С июля по середину ноября имею накопленный кешбек в размере 55USD, на мои запросы сначала отвечали, что Aliexpress им поздно подтвердил и скоро должны выплатить. Месяц спустя вовсе перестали отвечать на запросы. По-ходу, SCAM. Ищите другой сервис(((
Добрий день! Шановний клієнт, для перевірки деталей по Вашому акаунту напишіть звернення на підтримку [email protected] або надайте будь - який номер не підтвердженої покупки. Дякуємо! Показати 2 відповіді
Раніше було зручно користуватися. Кешбек нараховували. А зараз щоразу пише перехід без дії. Треба писати до них. А це займає особистий час. Ті гроші не варті затраченого на вияснення часу. Не рекомендую. Спробую інших.
Вітаю! Шкода, що більше не маємо змоги принести користь, але нам дуже хотілося б змінити це! Насправді, спілкування з Службою підтримки потрібно не лише для відшкодування кешбеку, а в першу чергу для того, щоб з"ясувати, чому кешбек більше не приходить! Іноді, видаливши якийсь несуттєвий плагін, можна забути про те, що губиться кешбек. Нажаль, багато хто з плагінів додає відстеження, аналогічне кешбек-сервісам, і кешбек починає не враховуватися. Це буде на кожному сервісі, не лише на нашому, поки не вияснити причину неврахування. Тому ми уважно дізнаємось дії клієнта, коли кешбек не було враховано. Будь ласка, напишіть нам, щоб розібратися в причинах неврахування!
Користувався декілька років. Вирішив припинити користуватися після двох останніх покупок. За останньою кешбек так і не був зарахований - пояснення досить дивне, якийсь інший сервіс перехопив кешбек (який - так і лишилось невідомим, хоча раніше проблем не було). Покупка в Gearbest 19.07.2019 - кешбек так і не зарахований досі. В одному меню він нібито доступний для зняття (бо всі... Читати відгук Користувався декілька років. Вирішив припинити користуватися після двох останніх покупок. За останньою кешбек так і не був зарахований - пояснення досить дивне, якийсь інший сервіс перехопив кешбек (який - так і лишилось невідомим, хоча раніше проблем не було). Покупка в Gearbest 19.07.2019 - кешбек так і не зарахований досі. В одному меню він нібито доступний для зняття (бо всі розумні строки вже минули), в другому досі в режимі очікування. Звертався в службу підтримки - перенесли дату зарахування. Коли строк підійшов, ситуація не змінилась. Виясняти далі його долю не бачу сенсу, є достатньо інших сервісів, які більш відровідально ставляться до своїх клієнтів.
Доброго дня, Олександре! Покупки Гербест сьогодні було підтверджено за рахунок нашого сервісу.
Повірте, до наших зобов"язань відносимось більш, ніж старанно! Виплату кешбеку будь-який сервіс здійснює після проплати магазину, це прописано в правилах кешбек - сервісів.
Восени Гербест суттєво зменшив ставки кешбеку для всіх сервісів, здійснивши проплату нашому сервісу по зменшених ставках. Саме з цим була пов"язана затримка виплати усіх кешбеків Гербест за липень 2019. В будь-якому разі, це питання вже вирішене з магазином, зараз ми технічно чекаємо на проплату по діючих на момент покупки ставках.
Цей момент - очікування кешбеку, що Ви описали, є звичаним робочим моментом. Деякі магазини зараховують швидко, інші - довше, але ми ведемо роботу по закриттю кожного кешбеку!
Щодо Вашої неврахованої покупки Аліекспрес - дійсно, якщо при покупкці було використано не лише наше посилання, то кешбек зарахується іншому сервісу. Це також властивість будь-якого сервісу, і якщо не розібратися, що могло завадити, ситуація повториться в будь-якому сервісі.
Дуже шкода, що Ви ображені на наш сервіс. Ми будемо раді, якщо все ж залишитеся з нами!
Ми готові прикласти всі зусилля, щоб розібратися з Вами по покупці Аліекспрес, про яку Ви написали. Напишіть нам, або надайте номер покупки тут.
Будь ласка, прийміть від нас наш промокод 11NOV2019. З промокодом Ваша ставка Аліекспресс буде підвищена з 5% до 6,5%, протягом 5-ти днів з моменту активації.
Термін активації промокоду - до 30 листопада. Для активації вставте промокод на нашому сайті, коли будете готові зробити покупку: https://payback.ua/my/promocodes
Добрый день! Рада Вам сообщить, что вчера магазин Гербест вернул подтверждения по Вашим покупкам и кэшбэк доступен к снятию! Извините за задержку, но правила одинаковые для всех - подтверждение клиентам делаются после подтверждения магазина.
