найгірша підтримка! Дочекатися інженера щоб полагодили інтернет не можливо, може пройти в два, в чотири дні. До тебе не приходять, навіть тоді, коли проблема ззовні Взагалі не раджу!
Фрінет - інтернет, який не є якісним і надійним. Постійний відсутній зв'язок з обладнанням, тому послуга відсутня. І терміни вирішення проблеми не надаються. За останні два тижні послуга надавалася на пару годин, і інтернет зникав. Безвідповідальний провайдер. Контролюючі інстанції мають перевіряти таких провайдерів і виводити з ринку надання послуг.
Переваги:
інтернет іноді є
Недоліки:
погана робота, погане ставлення до абонентів, погане відновлення постійних обривів на лінії.
Самый удасный интернет. Платишь 150 гривен за скорость 55-70 мбс хотя должна быть 100 Если не пользуешься интернетом с у тебя будет долг 150 гривен, и ты должен будешь внести 300 гривен просто потому что им так захотелось, но можно потратить уйму своего времени чтобы разорвать с ними контракт, но всё же это смех платить 150 гривен за то что... Читати відгук Самый удасный интернет. Платишь 150 гривен за скорость 55-70 мбс хотя должна быть 100 Если не пользуешься интернетом с у тебя будет долг 150 гривен, и ты должен будешь внести 300 гривен просто потому что им так захотелось, но можно потратить уйму своего времени чтобы разорвать с ними контракт, но всё же это смех платить 150 гривен за то что ты не пользовался интернетом. Нищий провайдер При подключении интернета сказали что смогут через 4 дня подключить. Вердикт: Пользуйтесь каким либо другим провайдером только не этим, если не хотите чтобы вас облапошили. В тех поддержке сидят люди которые корректно не отвечают на твой вопрос, и стараются побыстрее закрыть чат. Если бы можно было я бы поставил оценку минус 5.
Доброго дня! Для детальної перевірки Вашого звернення нам необхідна Ваша контактна інформація. Для забезпечення конфіденційності, просимо Вас зв’язатися з нами по одному з каналів комунікації: Форма зворотнього зв’язку, тип — скарга: https://o3.ua/contacts/ Лист на електронну пошту [email protected] Бот канали в месенджерах (Telegram, Viber, Facebook) через функцію відгуку: https://o3.ua/support. Обов’язково, додайте будь ласка текст свого відгуку та номер Вашого договору або адресу підключення. З повагою співробітник компанії «ФРІНЕТ», Сергій.
Інет зникає постійно. Техпідтримка жахлива. Останній раз інтернет цих горе-бізнесменів зник 13 серпня (на рахунку було 300 грн). Відновили інтернет лише 2 жовтня. Тобто, послугу не надавали 51 день. Кошти поцупили. Тепер треба писати їм ЗАЯВУ і ПОЯСНЮВАТИ - чому клієнт хоче повернення коштів на рахунок за ненадані послуги.
Доброго дня! Для детальної перевірки Вашого звернення нам необхідна Ваша контактна інформація.
Для забезпечення конфіденційності, просимо Вас зв’язатися з нами по одному з каналів комунікації:
Форма зворотнього зв’язку, тип — скарга: https://o3.ua/contacts/ Лист на електронну пошту [email protected] Бот канали в месенджерах (Telegram, Viber, Facebook) через функцію відгуку: https://o3.ua/support. Обов’язково, додайте будь ласка текст свого відгуку та номер Вашого договору або адресу підключення. З повагою співробітник компанії «ФРІНЕТ», Сергій.
ХУЖЕ ИНТЕРНЕТА У МЕНЯ НЕ БЫЛО!!! Он просто живет своей жизнью, если он захотел - он работает нормально, если захотел - то просто пропадает и появляется каждую минуту. Я если роздаю моб. интернет от Киевстара то у меня и то лучше все работает. У меня нет слов, одни эмоции.
Немає інтернету. Оператор знаходиться в Києві і не може з'єднати вас з Дніпровським офісом (таке враження що його і немає в Дніпрі). Технічна підтримка це біль. І ви це зрозумієте коли вам буде потрібно викликати майстра. 100 разів поміркуйте чи вони такі вам потрібні!
Недоліки:
Технічна підтримка відсутня в Дніпрі. Таке враження що якщо і є в них технічні працівники в Дніпрі - то 1-2...
