Не користуйтесь в жодному разі цим жахливим сервісом. Маю досвід багато років, Програма лояльності: Партнер. Не виплачували кешбек, не зараховували замовлення, постійні листування та докази про перехід. І це стосувалось не тільки AliExpress, але навіть по нашим укр. порталам - замовлення не зараховані. І саме цікаве, що у всьому були винні не PayBack, а інші. З березня закінчив з ними... Читати відгук Не користуйтесь в жодному разі цим жахливим сервісом. Маю досвід багато років, Програма лояльності: Партнер. Не виплачували кешбек, не зараховували замовлення, постійні листування та докази про перехід. І це стосувалось не тільки AliExpress, але навіть по нашим укр. порталам - замовлення не зараховані. І саме цікаве, що у всьому були винні не PayBack, а інші. З березня закінчив з ними працювати, як раз залишилась сума в 1500 грн, вивести на карту. Так вони спеціально не виплатили лютий-березень 7,96 $, щоб не зміг вивести всю суму. 6 замовлень від різних продавців, різні суми, диспутів не було. Так і винні мені ці гроші.
Переваги:
Їх взагалі не має.
Недоліки:
Не виплачають кешбек, не зараховують замовлення. Не змінюють вчасно курс долара. Виплати на картки 1500 грн.
Нам шкода, що Ви вирішили не користуватися сервісом. Ми з Вами неодноразово спілкувалися щодо цих 6 покупок, навіть робили скріни замовлень з portals.aliexpress.com - партнерської програми магазину, на яких видно, що оплата від магазину ВІДСУТНЯ, але Ви наполягаєте на оплаті цих покупок сервісом.
За правилами будь-якого кешбек-сервісу, оплата кешбеку відбувається після розрахунків магазину з сервісом. Кешбек може бути виплачений клієнту лише після отримання коштів від магазину.
Візьмемо на себе сміливість показати не лише ці 6 покупок, які не були оплачені, а й багато інших, які було оплачено сервісом. Ви регулярно замовляєте виплати, які обробляються сервісом.
Після того, як магазином буде надіслано підтвердження та оплату 6 покупок, Ваш кешбек буде доступний в особистому кабінеті сервісу.
Колись обрав цей сервіс, бо він суто Український й гарні умови, хотів підтримувати своїх. Раніше можна було вивести кошти від 10грн зараз зробили 1500грн (нічого собі так?), але в мене за певний час накопичилася ця сума, але сервіс не зараховує останній кешбек, щоб не вийшла та сама сума 1500грн щоб вивести на карту Visa або MasterCard. Звісно можна постраждати та... Читати відгук Колись обрав цей сервіс, бо він суто Український й гарні умови, хотів підтримувати своїх. Раніше можна було вивести кошти від 10грн зараз зробили 1500грн (нічого собі так?), але в мене за певний час накопичилася ця сума, але сервіс не зараховує останній кешбек, щоб не вийшла та сама сума 1500грн щоб вивести на карту Visa або MasterCard. Звісно можна постраждати та спробувати вивести через криптовалюту яку вони пропонують, заплатити ще додаткові комісії, ммм сервіс. Потрібно кожен раз звертатись з листами у тех.підтримку, щоб вони нарахували твій кешбек, це треш! Сервіс руйнує сам себе! Я просто перейшов на інший сервіс, який виплачує майже одразу після підтвердження отримання. І як смішно чути про якість неможливі проблеми, і очікувати понад 6 -ть місяців за нарахування, після дати замовлення.
Переваги:
Відсотки кешбеку трохи вище ніж у конкурентів.
Недоліки:
Нараховують кешбек з великою затримкою, або взагалі не нараховують.
Шановний клієнте! Ви можете оформити виведення коштів на телефон від 10 грн - мінімальна сума виведення на телефон не змінилася. Також Ви можете вивести кошти на ЗСУ від будь-якої суми, без обмежень. Строк нарахування кешбеку залежить від оплати партнером, зазвичай кешбеки підтверджуються набагато швидше. Будь ласка, напишіть тут або надішліть на [email protected] номер незарахованої покупки, якщо такі є, ми спробуємо перевірити. На жаль, з Вашого відгуку немає можливості перевірити, чи є Ви клієнтом сервісу.