Плохо. В частности с розеткой. Заказывал раньше, вроде все было без проблем, недавно начались нюансы, перестали насчитываться кешбеки. Пару раз писал письма, после которых насчитывали кешбек, потом надоело после каждой покупки выяснять. В самом деле, не буду же я при каждой покупке делать принскрины, а вдруг не насчитают. Хотя все правила покупок соблюдаются, чистый браузер, без лишних вкладок и т.п.... Читати відгук Плохо. В частности с розеткой. Заказывал раньше, вроде все было без проблем, недавно начались нюансы, перестали насчитываться кешбеки. Пару раз писал письма, после которых насчитывали кешбек, потом надоело после каждой покупки выяснять. В самом деле, не буду же я при каждой покупке делать принскрины, а вдруг не насчитают. Хотя все правила покупок соблюдаются, чистый браузер, без лишних вкладок и т.п. Вернусь на другой кешбек, процент ниже, зато проблем еще ни разу не было.
Добрый день! Если Вы о нас еще помните, попробуйте еще раз!:) Несколько месяцев назад был пересмотрен процесс загрузки данных от магазина, и это положительно отметили наши клиенты:) Пожалуйста, если возникнут какие-то вопросы - наш бесплатный телефон всегда открыт для клиентов!! При необходимости, мы готовы сделать с Вами тестовую покупку в телефонном режиме/режиме скайпа или через TeamViewer
SCAM. Перестали выплачивать!!!
На даний момент, не рекомендую.
А зараз щоразу пише перехід без дії. Треба писати до них.
А це займає особистий час.
Ті гроші не варті затраченого на вияснення часу.
Не рекомендую.
Спробую інших.
Насправді, спілкування з Службою підтримки потрібно не лише для відшкодування кешбеку, а в першу чергу для того, щоб з"ясувати, чому кешбек більше не приходить! Іноді, видаливши якийсь несуттєвий плагін, можна забути про те, що губиться кешбек.
Нажаль, багато хто з плагінів додає відстеження, аналогічне кешбек-сервісам, і кешбек починає не враховуватися. Це буде на кожному сервісі, не лише на нашому, поки не вияснити причину неврахування. Тому ми уважно дізнаємось дії клієнта, коли кешбек не було враховано.
Будь ласка, напишіть нам, щоб розібратися в причинах неврахування!
Сервіс спортився
Виясняти далі його долю не бачу сенсу, є достатньо інших сервісів, які більш відровідально ставляться до своїх клієнтів.
Покупки Гербест сьогодні було підтверджено за рахунок нашого сервісу.
Повірте, до наших зобов"язань відносимось більш, ніж старанно!
Виплату кешбеку будь-який сервіс здійснює після проплати магазину, це прописано в правилах кешбек - сервісів.
Восени Гербест суттєво зменшив ставки кешбеку для всіх сервісів, здійснивши проплату нашому сервісу по зменшених ставках. Саме з цим була пов"язана затримка виплати усіх кешбеків Гербест за липень 2019.
В будь-якому разі, це питання вже вирішене з магазином, зараз ми технічно чекаємо на проплату по діючих на момент покупки ставках.
Цей момент - очікування кешбеку, що Ви описали, є звичаним робочим моментом. Деякі магазини зараховують швидко, інші - довше, але ми ведемо роботу по закриттю кожного кешбеку!
Щодо Вашої неврахованої покупки Аліекспрес - дійсно, якщо при покупкці було використано не лише наше посилання, то кешбек зарахується іншому сервісу. Це також властивість будь-якого сервісу, і якщо не розібратися, що могло завадити, ситуація повториться в будь-якому сервісі.
Дуже шкода, що Ви ображені на наш сервіс.
Ми будемо раді, якщо все ж залишитеся з нами!
Ми готові прикласти всі зусилля, щоб розібратися з Вами по покупці Аліекспрес, про яку Ви написали. Напишіть нам, або надайте номер покупки тут.
Будь ласка, прийміть від нас наш промокод 11NOV2019.
З промокодом Ваша ставка Аліекспресс буде підвищена з 5% до 6,5%, протягом 5-ти днів з моменту активації.
Термін активації промокоду - до 30 листопада.
Для активації вставте промокод на нашому сайті, коли будете готові зробити покупку: https://payback.ua/my/promocodes
Кешбек 3.5 месяца не платят
Кешбек 3.5 месяца не платят
Добрый день!
Рада Вам сообщить, что вчера магазин Гербест вернул подтверждения по Вашим покупкам и кэшбэк доступен к снятию!
Извините за задержку, но правила одинаковые для всех - подтверждение клиентам делаются после подтверждения магазина.
Пейбек сломался
Если Вы о нас еще помните, попробуйте еще раз!:)
Несколько месяцев назад был пересмотрен процесс загрузки данных от магазина, и это положительно отметили наши клиенты:)
Пожалуйста, если возникнут какие-то вопросы - наш бесплатный телефон всегда открыт для клиентов!!
При необходимости, мы готовы сделать с Вами тестовую покупку в телефонном режиме/режиме скайпа или через TeamViewer