Договір 45781502651 київська обл.Макарівський р-н, Калинівка ,вул Садова 72, відсутність інтернету з 5 .08 2024 по 9.09.2024,відповіді , чекаєте.Скільки?????спочатку ремонтні роботи,17.08 подала заявку ,що Інтернет не працює. Я працюю і залежу від інтернету, Фрінет мені будете сплачувати зарплатню?Поки це я вам заплатила за 2 місяці 500грн,.а послуг не отримала. Ви посадили на телефон людей які тільки повторюють чекайте. Якщо у... Читати відгук Договір 45781502651 київська обл.Макарівський р-н, Калинівка ,вул Садова 72, відсутність інтернету з 5 .08 2024 по 9.09.2024,відповіді , чекаєте.Скільки?????спочатку ремонтні роботи,17.08 подала заявку ,що Інтернет не працює. Я працюю і залежу від інтернету, Фрінет мені будете сплачувати зарплатню?Поки це я вам заплатила за 2 місяці 500грн,.а послуг не отримала. Ви посадили на телефон людей які тільки повторюють чекайте. Якщо у вас проблеми ,чому ваші люди не працюють 7 днів на неділю, а ви тільки знущаєтесь по телефону
Переваги:
Відсутні
Недоліки:
Не працюють, тільки вічлива відповідь на телефоні, чекайте, оплату отримали ,а роботу свою не виконують
Дякуємо Вам за вказаний номер договору, ми зафіксували Ваше звернення. Після попередньої перевірки Вам зателефонує наш співробітник для подальшого розбору ситуації яка виникла та при необхідності додаткових тестувань або перевірок які потребують Вашої участі.
Відгук про Компанія Фрінет (ТМ «О3») за адресою Ивано-Франковск, ул. Чорновала, д. 7 Того року 20 днів підряд без інтернету. Тепер ДБЖ не тримають оптику навіть дві години без світла. А як співали при підключенні про цілодобовий інтернет! Найгірший провайдер серед усіх, якими я користувався за свої 25 років інтернет стажу. При перший можливості зміню провайдера.
Доброго дня! Для детальної перевірки Вашого звернення нам необхідна Ваша контактна інформація. Для забезпечення конфіденційності, просимо Вас зв’язатися з нами по одному з каналів комунікації: Форма зворотнього зв’язку, тип — скарга: https://o3.ua/contacts/ Лист на електронну пошту [email protected] Бот канали в месенджерах (Telegram, Viber, Facebook) через функцію відгуку: https://o3.ua/support. Обов’язково, додайте будь ласка текст свого відгуку та номер Вашого договору або адресу підключення. З повагою співробітник компанії «ФРІНЕТ», Сергій.
Відгук про Компанія Фрінет (ТМ «О3») за адресою Дніпро, пр. Ивана Мазепы, д.46 Хапуги самі натуральні. Найгірший провайдер що зустрічав, тарифні правила теж ідіотські до краю. Краще не підʼєднувати або замінити на іншого провайдера
Доброго дня! Для детальної перевірки Вашого звернення нам необхідна Ваша контактна інформація. Для забезпечення конфіденційності, просимо Вас зв’язатися з нами по одному з каналів комунікації: Форма зворотнього зв’язку, тип — скарга: https://o3.ua/contacts/ Лист на електронну пошту [email protected] Бот канали в месенджерах (Telegram, Viber, Facebook) через функцію відгуку: https://o3.ua/support. Обов’язково, додайте будь ласка текст свого відгуку та номер Вашого договору або адресу підключення. З повагою співробітник компанії «ФРІНЕТ», Сергій.
Більший час доби інета немає. У них все начебто норм, це у партнерів аварія. Коли полагодять вони не знають. Усе село сидить без їхніх послуг, а вони нічим допомогти не можуть.Сервіс поганий зате абонплату внести треба вчасно і у повному обсязі. Жахливий провайдер.
Доброго дня! Для детальної перевірки Вашого звернення нам необхідна Ваша контактна інформація. Для забезпечення конфіденційності, просимо Вас зв’язатися з нами по одному з каналів комунікації: Форма зворотнього зв’язку, тип — скарга: https://o3.ua/contacts/ Лист на електронну пошту [email protected] Бот канали в месенджерах (Telegram, Viber, Facebook) через функцію відгуку: https://o3.ua/support. Обов’язково, додайте будь ласка текст свого відгуку та номер Вашого договору або адресу підключення. З повагою співробітник компанії «ФРІНЕТ», Сергій.