Таке враження, що зламалася бізнес-модель. Лише в payback у всьому винні магазини. Знову відсутнє зарахування кешбеку від січня. І лише після відгуків тут починають чухатися. Сумно. Навіщо набивав ту лояльність?
Покупка Modivo від 2024-11-11 підтверджена сервісу, але ще не оплачена магазином, тому не можемо поки зробити кешбек доступним до виплати. Кешбек стане доступним після оплати магазину.
Сервіс став нікчемним. З вересня не платить кешбек по Алі. З 10 купівель нараховано лише за одну. Виправдовуються проблемами у Алі. Хоча конкуренти вже за листопад підтвердили. Не раджу абсолютно.
Шановний клієнте! Будь ласка, надайте номери покупок, які було Вами отримано і підтверджено отримання на Аліекспрес, по який кешбек не підтверджено тут або на нашу Службу підтримки!
Шановний клієнте! Будь ласка, надайте номери покупок, які було Вами отримано і підтверджено отримання на Аліекспрес, по який кешбек не підтверджено тут або на нашу Службу підтримки!
Я пользуюсь сервисом уже года 4 и что я вижу? Ждал последний вывод на телефон 2 недели Думал, ну ладно, бывает. Сегодня у нас распродажа. Заказал по мелочевке почти на 200$ и думаете система мне засчитала? Переходов нет. Если написать в саппорт - требуют кучу подтверждений и тонна глупых вопросов. Буду использовать другой сервис
Вітаю! Нам шкода, що Ваша покупка не була зафіксована. Для додаткової перевірки нам все ж потрібна інформація, про яку питає служба підтримки.
Справа в тому, що в період великих розпродажів Аліекспрес змінює принцип відстеження покупок. Про це ми сповіщаємо наших клієнтів на сайті та по електронній пошті. Стаття на сайті https://payback.ua/articles/aliexpress-birthday-presale
Правила на період розпродажів змінюються для усіх кешбек сервісів, не лише дня нашого. Будь ласка, якщо Ви хочете завжди отримувати кешбек, то на розпродажах важливо робити перехід та додавати в кошик, збирати монети, грати в ігри лише по посиланню кешбек-сервісу. Це діє не лише для нашого, але і для будь-якого іншого кешбек-сервісу. Показати 1 відповідь
PayBack робіть, щось із своїм сервісом та понижуйте суму мінімального знаття, 1500 грн, це дуже багато. І що б не писали боти в інших сервісах все набагато краще, наприклад Летішопс мінімальна сума для виводу 250 грн без комісій, це тому користувачу, що нижче писав, що нема уже таких сервісів, а їх є багато. Хочеться просто залишитися з вами, але якщо... Читати відгук PayBack робіть, щось із своїм сервісом та понижуйте суму мінімального знаття, 1500 грн, це дуже багато. І що б не писали боти в інших сервісах все набагато краще, наприклад Летішопс мінімальна сума для виводу 250 грн без комісій, це тому користувачу, що нижче писав, що нема уже таких сервісів, а їх є багато. Хочеться просто залишитися з вами, але якщо і далі так буде, то користувачів уже у вас не буде
Я читав попередній пост, що у вас змінились умови, зняття від 1500грн...мені честно кажучи вже байдуже. Знімаю свої 200грн на телефон (який мені по факту не потрібен), яки збирав 2 роки, і потім шановні до побачення.
Переваги:
привик просто до нього, робив вже майже автоматично
Недоліки:
зняття готівкою від 1500грн!)))) шановні збирайте цей кеш бек десятками років, тільки до того моменту як ви їх знімете, вже цього сервісу не буде існувати
Добрий день! Ви можете вивести кешбек на телефон від 10 гривень або перевести на ЗСУ, від 1 гривні, тому чекати роками точно не потрібно) Також Ви можете зробити декілька поповнень телефона на суму накопиченого кешбеку (наприклад, якщо Вам не потрібно, можливо, є потреба у друзів, родичів, близьких). Як тільки обставини дозволять змінити мінімальну суму до виведення кешбеку - ми одразу це зробимо.
