Я їхала Кривий ріг - Черкаси, на 10 годин дня і через декілька днів навпаки, назад. Жахливо. В кривому розі живу далеко від центру, забронювала квиток і розрахувала маршрут. Рейс о 10, дзвонять о 8 і кажуть що переноситься на пів десяту, через людину у якої далі потяг. Я кажу що теж не встигну, прийшлося чекати у центрі ще автори години. Місце паркування автобусу не відповідає місцю, вказаному на сайтах. Їду з Черкас, теж хотіла на 10 годину але не було місць, чекала до 11. Зупинка біля АТБ на смілянський (біля вокзалу). Чекаю там, дзвоню щоб спитати де автобус (о 10.53) і мені кажуть що на іншій стороні через перехрестя. (Це було логічно, я по це думала, але мене ніхто не попереджав!) І диспетчер каже що він казав про це. Ні. Не казав, бо бронювала по телефону у диспетчерки, а вона теж нічого не казала. Перекинули на мене. Підійшла до автобусу, попросила закинути у багаж сумку. Водій сказав що вона невелика, можна і в салоні, що є не дуже зручно, бо я тепер 4 години тримаю ногами. Зв'язок з диспетчерами жахливий, нічого не чути, мені вже соромно перепрошувати і просити повторити. Перевірте, будь ласка, свої пристрої зв'язку із клієнтами, думаю це не тільки в мене. До речі, теж дзвонила на бла бла карі до "Аліни" за 390 гривень машина. Виявилося що за 500, і автобус. Я запитала назва компанії, сказали "перевізник". Прочитала відгуки, і схоже це Кент тур. Краще вночі на потяг сяду, аніж поїду Кент туром.
Переваги:
З кривого рогу до Черкас (на 11:30, 07.09.2023, нажаль не знаю ім'я, але думаю за часом та рейсом можна знайти) водій просто сонечко, єдиний плюс, через нього і не хотіла писати скаргу. Дуже ввічливій, та уважний до своїх пасажирів, йому бажаю залишатися завжди таким чуйним та усміхненим.
Недоліки:
Нечіткість місця посадки, постійні пересадки та очікування, дуже поганий зв'язок із диспетчерами.
Як Софія до Черкас з'їздила - Відгуки про KENT TOUR
Їду з Черкас, теж хотіла на 10 годину але не було місць, чекала до 11. Зупинка біля АТБ на смілянський (біля вокзалу). Чекаю там, дзвоню щоб спитати де автобус (о 10.53) і мені кажуть що на іншій стороні через перехрестя. (Це було логічно, я по це думала, але мене ніхто не попереджав!) І диспетчер каже що він казав про це. Ні. Не казав, бо бронювала по телефону у диспетчерки, а вона теж нічого не казала. Перекинули на мене. Підійшла до автобусу, попросила закинути у багаж сумку. Водій сказав що вона невелика, можна і в салоні, що є не дуже зручно, бо я тепер 4 години тримаю ногами.
Зв'язок з диспетчерами жахливий, нічого не чути, мені вже соромно перепрошувати і просити повторити. Перевірте, будь ласка, свої пристрої зв'язку із клієнтами, думаю це не тільки в мене.
До речі, теж дзвонила на бла бла карі до "Аліни" за 390 гривень машина. Виявилося що за 500, і автобус. Я запитала назва компанії, сказали "перевізник". Прочитала відгуки, і схоже це Кент тур.
Краще вночі на потяг сяду, аніж поїду Кент туром.
відгук
Коментарі до відгуку