Просто жах!!! 1.5 місяці інтрнету немає в половини населеного пункту, хоча абон плату ми беремо, на питання коли буде відповідь « зараз уточнимо», « не можемо звʼязатись з інженерами». З тим що оператори вічливі питань немає, з усім інших не рекомендую, сервіс = «0»
Доброго дня! Для детальної перевірки Вашого звернення нам необхідна Ваша контактна інформація. Для забезпечення конфіденційності, просимо Вас зв’язатися з нами по одному з каналів комунікації: Форма зворотнього зв’язку, тип — скарга: https://o3.ua/contacts/ Лист на електронну пошту [email protected] Бот канали в месенджерах (Telegram, Viber, Facebook) через функцію відгуку: https://o3.ua/support. Обов’язково, додайте будь ласка текст свого відгуку та номер Вашого договору або адресу підключення. З повагою співробітник компанії «ФРІНЕТ», Сергій.
Доброго дня! Для детальної перевірки Вашого звернення нам необхідна Ваша контактна інформація. Для забезпечення конфіденційності, просимо Вас зв’язатися з нами по одному з каналів комунікації: Форма зворотнього зв’язку, тип — скарга: https://o3.ua/contacts/ Лист на електронну пошту [email protected] Бот канали в месенджерах (Telegram, Viber, Facebook) через функцію відгуку: https://o3.ua/support. Обов’язково, додайте будь ласка текст свого відгуку та номер Вашого договору або адресу підключення. З повагою співробітник компанії «ФРІНЕТ», Сергій.
Підключення чекаю 2 місяць. Взагалі не зацікавлені в клієнтах. Постійно з вами звʼяжуться але ніхто не залежить. Писала листи і на центральний офіс і в абонентський відділ. Це просто жах.
Доброго дня! Для детальної перевірки Вашого звернення нам необхідна Ваша контактна інформація. Для забезпечення конфіденційності, просимо Вас зв’язатися з нами по одному з каналів комунікації: Форма зворотнього зв’язку, тип — скарга: https://o3.ua/contacts/ Лист на електронну пошту [email protected] Бот канали в месенджерах (Telegram, Viber, Facebook) через функцію відгуку: https://o3.ua/support. Обов’язково, додайте будь ласка текст свого відгуку та номер Вашого договору або адресу підключення. З повагою співробітник компанії «ФРІНЕТ», Сергій.
Відгук про Компанія Фрінет (ТМ «О3») за адресою Бровари, ул. С. Москаленко, д.25 Інтернет їб@не гівно! 🤬 Вибачте за мій французький, просто вже не знаю які слова підбирати... Немає світла немає інтернету, є світло немає інтернету 🤦🏻 95% часу сиджу на мобільному інтернеті, за що плачу незрозуміло, щоб до операторів дозвонитися потрібно чекати по 3 години, без уточнення даних номеру договору, ПІБ ніякої інформації не надають, а коли вже всю твою біографію спитали,... Читати відгук Інтернет їб@не гівно! 🤬 Вибачте за мій французький, просто вже не знаю які слова підбирати... Немає світла немає інтернету, є світло немає інтернету 🤦🏻 95% часу сиджу на мобільному інтернеті, за що плачу незрозуміло, щоб до операторів дозвонитися потрібно чекати по 3 години, без уточнення даних номеру договору, ПІБ ніякої інформації не надають, а коли вже всю твою біографію спитали, переглянули дитячі фото, і уточнили який твій улюблений колір, не можуть відповісти чому немає інтернету, то втирають якусь діч наче розумововідсталій людині, нагло брешуть (я працював в іншому Інтернет провайдері, якшо шо, знаю як все влаштовано), то ссилаються на відключення світла на їх обладнанні, а де саме не кажуть наче це військова таємниця, тому й перевірити не має змоги, та шось мені підказує якщо брешуть в одному, то брешуть і в іншому... Чому не зробити оголошення, що у вас якась аварія і по таких то адресах буде відсутній інтернет, або відсутне світло на регіоні?! Тобто кожного разу я маю питати по сусідам у кого теж цей гівняний провайдер, по 3 години чекати з'єднання з оператором щоб дізнатися чому немає інтернету, і чи в мене проблема чи у них, і як показала практика, проблема завжди в них інфа 100% перевірена неодноразово 🤬 Підписував договір на отримання Інтернет послуг, Інтернет послуги не надаються 🤷🏻 Тупо скотське відношення, не рекомендую нікому!!!