Я опытный пользователь и мне не нравится развития сервиса, а точнее его вообще нет. Если сравнить с другими такими сервисами, то нет ничего хорошего: нет приложения, вывод денег с большой комиссией и к тому же минимальная сумма вывода от 1500 грн плюс комиссия 2%, для примера в других сервисах нет лимита для вывода, нет комиссий или минимальная сумма для вывода... Читати відгук Я опытный пользователь и мне не нравится развития сервиса, а точнее его вообще нет. Если сравнить с другими такими сервисами, то нет ничего хорошего: нет приложения, вывод денег с большой комиссией и к тому же минимальная сумма вывода от 1500 грн плюс комиссия 2%, для примера в других сервисах нет лимита для вывода, нет комиссий или минимальная сумма для вывода 100 грн, но не 1500. Вывод денег может продолжаться до 7 рабочих дней. Например если ты хочешь оплатить мобильную связь ждать приходится очень долго и сидеть без связи, вообщем очень все плохо в плане сервиса. Пожалуйста, развивайтесь как-то, просто честный ответ без подтекстов!!!
Вітаю! Нам дуже шкода, що у вас є незадоволення від використання сервісу.
Мінімальна сума виведення коштів на телефон складає від 10 грн, на ЗСУ - від 1 грн, але на банківську картку, дійсно, станом на зараз, можна вивести від 1500 грн.
На жаль, більшість сервісів були вимушені на початку війни змінити умови по виведенню коштів (строки та суми), бо змінилися умови по проведенню виплат та регулювання карток Національним банком України.
Тому, строк виведення кешбеку (виплата) в деяких випадках може бути більше 1 доби. Це залежить від суми виплати та кількості виплат по 1 клієнту, а також умов кожного банку на проведення операцій по картці та поповнень телефону.
Никакого кэшбэка здесь нет! Да, они там рисуют циферки в аккаунте, что типа столько-то начислено и в ожидании. Но, после получения товара на почте, по прошествию даже больше недели, этот товар так висит у них "очікується". При том, что даже продавец подтвердил получение. Это банальный развод, и кому-то зарабатываете деньги, теряя своё драгоценное время!
Вітаю! Після отримання Вами товару на Аліекспрес покупка потрапляє на оплату з боку Аліекспрес. Аліекспрес здійснює оплату покупок 1 раз на місяць, отже, Ваша покупка буде оплачена після оплати з боку партнера. Будь ласка, надайте номер покупки або зв"яжіться з нами для перевірки.
Добрий день! Будь ласка, напишіть нам на підтримку або надайте номер будь-якої покупки з нами, щоб ми могли детальніше перевірити ситуацію. Наша підтримка завжди відповідає, тому нам важливо розібратися, що сталося. Дякую!
Если вы покупаете на Алиэкспрессе и используете при покупке промокод, купон продвца, купон алиэкспресс - кешбек от пейбека начислен НЕ БУДЕТ. На других сервисах таких бредовых условий нет, при покупке с купонами/промокодами кешбек начисляют. А по полной цене без скидок на али покупать нет смысла, дешевле найти в Украине. Не пользуйтесь дурацким сервисом payback.ua при прокупках на алиэкспресс !!!!
Переваги:
Нет плюсов
Недоліки:
Не начисляют кешбек, если при покупке использовать купон или промокод от продавца или Алиэкспресс
Доброго дня! Проблема з купонами дійсно може виникати у моменти великих розпродажів на Аліекспрес. Але не тільки на нашому сервісі, а й на будь-якому іншому.
Дуже важливо для відстеження покупок, щоб при отриманні купонів, накидуванні кошику перед великим розпродажем користувач робив перехід через кешбек-сервіс, де планує отримати кешбек.
З цього приводу ПЕРЕД розпродажем намагаємося якомога більше розповісти про це нашим клієнтам шляхом сповіщення у статтях сервісу та розсилках: https://payback.ua/articles/aliexpress-10-faq
Така ситуація ЛИШЕ у період розпродажів (зазвичай їх близько 4-х на рік: березень, кінець серпня- початок вересня, 11/11 та Чорна п"ятниця). В інші дні купони можна брати безпосередньо на Аліекспрес та використовувати при покупках.
Пробачте, якщо засмутили, але правила відстеження покупок на період розпродажів змінює Аліекспресс.
Не рекомендую пользоваться этим сервисом, часто не защитывает переходы в магазин, для покупок использую чистый хром без плагинов и блокираторов рекламы. Нет приложения для телефона ! И это в 2021 году, когда большинство покупают с телефона. При переходе с телефона в хроме по ссылке с сайта в приложение алиэкспресс кешбек вообще не начисляют. Обходите этот сервис стороной. После пары десятков... Читати відгук Не рекомендую пользоваться этим сервисом, часто не защитывает переходы в магазин, для покупок использую чистый хром без плагинов и блокираторов рекламы. Нет приложения для телефона ! И это в 2021 году, когда большинство покупают с телефона. При переходе с телефона в хроме по ссылке с сайта в приложение алиэкспресс кешбек вообще не начисляют. Обходите этот сервис стороной. После пары десятков покупок через этот сервис больше половины заказов кешбек не начислен, удалил ссылку на сайт payback.ua, чего и вам советую.
Здравствуйте! Нам очень жаль, если у Вас не учлись покупки, уверена, что этому есть объяснение. Надеюсь, Вы обратитесь к нам с перечнем покупок на [email protected], чтобы мы могли разобраться, что произошло. На Алиэкспресс есть определенные товары, за которые магазин не оплачивает кэшбэк, возможно, это та самая ситуация. Кэшбэк с мобильного телефона начисляется корректно, мы сами неоднократно так покупали и советуем нашим клиентам.
Вирішив спробувати український кешбек-сервіс. Умови на сайті у них привабливі, але не мають нічого спільного з їх справжньою діяльністю. Протягом 2020 року зробив через цей сервіс більше 50 замовлень з Аліескпрес, кешбек за які повинен був скласти більше 20 доларів. Усі ці замовлення відобразилися в моєму кабінеті з відповідними сумами кешбеку, але зарахували до виплати лише 2 замовлення на суму... Читати відгук Вирішив спробувати український кешбек-сервіс. Умови на сайті у них привабливі, але не мають нічого спільного з їх справжньою діяльністю. Протягом 2020 року зробив через цей сервіс більше 50 замовлень з Аліескпрес, кешбек за які повинен був скласти більше 20 доларів. Усі ці замовлення відобразилися в моєму кабінеті з відповідними сумами кешбеку, але зарахували до виплати лише 2 замовлення на суму $0,76. Інший кешбек було відхилено, як мені повідомили магазином Аліескпрес. У останнього є затримки у зарахуванні кешбека і навіть його відміна, але не в таких масштабах. Разом з цим я паралельно користувався іншим кешбек-сервісом, у них теж були відмови, але зарахували мені кешбеку у рази більше ніж Payback. 0,76$ з 20$ це ніщо. Залишалось у мене з липня 2020 року на цьому сервісі ще 6$ кешбеку в очікуванні. Вирішив запитати у підтримки, чому більше ніж 6 місяців статус не міняється. За їх правилами, за цей час кешбек повинні були або зарахувати, або відхилити. На це питання мені прямо так і не відповіли. У відповідь писали про правила кешбек сервісу, які я ймовірно порушив. Коли я в третій раз запитав, чому статус не міняється, мій аккаунт просто заблокували. Не зв’язуйтесь з цими шахраями, цей сервіс не для користувачів, які хочуть зекономити, а для їх особистого заробітку. В них все облаштовано так, щоб не виплачувати кешбек. Задають кіпу питань про замовлення, аккаунти, скріншоти замовлень, шукають будь за що зачепитися, щоб не платити.
Доброго дня, Сергіє! Вже неодноразово відповідали Вам у відповідях до нашого сервісу та описували, що сталося.