Доброго дня! Для детальної перевірки Вашого звернення нам необхідна Ваша контактна інформація. Для забезпечення конфіденційності, просимо Вас зв’язатися з нами по одному з каналів комунікації: Форма зворотнього зв’язку, тип — скарга: https://o3.ua/contacts/ Лист на електронну пошту [email protected] Бот канали в месенджерах (Telegram, Viber, Facebook) через функцію відгуку: https://o3.ua/support. Обов’язково, додайте будь ласка текст свого відгуку та номер Вашого договору або адресу підключення. З повагою співробітник компанії «ФРІНЕТ», Сергій.
Відгук про Компанія Фрінет (ТМ «О3») за адресою Дніпро, пр. Ивана Мазепы, д.46 Бесперебойное питание - го*но, усовершенствовать не собираются, так и написали в техподдержке. Если света нет более 5 часов - забудьте об интернете. Если после этого свет был пару часов - то после отключения интернет будет 1 час, потому что их го"ноаккумуляторы не успевают зарядиться. Территориально - г. Днепр, ул. Чухновского. Может додумаетесь аккумуляторы добавить. Ищу другого провайдера.
Самий неякісний інтернет який тільки може бути. Його не нема. Просто нема. Технічної підтримки також нема. Там просто не беруть слухавку. Вас підключать а потів ви будете платити за ніщо.
Доброго дня! Для детальної перевірки Вашого звернення нам необхідна Ваша контактна інформація. Для забезпечення конфіденційності, просимо Вас зв’язатися з нами по одному з каналів комунікації: Форма зворотнього зв’язку, тип — скарга: https://o3.ua/contacts/ Лист на електронну пошту [email protected] Бот канали в месенджерах (Telegram, Viber, Facebook) через функцію відгуку: https://o3.ua/support. Обов’язково, додайте будь ласка текст свого відгуку та номер Вашого договору або адресу підключення. З повагою співробітник компанії «ФРІНЕТ», Сергій.
Доброго дня! Для детальної перевірки Вашого звернення нам необхідна Ваша контактна інформація. Для забезпечення конфіденційності, просимо Вас зв’язатися з нами по одному з каналів комунікації: Форма зворотнього зв’язку, тип — скарга: https://o3.ua/contacts/ Лист на електронну пошту [email protected] Бот канали в месенджерах (Telegram, Viber, Facebook) через функцію відгуку: https://o3.ua/support. Обов’язково, додайте будь ласка текст свого відгуку та номер Вашого договору або адресу підключення. З повагою співробітник компанії «ФРІНЕТ», Сергій.
Швидкість майже завжди не відповідає замовленій, періодичні "поломки" або "технічні роботи", можна по декілька діб бути без інтернету і не знати ані причини, ані часу закінчення цих "робіт". Технічна підтримка некомпетентна і не несе жодної користі.
Доброго дня! Для детальної перевірки Вашого звернення нам необхідна Ваша контактна інформація. Для забезпечення конфіденційності, просимо Вас зв’язатися з нами по одному з каналів комунікації: Форма зворотнього зв’язку, тип — скарга: https://o3.ua/contacts/ Лист на електронну пошту [email protected] Бот канали в месенджерах (Telegram, Viber, Facebook) через функцію відгуку: https://o3.ua/support. Обов’язково, додайте будь ласка текст свого відгуку та номер Вашого договору або адресу підключення. З повагою співробітник компанії «ФРІНЕТ», Сергій.
Компанія Фрінет є оператором широкосмугового доступу до мережі Internet під торговою маркою «О3» та надає свої послуги у таких містах: Київ, Бровари, Дніпро, Львів, Івано-Франківськ, Макарів, Бобровиця, Коростишів, Житомир, Бердичів, Шепетівка, Черняхів, Старокостянтинів , Кривий Ріг, Якимівка, Мелітополь. За допомогою сучасного керованого обладнання та 10 і 40 гігабітних оптоволоконних магістралей... детальніше
Фрінет провайдер
Третю неділю висить заявка , ніхто не реагує
На гарячій лінії відповідають , що чекайте
Коли по термінам приїдуть полагодити - невідомо
Просто, жах!!!!
Ні в'якому разі.
Для детальної перевірки Вашого звернення нам необхідна Ваша контактна інформація.
Для забезпечення конфіденційності, просимо Вас зв’язатися з нами по одному з каналів комунікації:
Форма зворотнього зв’язку, тип — скарга: https://o3.ua/contacts/
Лист на електронну пошту [email protected]
Бот канали в месенджерах (Telegram, Viber, Facebook) через функцію відгуку: https://o3.ua/support.