Усі Ваші покупки було здійснено з різних, щойно створених акаунтів Аліекспрес, які заводилися лише з метою отримання та використання купону нового клієнта на 3$ для здійснення покупки.
Аліекспрес відстежує такі покупки та анулює за них кешбек. Це ж не ми шахраї, бо саме Ви вирішили завести безліч акаунтів на Аліекспрес з метою отримання купонів. Цей момент описано у нас в правилах, що кешбек за такі покупки анулюється.
В будь-якому разі, Ви вже отримали за кожну зі своїх покупок знижку 3$ за купоном нового клієнта. Але кешбеку за такі покупки не буде.
Для прикладу, перелік Ваших відмінених покупок (нижче). Кожен акаунт на Аліекспрес має свої унікальні цифри в кінці номеру покупки: 8016113507404268, 268 - на кінці номеру покупки - це ознака одного акаунту, 8016220475296452 - 452 - ознака іншого акаунту.
Лише за одну дату 26.06 Ви завели 6 акаунтів на Аліекспрес. А за весь час покупок з нами - Ви завели понад 40 різних акаунтів.
Саме тому, коли ми уточнювали у Вас, які стани цих покупок на Аліекспрес, Ви не можете відповісти. Гадаю, що Аліеспрес так само заблокував Ваші акаунти.
Из трех первых покупок учтена только одна. Закрыть все вкладки, все плагины, закрыть дверь в комнату, чтобы соседи не перехватили... Не знаю, что еще нужно закрыть, чтобы кэшбэк зачислился. Полдня нужно готовиться, а вдруг пройдет. Вернусь на старый, там таких проблем не было.
Здравствуйте, Татьяна! Надеюсь, Вы уже обратились к нам в поддержку [email protected] Мы помогаем разобраться в причинах неучета кэшбэка и сделать все возможное, чтобы такого не происходило в дальнейшем.
Магазины также могут рассматривать и учитывать неучтенные кэшбэки, но обычно таких немного, до 2-3% от всего числа покупок. Чтобы покупки фиксировались корректно, важно прочитать наши советы по покупкам: https://payback.ua/recommendations
Правила учета покупок стандартны для всех сервисов. Также, можно установить наш плагин в браузер, он поможет сделать покупку.
11.11. совершил на Али несколько покупок,ни один кешбэк не прошел(год назад было всё нормально),100500 причин нашли,29.11.следующая черная пятница,перешел на другой известный сервис,не буду писать название,дабы ничего не рекламировать,делал те же манипуляции с покупками-все нормально,так что моё сотрудничество с PayBack закончилось
Здравствуйте! Нам искренне жаль, если Ваши покупки не были учтены. Вы не оставили Ваш адрес/ник, чтобы я могла хоть что-то проверить. Надеюсь, Вы обращались к нам в Службу поддержки клиентов [email protected], чтобы разобраться с вопросом. Не смотря на то, что Алиэкспресс не возмещает неучтенные кэшбэки ни одному кэшбэк-сервису, мы всегда стараемся решать вопросы с клиентом в его пользу. Насколько это в наших силах, конечно. Показати 1 відповідь
Воспользользовался данной ХХХ, вреж, на...ка, не верьте, должен был получить кешбек -50%, после регистрации написано до -4% кешбека, ну ладно, купил, оплатил по всем указанным ссылкам, в итоге на данный товар нет кеш бека. Вот и получается РАЗВОД.. НЕ ВЕРЬТЕ...
Переваги:
Воспользользовался данной ХХХ, вреж, на...ка, не верьте, должен был получить кешбек -50%, после регистрации написано до -4% кешбека, ну ладно, купил, оплатил по всем указанным ссылкам, в итоге на данный товар нет кеш бека. Вот и получается РАЗВОД..
НЕ ВЕРЬТЕ...
Недоліки:
Воспользользовался данной ХХХ, вреж, на...ка, не верьте, должен был получить кешбек -50%, после регистрации написано до -4% кешбека, ну ладно, купил, оплатил по всем указанным ссылкам, в итоге на данный товар нет кеш бека. Вот и получается РАЗВОД..
Здравствуйте! Никогда не обманываем клиентов. Пожалуйста, дайте больше информации, чтобы мы могли разобраться и помочь! К сожалению, Вы не указали магазин, в котором хотели купить, поэтому по фразе - 50%, и до 4% мало что можно понять. Пожалуйста, свяжитесь с нами на сайте с помощью обратной связи https://payback.ua/ или напишите на почту [email protected], чтобы мы могли понять, что именно не получилось сделать у нас на сайте.
делала покупку в магазине парфюмерии. Кэшбека набежало около 300 грн. Когда наступила дата -03.12 -время начисления, они начали говорить что магазин должен перечислить... посчитать.. и бла-бла-бла....3 раза писала т звонила менеджеру-говорит ожидайте. Ожидайте чего? Сегодня 20 декабря! Обманщики и воры!! Знала бы-через другой сервис бы бы лучше оформила заказы!
Сервіс просто ЖАХЛИВИЙ
Вітаємо Вас Дмитро!
Нам шкода, що Ви вирішили не користуватися сервісом. Ми з Вами неодноразово спілкувалися щодо цих 6 покупок, навіть робили скріни замовлень з portals.aliexpress.com - партнерської програми магазину, на яких видно, що оплата від магазину ВІДСУТНЯ, але Ви наполягаєте на оплаті цих покупок сервісом.
За правилами будь-якого кешбек-сервісу, оплата кешбеку відбувається після розрахунків магазину з сервісом. Кешбек може бути виплачений клієнту лише після отримання коштів від магазину.
Візьмемо на себе сміливість показати не лише ці 6 покупок, які не були оплачені, а й багато інших, які було оплачено сервісом. Ви регулярно замовляєте виплати, які обробляються сервісом.
Після того, як магазином буде надіслано підтвердження та оплату 6 покупок, Ваш кешбек буде доступний в особистому кабінеті сервісу.
Сил вже нема від цього сервісу. Сервіс, ЖАХ!
Раніше можна було вивести кошти від 10грн зараз зробили 1500грн (нічого собі так?), але в мене за певний час накопичилася ця сума, але сервіс не зараховує останній кешбек, щоб не вийшла та сама сума 1500грн щоб вивести на карту Visa або MasterCard. Звісно можна постраждати та... Читати відгук Колись обрав цей сервіс, бо він суто Український й гарні умови, хотів підтримувати своїх.
Раніше можна було вивести кошти від 10грн зараз зробили 1500грн (нічого собі так?), але в мене за певний час накопичилася ця сума, але сервіс не зараховує останній кешбек, щоб не вийшла та сама сума 1500грн щоб вивести на карту Visa або MasterCard. Звісно можна постраждати та спробувати вивести через криптовалюту яку вони пропонують, заплатити ще додаткові комісії, ммм сервіс. Потрібно кожен раз звертатись з листами у тех.підтримку, щоб вони нарахували твій кешбек, це треш! Сервіс руйнує сам себе! Я просто перейшов на інший сервіс, який виплачує майже одразу після підтвердження отримання. І як смішно чути про якість неможливі проблеми, і очікувати понад 6 -ть місяців за нарахування, після дати замовлення.
Ви можете оформити виведення коштів на телефон від 10 грн - мінімальна сума виведення на телефон не змінилася. Також Ви можете вивести кошти на ЗСУ від будь-якої суми, без обмежень.
Строк нарахування кешбеку залежить від оплати партнером, зазвичай кешбеки підтверджуються набагато швидше.
Будь ласка, напишіть тут або надішліть на [email protected] номер незарахованої покупки, якщо такі є, ми спробуємо перевірити.
На жаль, з Вашого відгуку немає можливості перевірити, чи є Ви клієнтом сервісу.
Кожне нарахування роблять в ручному режимі
Знову відсутнє зарахування кешбеку від січня. І лише після відгуків тут починають чухатися.
Сумно. Навіщо набивав ту лояльність?
Навіть не вздумайте користуватись!