Обов’язково, додайте будь ласка текст свого відгуку та номер Вашого договору або адресу підключення.
З повагою співробітник компанії «ФРІНЕТ», Cергій.
дістали дзвінками й повідомленнями
Так вони додали мій номер в свою базу і тепер спамлять дзівнками і смс МЕНІ, якщо якісь проблеми з оплатою в тої людини.
Вже видаляли номер з бази, без толку, дістали!
Ужасный интернет!
Для детальної перевірки Вашого звернення нам необхідна Ваша контактна інформація.
Для забезпечення конфіденційності, просимо Вас зв’язатися з нами по одному з каналів комунікації:
Форма зворотнього зв’язку, тип — скарга: https://o3.ua/contacts/
Лист на електронну пошту [email protected]
Бот канали в месенджерах (Telegram, Viber, Facebook) через функцію відгуку: https://o3.ua/support.
Обов’язково, додайте будь ласка текст свого відгуку та номер Вашого договору або адресу підключення.
З повагою співробітник компанії «ФРІНЕТ», Сергій.
Треш! Знущання над абонентом!
За добу він більше не працює, ніж працює, не підходить ні для роботи ні для відпочинку, не рекомендую нікому!!! Тарифи піднімають як отче наш, а якість надання послуг тільки стає гірше, користуюсь від безвиході, бо це невеличке село, в якому тільки цей провайдер... Дзвонитись до оператора взагалі не бачу сенсу, бо спочатку треба пройти... Читати відгук Найгірший інтернет провайдер у всій галактиці!!!
За добу він більше не працює, ніж працює, не підходить ні для роботи ні для відпочинку, не рекомендую нікому!!! Тарифи піднімають як отче наш, а якість надання послуг тільки стає гірше, користуюсь від безвиході, бо це невеличке село, в якому тільки цей провайдер... Дзвонитись до оператора взагалі не бачу сенсу, бо спочатку треба пройти декілька кругів пекла і очікування, потім пройти допит хто ти і шо ти, і з чим пиріжки у школі їв, щоб як вони кажуть "ідентифікувати клієнта", і після декількачасового допиту, скажуть якусь дитячу відмазку, або що вони подивляться і перезвонять або іншу хрінь, у підсумку нічого взагалі не зміниться, і інтернет як був гівняний так і лишиться, це ще якщо вам пощастить в ті періоди коли він є... Зате піднімати вартість послуг кожний квартал для них норм.
Для детальної перевірки Вашого звернення нам необхідна Ваша контактна інформація.
Для забезпечення конфіденційності, просимо Вас зв’язатися з нами по одному з каналів комунікації:
Форма зворотнього зв’язку, тип — скарга: https://o3.ua/contacts/
Лист на електронну пошту [email protected]
Бот канали в месенджерах (Telegram, Viber, Facebook) через функцію відгуку: https://o3.ua/support.
Обов’язково, додайте будь ласка текст свого відгуку та номер Вашого договору або адресу підключення.
З повагою співробітник компанії «ФРІНЕТ», Сергій.
Немає сечі більше терпіти ці борошна
Рекомендую любителям екстріму
Відсутність інтернету
Дане відношення викликає обурення та відсутність клієнтоорієнтованості.
Оборзели в хлам
Ужас,не рекомендую.
Жахливий провайдер
Технічна підтримка зовсім не працює
Взагалі не раджу!
безвідповідальний інтернет провайдер
За останні два тижні послуга надавалася на пару годин, і інтернет зникав.
Безвідповідальний провайдер.
Контролюючі інстанції мають перевіряти таких провайдерів і виводити з ринку надання послуг.
Самый ужасный провайдер в мире
Если не пользуешься интернетом с у тебя будет долг 150 гривен, и ты должен будешь внести 300 гривен просто потому что им так захотелось, но можно потратить уйму своего времени чтобы разорвать с ними контракт, но всё же это смех платить 150 гривен за то что... Читати відгук Самый удасный интернет. Платишь 150 гривен за скорость 55-70 мбс хотя должна быть 100
Если не пользуешься интернетом с у тебя будет долг 150 гривен, и ты должен будешь внести 300 гривен просто потому что им так захотелось, но можно потратить уйму своего времени чтобы разорвать с ними контракт, но всё же это смех платить 150 гривен за то что ты не пользовался интернетом. Нищий провайдер
При подключении интернета сказали что смогут через 4 дня подключить.