Півроку не виплачуются кошти!
нажаль немає оцінки нуль!
Покупка Modivo від 2024-11-11 підтверджена сервісу, але ще не оплачена магазином, тому не можемо поки зробити кешбек доступним до виплати.
Кешбек стане доступним після оплати магазину.
Зіпсувався сервіс
З 10 купівель нараховано лише за одну.
Виправдовуються проблемами у Алі. Хоча конкуренти вже за листопад підтвердили.
Не раджу абсолютно.
Затримка виплат
Полное....
Думал, ну ладно, бывает. Сегодня у нас распродажа. Заказал по мелочевке почти на 200$ и думаете система мне засчитала? Переходов нет.
Если написать в саппорт - требуют кучу подтверждений и тонна глупых вопросов.
Буду использовать другой сервис
Справа в тому, що в період великих розпродажів Аліекспрес змінює принцип відстеження покупок. Про це ми сповіщаємо наших клієнтів на сайті та по електронній пошті. Стаття на сайті https://payback.ua/articles/aliexpress-birthday-presale
Правила на період розпродажів змінюються для усіх кешбек сервісів, не лише дня нашого. Будь ласка, якщо Ви хочете завжди отримувати кешбек, то на розпродажах важливо робити перехід та додавати в кошик, збирати монети, грати в ігри лише по посиланню кешбек-сервісу. Це діє не лише для нашого, але і для будь-якого іншого кешбек-сервісу. Показати 1 відповідь
Дуже велика сума мінімального зняття 1500 грн
Це жах! Зняття готівкою від 1500грн
Ви можете вивести кешбек на телефон від 10 гривень або перевести на ЗСУ, від 1 гривні, тому чекати роками точно не потрібно)
Також Ви можете зробити декілька поповнень телефона на суму накопиченого кешбеку (наприклад, якщо Вам не потрібно, можливо, є потреба у друзів, родичів, близьких). Як тільки обставини дозволять змінити мінімальну суму до виведення кешбеку - ми одразу це зробимо.
Недоволен сервисом
Мінімальна сума виведення коштів на телефон складає від 10 грн, на ЗСУ - від 1 грн, але на банківську картку, дійсно, станом на зараз, можна вивести від 1500 грн.
На жаль, більшість сервісів були вимушені на початку війни змінити умови по виведенню коштів (строки та суми), бо змінилися умови по проведенню виплат та регулювання карток Національним банком України.
Тому, строк виведення кешбеку (виплата) в деяких випадках може бути більше 1 доби. Це залежить від суми виплати та кількості виплат по 1 клієнту, а також умов кожного банку на проведення операцій по картці та поповнень телефону.
Не повертають кешбек
Будьте осторожны!
Аліекспрес здійснює оплату покупок 1 раз на місяць, отже, Ваша покупка буде оплачена після оплати з боку партнера. Будь ласка, надайте номер покупки або зв"яжіться з нами для перевірки.
не повертають кешбек
краще обходити стороною цей "сервіс".
Не начисляет кешбек
А по полной цене без скидок на али покупать нет смысла, дешевле найти в Украине. Не пользуйтесь дурацким сервисом payback.ua при прокупках на алиэкспресс !!!!
Дуже важливо для відстеження покупок, щоб при отриманні купонів, накидуванні кошику перед великим розпродажем користувач робив перехід через кешбек-сервіс, де планує отримати кешбек.
З цього приводу ПЕРЕД розпродажем намагаємося якомога більше розповісти про це нашим клієнтам шляхом сповіщення у статтях сервісу та розсилках: https://payback.ua/articles/aliexpress-10-faq
Така ситуація ЛИШЕ у період розпродажів (зазвичай їх близько 4-х на рік: березень, кінець серпня- початок вересня, 11/11 та Чорна п"ятниця). В інші дні купони можна брати безпосередньо на Аліекспрес та використовувати при покупках.
Пробачте, якщо засмутили, але правила відстеження покупок на період розпродажів змінює Аліекспресс.
Останетесь без кешбека
Бережіться шахраї
Залишалось у мене з липня 2020 року на цьому сервісі ще 6$ кешбеку в очікуванні. Вирішив запитати у підтримки, чому більше ніж 6 місяців статус не міняється. За їх правилами, за цей час кешбек повинні були або зарахувати, або відхилити. На це питання мені прямо так і не відповіли. У відповідь писали про правила кешбек сервісу, які я ймовірно порушив. Коли я в третій раз запитав, чому статус не міняється, мій аккаунт просто заблокували.
Не зв’язуйтесь з цими шахраями, цей сервіс не для користувачів, які хочуть зекономити, а для їх особистого заробітку. В них все облаштовано так, щоб не виплачувати кешбек. Задають кіпу питань про замовлення, аккаунти, скріншоти замовлень, шукають будь за що зачепитися, щоб не платити.
Усі Ваші покупки було здійснено з різних, щойно створених акаунтів Аліекспрес, які заводилися лише з метою отримання та використання купону нового клієнта на 3$ для здійснення покупки.
Аліекспрес відстежує такі покупки та анулює за них кешбек.
Це ж не ми шахраї, бо саме Ви вирішили завести безліч акаунтів на Аліекспрес з метою отримання купонів. Цей момент описано у нас в правилах, що кешбек за такі покупки анулюється.
В будь-якому разі, Ви вже отримали за кожну зі своїх покупок знижку 3$ за купоном нового клієнта. Але кешбеку за такі покупки не буде.
Для прикладу, перелік Ваших відмінених покупок (нижче).
Кожен акаунт на Аліекспрес має свої унікальні цифри в кінці номеру покупки: 8016113507404268, 268 - на кінці номеру покупки - це ознака одного акаунту, 8016220475296452 - 452 - ознака іншого акаунту.
Лише за одну дату 26.06 Ви завели 6 акаунтів на Аліекспрес.
А за весь час покупок з нами - Ви завели понад 40 різних акаунтів.
Саме тому, коли ми уточнювали у Вас, які стани цих покупок на Аліекспрес, Ви не можете відповісти. Гадаю, що Аліеспрес так само заблокував Ваші акаунти.
2020-06-26 12:52:08 - 8016113507404268 - 0.01 USD
2020-06-26 12:52:08 - 8016054417594268 - 2.95 USD
2020-06-26 11:36:50 - 8016220475296452 - 2.95 USD
2020-06-26 11:36:49 - 8016167254726452 - 0.01 USD
2020-06-26 07:14:06 - 8016159814394407 - 2.29 USD
2020-06-26 07:14:06 - 8016116209254407 - 0.01 USD
2020-06-25 07:41:06 - 8016077248526931 - 0.01 USD
2020-06-25 07:41:06 - 8016077248506931 - 2.95 USD
2020-06-25 07:27:06 - 8016004962034968 - 0.01 USD
2020-06-25 07:27:06 - 8016004962054968 - 0.01 USD
2020-06-25 00:38:06 - 8016169511446927 - 0.01 USD
2020-06-25 00:38:06 - 8016040594356927 - 0.01 USD
не понравился
Магазины также могут рассматривать и учитывать неучтенные кэшбэки, но обычно таких немного, до 2-3% от всего числа покупок. Чтобы покупки фиксировались корректно, важно прочитать наши советы по покупкам: https://payback.ua/recommendations
Правила учета покупок стандартны для всех сервисов. Также, можно установить наш плагин в браузер, он поможет сделать покупку.
Перейш на другий сервіс
Лохотрон для ДЕБИЛОВ
НЕ ВЕРЬТЕ...
Никогда не обманываем клиентов.
Пожалуйста, дайте больше информации, чтобы мы могли разобраться и помочь! К сожалению, Вы не указали магазин, в котором хотели купить, поэтому по фразе - 50%, и до 4% мало что можно понять.
Пожалуйста, свяжитесь с нами на сайте с помощью обратной связи https://payback.ua/ или напишите на почту [email protected], чтобы мы могли понять, что именно не получилось сделать у нас на сайте.
Не платят и не хотят начислять! Обманшщики!