Вердикт: Пользуйтесь каким либо другим провайдером только не этим, если не хотите чтобы вас облапошили.
В тех поддержке сидят люди которые корректно не отвечают на твой вопрос, и стараются побыстрее закрыть чат. Если бы можно было я бы поставил оценку минус 5.
Жахливий провайдер
Техпідтримка жахлива.
Останній раз інтернет цих горе-бізнесменів зник 13 серпня (на рахунку було 300 грн).
Відновили інтернет лише 2 жовтня. Тобто, послугу не надавали 51 день. Кошти поцупили.
Тепер треба писати їм ЗАЯВУ і ПОЯСНЮВАТИ - чому клієнт хоче повернення коштів на рахунок за ненадані послуги.
Самий поганий провайдер
Спеціалісти не кваліфіковані
Менеджери недосвідчені
Технічної підтримки зовсім немає
Для детальної перевірки Вашого звернення нам необхідна Ваша контактна інформація.
Для забезпечення конфіденційності, просимо Вас зв’язатися з нами по одному з каналів комунікації:
Форма зворотнього зв’язку, тип — скарга: https://o3.ua/contacts/
Лист на електронну пошту [email protected]
Бот канали в месенджерах (Telegram, Viber, Facebook) через функцію відгуку: https://o3.ua/support.
Обов’язково, додайте будь ласка текст свого відгуку та номер Вашого договору або адресу підключення.
З повагою співробітник компанії «ФРІНЕТ», Сергій.
ХУЖЕ ИНТЕРНЕТА Я НЕ ВИДЕЛ
Дніпро - ніяка технічна підтримка
Не якісне обслуговування
Дякуємо Вам за вказаний номер договору, ми зафіксували Ваше звернення. Після попередньої перевірки Вам зателефонує наш співробітник для подальшого розбору ситуації яка виникла та при необхідності додаткових тестувань або перевірок які потребують Вашої участі.
З повагою співробітник компанії «ФРІНЕТ», Сергій.
Найгірший провайдер
Тепер ДБЖ не тримають оптику навіть дві години без світла. А як співали при підключенні про цілодобовий інтернет! Найгірший провайдер серед усіх, якими я користувався за свої 25 років інтернет стажу.
При перший можливості зміню провайдера.
Поганий провайдер
Жахливий сервіс
Просто жах !!!
Інтернету немає тиждень
Не має інтернету тиждень. Відновлення роботи невідомо коли.
За що платити їм гроші?
Жахливий сервіс!
Жах! Не рекомендую!!!
Немає світла немає інтернету, є світло немає інтернету 🤦🏻
95% часу сиджу на мобільному інтернеті, за що плачу незрозуміло, щоб до операторів дозвонитися потрібно чекати по 3 години, без уточнення даних номеру договору, ПІБ ніякої інформації не надають, а коли вже всю твою біографію спитали,... Читати відгук Інтернет їб@не гівно! 🤬 Вибачте за мій французький, просто вже не знаю які слова підбирати...
Немає світла немає інтернету, є світло немає інтернету 🤦🏻
95% часу сиджу на мобільному інтернеті, за що плачу незрозуміло, щоб до операторів дозвонитися потрібно чекати по 3 години, без уточнення даних номеру договору, ПІБ ніякої інформації не надають, а коли вже всю твою біографію спитали, переглянули дитячі фото, і уточнили який твій улюблений колір, не можуть відповісти чому немає інтернету, то втирають якусь діч наче розумововідсталій людині, нагло брешуть (я працював в іншому Інтернет провайдері, якшо шо, знаю як все влаштовано), то ссилаються на відключення світла на їх обладнанні, а де саме не кажуть наче це військова таємниця, тому й перевірити не має змоги, та шось мені підказує якщо брешуть в одному, то брешуть і в іншому...
Чому не зробити оголошення, що у вас якась аварія і по таких то адресах буде відсутній інтернет, або відсутне світло на регіоні?!
Тобто кожного разу я маю питати по сусідам у кого теж цей гівняний провайдер, по 3 години чекати з'єднання з оператором щоб дізнатися чому немає інтернету, і чи в мене проблема чи у них, і як показала практика, проблема завжди в них інфа 100% перевірена неодноразово 🤬
Підписував договір на отримання Інтернет послуг, Інтернет послуги не надаються 🤷🏻
Тупо скотське відношення, не рекомендую нікому!!!
Нет света - нет фринета
Цого інтернету не буває
Месяц подряд стал пропадать интернет, регулярно каждый день
Жахливий провайдер